Dat dus, wat moeten we zonder hem, zonder Charles Groenhuijsen (hoewel hij wel een ok opvolger heeft), die dude met die dikke kop in Rusland, etc.quote:
Ze raken een beetje op...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat dus, wat moeten we zonder hem, zonder Charles Groenhuijsen (hoewel hij wel een ok opvolger heeft), die dude met die dikke kop in Rusland, etc.
En je kan er niet mee bellen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad, onbetaalbaar in het onderhoud.
Tja, met een gangetje van 200 is het kleinste steentje al een deukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er nu één, moest laatst één of ander electronisch ding boven op dat motorblok vervangen worden, ¤ 700,00quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In '85 een 900 EMS gehad, heerlijke auto, bleef echter betalen. Beginjaren negentig nog eentje geprobeerd, zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er nu één, moest laatst één of ander electronisch ding boven op dat motorblok vervangen worden, ¤ 700,00
Mevrouw heeft een neus voor miskopen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In '85 een 900 EMS gehad, heerlijke auto, bleef echter betalen. Beginjaren negentig nog eentje geprobeerd, zelfde verhaal.
Mevrouw had nu iets met haar lamp, iets van 900 euro. Vind ze zelf ook duur, toch wel en ze wil nu een Jaguar Cabrio. Maar volgens mij is het een soort van verveling, asbak vol, andere auto kopen.
iConny dood? IConnymuswel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk dat Conny Mus dood is?
Dat doet een oom van mij ook, helaas zijn het altijd van die pauperige Duitse Opels, dat dan wel weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw had nu iets met haar lamp, iets van 900 euro. Vind ze zelf ook duur, toch wel en ze wil nu een Jaguar Cabrio. Maar volgens mij is het een soort van verveling, asbak vol, andere auto kopen.
Da's wel leuk hè, dat internet thuis.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel leuk hè, dat internet thuis.
Ow, een Jaguar Cabrio en daar moet jij natuurlijk de hele tijd in rijden, vreselijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In '85 een 900 EMS gehad, heerlijke auto, bleef echter betalen. Beginjaren negentig nog eentje geprobeerd, zelfde verhaal.
Naar rechts kijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JaZeker nu het huisje ook aardig op orde is en ik me dus schuldig voel als ik naar rechts kijk
Was jij nou naar een concert ofzo, gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |