Show hier je nagels, show ze!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SHJN?
Ieks, alleen maar vrouwen! Waar heb ik gepost?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SHJN?
Ieks, alleen maar vrouwen! Waar heb ik gepost?![]()
die 5 blikjes die we nog in huis hebben welquote:
niet weer dat mens met die nagels van een meterquote:
oef, dat wordt afzien SQquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
die 5 blikjes die we nog in huis hebben wel. Neem jij sigaretten mee dan?
online gezocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Keek op mijn rekening, bleek ik meer geld te hebben dan ik dacht, hoefde maar 50 euro van mijn spaarpotje te lenen
Dus ik rende meteen naar de winkel, maar je raadt het al, mijn maat weg![]()
En ook niet meer te bestellen enzo, zucht...
hoeveel lakjes heb je gekocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil afrekenen gaat ie weer bokken
Kunnen ze het niet in een ander filiaal bestellen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Keek op mijn rekening, bleek ik meer geld te hebben dan ik dacht, hoefde maar 50 euro van mijn spaarpotje te lenen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Ik zal naast wehkamp en de site van esprit zelf niet weten waar ze esprit verkopen eigenlijk.quote:
het typenr googlenequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zal naast wehkamp en de site van esprit zelf niet weten waar ze esprit verkopen eigenlijk.
Bij een ander filiaal bestellen konden ze niet, wel konden ze met het artikel nummer geven en dan kon ik zelf rondbellen. Heb Bussum gebeld net, die zijn er ook al doorheen. Die jasjes hingen verdorie pas vanaf woensdag in de winkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |