Ja, ze zijn echt tof en ze staan ook overal op hè.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze in twee maten besteld, als ze passen bestel ik ze in alle kleuren denk ik
Ik voel me daar net zo'n hobbezak in.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit staat toch niemand?
Wat vinden jullie allemaal zo leuk aan dit model shirts?
Ja zo zou ik me ook voelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik voel me daar net zo'n hobbezak in.
Ik heb hem ook besteld en het staat me leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zo zou ik me ook voelenen ik heb ook nog nooit een meisje gezien waarbij het leuk stond
Die laatste zoek ik ook, zag hem de vorige keer nog niet in bredaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef CherryLips het volgende:
*kuch*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld
Die truitjes ook?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Oja, allemaal dingetjes die ik gister heb besteld, zitten nu in de sale
Pics?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem ook besteld en het staat me leukik ben smal van boven 34/36 bijna geen borsten dus mss dat het daaraan ligt? ik combineer de trui wel met een wat smallere jeans en hakjes en een leuke lange ketting. Normaal gesproken ben ik ook niet van de hobbezakken, maar ik vind het bij dit model wel mee vallen.
O dat staat juist goed bij mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit staat toch niemand?
Wat vinden jullie allemaal zo leuk aan dit model shirts?
je boedoeld dat vest wat ik daarnet als plaatje neerzette, die komt van de herenafdeling uit de salequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef Nora.. het volgende:
Waar komt dat vest hierboven nou vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |