Mits geen vlekken, striemen, etc, maar alles gewoon mooi rond en zacht: het lijkt mij verdomd geil.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef htctouch2 het volgende:
Een stel waar ik bevriend mee ben verwachten over 2-3 maand een kleintje.
Ze heeft nu een behoorlijk zwangere buik, en ik vind het zeer mooi om te zien.
Wat vinden jullie van sex met een zwangere vrouw? afknapper of turn-on?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef stress_waves het volgende:
Jullie zijn walgelijk. Houd je straks bij je pasgeboren kind ook je stijve piemel op een paar cm afstand van je kind? Of neuk je je vrouw waar je kind bij is?
Seks is vaak bevallingsopwekkend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Back to the nineties joke
-
Sex tijdens een zwangerschap is ook goed, tenminste het is bevallings opwekkend * om het zo maar te noemen *
Ha Ha...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Seks is vaak bevallingsopwekkend.
Vertel dat je kind niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vond het wel okee eigenlijk.
Moet natuurlijk niet zo zijn dat kind van een ander is dat zou ik weer minder vinden.
We zijn zeker geen 9 maanden gestopt met sex.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef stress_waves het volgende:
Jullie zijn walgelijk. Houd je straks bij je pasgeboren kind ook je stijve piemel op een paar cm afstand van je kind? Of neuk je je vrouw waar je kind bij is?
Droog staan of seks met 1 of ander gemuteerd wezen dat lijkt op zo'n Russische pop waar weer een andere pop in groeit. Nou, ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:02 schreef A-mineur het volgende:
Je denkt toch niet dat menig man 9 maanden gaat droogstaan voor zo'n kind
Kinderen krijgen is sowieso funest voor je seksleven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:02 schreef A-mineur het volgende:
Je denkt toch niet dat menig man 9 maanden gaat droogstaan voor zo'n kind
Wat een bullshit zeg, dus je kijkt je vrouw ook totaal niet aan als ze een navel heeft die uitsteekt terwijl dat de normaalste zaak van de wereld is tijdens een zwangerschap en er gewoon bij hoort?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Afknapper, want dan gaat die navel altijd zo goor naar buiten staan, en dat is een van de allergrootste afknappers die er is....
Navels horen niet naar buiten te steken...
Al ligt Shakira naakt en smekend (laat me gaan, please, ik wil niet ik wil niet.... help me.... laat me gaan... op mijn bed, als ik zie dat ze zo'n uitpuilende navel heeft, dan kick ik haar met bed en al het raam uit...
Is het ook en sommige milfs in wording kunnen enorm erotisch zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg, dus je kijkt je vrouw ook totaal niet aan als ze een navel heeft die uitsteekt terwijl dat de normaalste zaak van de wereld is tijdens een zwangerschap en er gewoon bij hoort?
Pipo de fokking clown is er niks bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef erodome het volgende:
Pas na de bevalling werd het weer leuk, je borsten als waterpistool gebruiken om je man de badkamer uit te jagen is best grappig
Ik kijk haar dan heus nog wel aan, maar niet haar navel...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg, dus je kijkt je vrouw ook totaal niet aan als ze een navel heeft die uitsteekt terwijl dat de normaalste zaak van de wereld is tijdens een zwangerschap en er gewoon bij hoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |