euh.. zover kom ik niet eens... doet nu helemaal niets...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:19 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je moet de knop paar seconden vasthouden tot de piep, dan staat het in het geheugen.
voor zover ik weet welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:54 schreef kievit19 het volgende:
je hebt wel een continu draad aangesloten?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef teamlead het volgende:
hij doet het
![]()
....
Wat mij betreft dus vooral niets meer aan doen en nooit meer aankomen.
lezen moeilijk? zonder geheugen spanning vergeet hij nog alles na het uitzetten...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:19 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je moet de knop paar seconden vasthouden tot de piep, dan staat het in het geheugen.
heb wel eens de bougiekabel van een lopende motor vast gehadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:04 schreef T42 het volgende:
[..]
lezen moeilijk? zonder geheugen spanning vergeet hij nog alles na het uitzetten...
ts laat iemand even meten!!!
vind nog altijd mooi die noobs hier op fok
tis maar 12v daar kan ik niet dood aan gaan gedachte.
daar is de spanning ook wel 100 keer hoger natuurlijk hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:42 schreef ukga het volgende:
[..]
heb wel eens de bougiekabel van een lopende motor vast gehad
Ik kan je vertellen dat je dat niet TE lang moet doen
Klopt het zijn niet de volts die dodelijk zijn. Een elektrische aansteker geft een vonk van 10.000 volt, alleen het amperage is vrij laag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:48 schreef densmee het volgende:
[..]
daar is de spanning ook wel 100 keer hoger natuurlijk he
schrikdrad ook en de bobine van de auto ook. alle ga je niet 123 dood vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Klopt het zijn niet de volts die dodelijk zijn. Een elektrische aansteker geft een vonk van 10.000 volt, alleen het amperage is vrij laag.
Natuurlijke selectie heet dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:57 schreef T42 het volgende:
en jah er sterven perjaar een paar mensen die aan een 9v batterij likken
Bosje bloemen kopen hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef teamlead het volgende:
.... iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe ik dat op kan lossen? Zodat ik alsnog die bonuspunten bij mijn vrouw kan scoren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |