Reneuh, ik vind dat je voor Tefal wel verhoudingsgewijs veel geld moet neertellen en de kwaliteit is bij mij niet om over naar huis te schrijven. Ik doe het vuur niet voortdurend te hoog, dus oververhitting is niet het probleem. Daar kan geen enkele pan tegen lijkt me. Maar dat verhaal met die rode stip is onzin, dat werkt maar twee weken. Een pan is krom getrokken, meerdere pannen zijn de anti-aanbaklagen heel dof van geworden. Ik zit trouwens nooit met messen op de bodem en toch bladdert de pan. Ik doe er gemiddeld 2 jaar mee voordat ze slecht zijn!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Reneuh het volgende:
Waarom ben je klaar met Tefal? Ik heb een prima setje van Tefal. Niets bakt aan, makkelijk schoon te maken.
Hoelang/hoevaak gebruik je de pannen en wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:44 schreef Soohr het volgende:
Ik heb 2 pannen van de Ikea,
[ afbeelding ]
Grote pan
en uit deze serie de iets kleindere
Ok, logisch dat je dan een andere pan wilt. ik heb er zelf geen last van, maar ik zie je puntquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:58 schreef Herfst40 het volgende:
[..]
Reneuh, ik vind dat je voor Tefal wel verhoudingsgewijs veel geld moet neertellen en de kwaliteit is bij mij niet om over naar huis te schrijven. Ik doe het vuur niet voortdurend te hoog, dus oververhitting is niet het probleem. Daar kan geen enkele pan tegen lijkt me. Maar dat verhaal met die rode stip is onzin, dat werkt maar twee weken. Een pan is krom getrokken, meerdere pannen zijn de anti-aanbaklagen heel dof van geworden. Ik zit trouwens nooit met messen op de bodem en toch bladdert de pan. Ik doe er gemiddeld 2 jaar mee voordat ze slecht zijn!
Goed schoon te maken is logisch bij anti-aanbak, maar als de bodem niet meer glad is en wel aanbakt, gaat dat ook minder makkelijk.
Ja ik ben kritisch, maar daarom zoek ik ook eerst goed uit wat een goede pan is en ik hoop op veel adviezen!!
Ik heb ze nu ongeveer een jaar,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Herfst40 het volgende:
[..]
Hoelang/hoevaak gebruik je de pannen en wat vind je ervan?
Dan laat je ze toch te heet worden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:58 schreef Herfst40 het volgende:
[..]
.... Maar dat verhaal met die rode stip is onzin, dat werkt maar twee weken. Een pan is krom getrokken, meerdere pannen zijn de anti-aanbaklagen heel dof van geworden. Ik zit trouwens nooit met messen op de bodem en toch bladdert de pan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |