Dat dacht ik ook altijd, Gellius. Maar het valt tegen. Ik verlies al snel alle structuur. Af en toe schrijf ik es 'n gedichie, ik krabbel wat tekeningetjes op papier, eens in de zoveel weken heb ik een bevlieging dat ik met passie aan de slag ga en iets échts máák, waarop ik trots zou kunnen zijn — maar het grootste deel van mijn tijd lummel ik ongegeneerd weg met slapen, wandelen, koffies drinken, krantjes lezen, nog es wandelen. Zo'n dag meandert voorbij in een eindeloze reeks. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het alcoholische avond- en nachtprogramma dat z'n zoveelste reprise beleeft. Het levert allemaal zo weinig op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Gellius het volgende:
Ik zou dat eonen volhouden. Geen enkel probleem.
Ik wist het! Kom bij het Rijk werken. Kan je ook écht wat voor je medemens betekenen. Op systeemniveau.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Ringo het volgende:
Nee, het wordt tijd dat ik mijzelf weer naar een systeem weet te voegen. Dat geeft me tenminste het recht om er liefdevol op te kankeren. Het systeem en ik hebben elkaar nodig.
Ik doe dat ook wel eens. Geen blikken bier maar papiertjes oid. Onweerstaanbaar op de één of andere manier.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een mandje voorop mijn fiets. Iedere ochtend vind ik daar weer een leeg bierblik, een patatbakje of ander klein afval in terug.
Mensen,
.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een mandje voorop mijn fiets. Iedere ochtend vind ik daar weer een leeg bierblik, een patatbakje of ander klein afval in terug.
Ik zal dat, de volgende keer dat ik de neiging heb, meenemen in mijn overweging.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
Daar worden wij mandjesmensen dus witheet van, Z.
Ik weet het, C, ik weet het. Maar het is dus fantàstisch handig hè? Goed, het is een kratje eigenlijk, geen mandje.quote:
Het is de oude fiets van m'n moeder, dus waarom zou ik ze eraf halen?quote:
Boodschappen, de tas met Ivans shit. Met kind voorop vind ik het wel fijn om geen tassen aan het stuur te hoeven hangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef Lienekien het volgende:
En wat doe je dan in zo'n kratje?
Ik zou mijn tas er niet graag los in zetten. Graaien ze 'm zo mee bij een stoplicht.
Da's niet typisch Amsterdams, hoor. Alle kinderen poepen en de ouders zijn de klos.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Rare gewoontes die Amsterdammers!!
Er is helaas geen hoogtemeter meer...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe hoog is het eigenlijk op 't moment, zodiakk? ik volg het niet meer zo op de voet als vroeger.
Als dit soort praktische zaken de mannelijke trots al kunnen verdringen dan vrees ik het ergste voor je, Gellius.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Gellius het volgende:
De boodschappen. Potten verf. Mijn jas. Doosje wijn. De mogelijkheden zijn eindeloos.
O, het is echt,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's niet typisch Amsterdams, hoor. Alle kinderen poepen en de ouders zijn de klos.
De score van vandaag staat op 4 poepluiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |