Ja die trui is aan de onderkanten een beetje wijd, en aan de zijkanten zit zeg maar een inham omhoog.. panty is ook van h&m en die jurk is eigenlijk een maxidress!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:33 schreef pinquit het volgende:
ah, hier waren jullie.
die bruine trui is super pumpkinheerlijk echt. valt ie erg wijd?
jurk met knoop vind k ook geweldig, zit die knoop vast? en is de panty ook van h&m?
die jurkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oeh gaat snel, mijn laatste aankopen, in praag;
let niet op rare combinaties, want ik wou mn kleding even niet uittrekkenstippenpanty is ook nieuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik had de maxi dress in het zwart en beetje zand kleur, ik had deze eigenllijk gehaald omdat ik in praag was, had maar 1 broek mee, en het regenwater kwam tot mijn kuitenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:25 schreef pinquit het volgende:
ooh tochmaar die had je toch al dan? of had je alleen de effen?
ik moet toch eens naar een h&m winkel voor de verandering.
Tof!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:24 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Jah, zeker geen aanraden als je niet tegen kriebelstof kan. Ik kan er heel slecht tegen, want ik ga me er dan ontzettend aan irriteren. Geen idee of jij ertegen kan. En het is ook echt een enorme lap stof die je mooi moet draperen om hem zoals op het plaatje te krijgen (Ik had een maat M). Grote kraag die zeg maar dan netjes moet vallen.
(zal proberen om een foto te maken van het hele geval uitgespreid)
Gewoon een dikke maillot en vesten eroverheen. Lagen zijn juist leuk, winterrquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!![]()
Klinkt zo idd een stuk minder veelbelovendEn ik heb jurkjes herontdekt dus wil ik ze in de winter ook dragen, in al mijn kouwkleumigheid!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon een dikke maillot en vesten eroverheen. Lagen zijn juist leuk, winterr
Opzich is 't riempje erbij wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat die vest die sa-bien-tjee terugstuurt veel leuker is zonder het riempje, wil hem zelf ook, maar dan in de lichte kleur
Nou dan zal ik dan ook maar doen.... ik heb er nu al geen zin in, wat een stel zwakzinnige en onverstaanbare limbo's is die klantenservicequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Kut h&m, ik zo'n boos mailtje omdat het 45 euro scheelde met mijn saldo en hun saldo. Verwijzen ze me door naar de klantenservice om te bellen. $^&$#*@
Oeh die 3e is leuk! Hebbequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oeh gaat snel, mijn laatste aankopen, in praag;
let niet op rare combinaties, want ik wou mn kleding even niet uittrekkenstippenpanty is ook nieuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kzal morgen ff de foto erop gooien in dit forum.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat die vest die sa-bien-tjee terugstuurt veel leuker is zonder het riempje, wil hem zelf ook, maar dan in de lichte kleur
Ik houd niet zo van riempjes, gewoon open vestenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Opzich is 't riempje erbij wel leuk hoor.
Maar wat smal voor bij 't soort vest, vind ik.
Ik zou dus gewoon de riem vervangen door iets groter.
Ik kan niet wachten tot m'n begin september bestelling.
+ nog èèn in de wacht voor begin Oktober, maar daar zit niet onwijs veel in.
Ja ik ook + het maakt me een bolletje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van riempjes, gewoon open vesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |