Dat is het rare. Heb deze week juist minder gepind dan normaal. En eigenlijk niks opgenomen bij de bank. Alleen wat internetbankieren betalingen gedaan, en binnengekregen, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:48 schreef luckiejnumbermanon het volgende:
Bij sommige banken is het ook zo dat je een maximum per week hebt wat je mag pinnen, kan dat niet zo zijn?
Alhoewel ik nou twijfel of dat over geld opnemen gaat of het met de pin betalen
ABN AMRO. Ik mag zelfs 2500 euro pinnen per dag...en ik pin niet eens 2500 in een maand..meeste gaat via internetbankieren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Swiffer het volgende:
Allebei.. en pinnen in winkels, en bij automaten., eenzelfde limiet.
(k had di vorige week nog nl)
@TS, toevallig ook ING?
Hmm, ja dat is dan wel vreemd. Gewoon straks nog een keer proberen en anders weer de bank bellen, moeten ze maar oplossen dan tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is het rare. Heb deze week juist minder gepind dan normaal. En eigenlijk niks opgenomen bij de bank. Alleen wat internetbankieren betalingen gedaan, en binnengekregen, maar meer ook niet.
Ik probeer het vanavond nog wel een keer..misschien dat er een tijdelijke storing was of iets..want ik heb net nog wel 10 euro overgemaakt via internetbankieren en dat gaat gewoon goed..
Ik kan op mijn rekening niet rood staan. Heb 2 weken geleden een keer 4 euro in de min gestaan wegens afschrijven van de paskosten. Maar ik heb tot op gisteren gewoon goed kunnen pinnen. Echt weird..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:58 schreef Leandra het volgende:
Heb je recent rood gestaan tot aan/over je kredietlimiet?
Dan kan het zijn dat je pas geblokkeerd is, en dat op een of andere manier die blokkade niet verdwenen is.
Wat is dat dan weer? Maar er zijn geen rare bedragen van mijn rekening gegaan afgelopen tijd, als je dat bedoeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef Ynske het volgende:
misschien geskimed? dan zou je nl wel je limiet gehaald kunnen hebben
is er vandaag geen raar bedrag afgeschreven? dat bedoel ik idd met geskimmed, wanneer ze je pas gekopieerd hebben en je rekening tot max hebben leeggetrokken, dan kun je zelf ook niet meer betalen met je pinpas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer? Maar er zijn geen rare bedragen van mijn rekening gegaan afgelopen tijd, als je dat bedoeld.
Omdat er misschien mensen zijn die het probleem herkennen misschien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef fokvragen het volgende:
Als ze het bij de bank niet eens weten, hoe moeten wij het dan weten?
Vandaag inderdaad niks raars afgeschreven. Alleen bedragen die ik zelf heb overgemaakt via internetbankieren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
is er vandaag geen raar bedrag afgeschreven? dat bedoel ik idd met geskimmed, wanneer ze je pas gekopieerd hebben en je rekening tot max hebben leeggetrokken, dan kun je zelf ook niet meer betalen met je pinpas.
Die staat nog onder de toonbank en mag hij morgen ophalen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef Fireblast het volgende:
Heb je je Chinees nog op uiteindelijk?
Ik had nog contant geld dus yummie yummiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef Fireblast het volgende:
Heb je je Chinees nog op uiteindelijk?
Oh gelukkig. Zet dat in het vervolg er even bij in je OP, ja? Zit ik me hier de hele tijd zorgen te maken dat jij verhongertquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had nog contant geld dus yummie yummie
Iets ja, maar geen 24 uur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:02 schreef geppie het volgende:
Pinautomaten lopen 24 uur achter inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |