Check.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Joene het volgende:
Als je geen fullhd 1080i 2400x2080 resolutie tv heb ofzo.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
electronica bestel ik wel bij redcoon begrijp ik al
Ik heb niet de indruk dat het bij <willekeurig andere webshop> beter is geregeld eigenlijk. Bijna geen enkele heeft een eigen TD en gezien de aard van de klacht is het vrij logisch dat ze hem doorsturen naar de fabrikant. Dat vind ik ook niet zo erg. Maar dat je drie weken lang niks hoort is wat anders...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat krijg je als je als echte Nederlander voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, whehehe.
We verdienen niet allemaal 55K A.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg het maar weer een keer. Goedkoop is duurkoop. Stelletje lamstralen.
101Mbps op 2.4Ghz en 138Mbps op 5Ghz op 20 meter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijft het ook zo goed op meer afstand?
Pffft, koop een dagboek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe, de boom achter het Anne Frankhuis is omgewaaid.
Ja op 10Kbps...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
Het was Ok swets was ! 10 jaar zonder problemen
Heeft jarenlang prima voor FOK! gewerkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan kan je nog een oude waslijn en twee blikkies gebruiken.
Neh serieus heb echt weinig klachten gehad vroeger over multikabel /quicknet/sonera/ziggo ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan kan je nog een oude waslijn en twee blikkies gebruiken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Heeft jarenlang prima voor FOK! gewerkt.
Echt, je kan er bijna een topic over openen:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:07 schreef Joene het volgende:
Neh serieus heb echt weinig klachten gehad vroeger over multikabel /quicknet/sonera/ziggo ofzo
En of ik het ken. Vandaar ook m'n vraag of je al een nummer had want dat soort dingen gaan vaak gepaard met formulieren en aanvragen en gedoe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Het change process. Man man man wat een gedoe.
Gedoe? Een maanlanding is nog makkelijker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En of ik het ken. Vandaar ook m'n vraag of je al een nummer had want dat soort dingen gaan vaak gepaard met formulieren en aanvragen en gedoe.
Mooi tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Change office back office field office front office HOUJEBEK OFFICE dat werk dus.
wat betaal je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens een sollicitatie gesprek afnemen. Kijken wie er zo gek is hier te willen werken.
Ik zou die ene blonde met die dikke tieten aannemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens een sollicitatie gesprek afnemen. Kijken wie er zo gek is hier te willen werken.
Tal is op vakantie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou die ene blonde met die dikke tieten aannemen.
Ze hebben jou ook over weten te halen .quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Te weinig voor jou S.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |