wilde ik hem net toch gaan bestellen staat hij er niet meer bijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
je boedoeld dat vest wat ik daarnet als plaatje neerzette, die komt van de herenafdeling uit de sale
Ja lachen of nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:57 schreef alors het volgende:
Hahaha die drang'hekken' bij de h&m in groningen!!! Als ze nou eens meer kassa's in zouden zetten dan heb je ook al kortere rijen, mijn kooplust vergaat nu spontaan.
Verdikkie.quote:
Haha echt wel, die kunstmatige bochtjes erinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja lachen of nietnet een pretpark!
Dat jurkje wil ik ook graag!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:07 schreef Natalie78 het volgende:
Gisteren kreeg ik de catalogus in de bus en ik wil deze! Vanaf half september verkrijgbaar.![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar zit nu te twijfelen of ik die zwarte er bij zal doen. Maar vind ze net iets te.... te alles eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
Je bedoelt de bruine suedes of zwarte leren laarzen?
Dan de bruine suedesZien er stoer uit!
huh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef PushyGurl het volgende:
jammer dat er geen prijzen bij staan
ik vind die trui wel mooi...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef Enfermera het volgende:
Mn bestelling, vandaag EINDELIJK kunnen ophalen bij het postkantoor
[ afbeelding ]
Alles blijft eigenlijk behalve de shorts linksboven, die staat niet mooi.De rest is super
Heb er ook nog een lichtgrijze maillot bij, die staat ook echt heel leuk onder die trui.
Heb van die truien ook nog de donkerblauwe en witte versie van vorig jaar, dus daar kan ik leuk mee combineren
Heb eindelijk iets wat me leuk staat behalve standaard rokje of spijkerbroek, weer eens wat anders. Echt leuk. Vaak probeer ik wel eens een ander stijl, wat nieuws ofzo, maar dat staat me dan gewoon niet.
Conclusie: geslaagd! Eindelijk weer eens, sinds lange tijd
Hij is super. Er zit een heeeeeel klein beetje grijs doorheen, hij is niet helemaal puur een bruine kleur zeg maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |