Wat is dat nou voor vraag? Dacht je dat ik loog toen ik zei dat Thisbe er oogverblindend uitziet?quote:
Ja zeg, er gaat hier zoveel aan mij voorbij!quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag? Dacht je dat ik loog toen ik zei dat Thisbe er oogverblindend uitziet?
Die IR-heeft-lange-benen-redenatie hoor ik soms meerdere malen per dag. Gelukkig heb ik inmiddels mijn omgeving al zo overweldigd met mijn argumenten dat ik vanmiddag andere mensen dat argument van tafel hoorde vegen. De kern is heel simpel: de meeste goede langeafstandslopers zijn helemaal niet zo lang. Eventueel valt dat argument verder te onderbouwen met minder sterke opmerkingen als 'ik vang ook veel meer luchtweerstand' en wanneer je het echt niet meer weet 'de lucht is daarboven een stuk ijler'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef zodiakk het volgende:
15 kilometer is behoorlijk hardcore, máár IR heeft dan ook lange benen.
Kom jij beide dagen langs?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja zeg, er gaat hier zoveel aan mij voorbij!!
Nu moet ik overigens ook zeggen dat de afstand Amersfoort-Den Haag een kippeëndje is.
Maar dat hoort er toch een beetje bij...!quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Ivan doe ik dat wel in dunne laagjes, vanzelfsprekend zonder boter, want anders zit alles binnen de kortste keren onder de pindakaas.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die IR-heeft-lange-benen-redenatie hoor ik soms meerdere malen per dag. Gelukkig heb ik inmiddels mijn omgeving al zo overweldigd met mijn argumenten dat ik vanmiddag andere mensen dat argument van tafel hoorde vegen. De kern is heel simpel: de meeste goede langeafstandslopers zijn helemaal niet zo lang. Eventueel valt dat argument verder te onderbouwen met minder sterke opmerkingen als 'ik vang ook veel meer luchtweerstand' en wanneer je het echt niet meer weet 'de lucht is daarboven een stuk ijler'.
Nu moet ik zeggen dat tussen Barneveld en Amersfoort het kippenlijntje ligt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja zeg, er gaat hier zoveel aan mij voorbij!!
Nu moet ik overigens ook zeggen dat de afstand Amersfoort-Den Haag een kippeëndje is.
Ik ben er dit jaar nog niet geweest en ik denk dat het ook niet meer gaat gebeuren. Het kan wel aardig zijn, maar het gaat meer om de sfeer dan om de muziek. Een beetje rondslenteren door de stad en een kwartiertje hier kijken, een drankje pakken, weer een kwartiertje ergens anders kijken, etc.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:41 schreef Thisbe het volgende:
Wat vind jij overigens van de festiviteiten vandaag K_man? Ligt het aan mij, of is het weer geen bal aan dat Dias Latinas?
Als je boterham na het smeren de halve dag doorbrengt in een broodtrommeltje wel, als je 'm gewoon opeet nadat je 'm gesmeerd hebt niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:38 schreef Ringo het volgende:
Maar brood met jam zonder boter! Dan kruipt die jam toch in het brood? Dan krijg je zo'n zompige hap.
Mee eens. Boterhammen jam mét boter.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:38 schreef Ringo het volgende:
Maar brood met jam zonder boter! Dan kruipt die jam toch in het brood? Dan krijg je zo'n zompige hap. Nee, dat moet ik niet. En het levert ook geen smaakvoordelen op. Het friszoete van de jam laat zich namelijk uitstekend combineren met het volromige van de (echte) boter. Het is het contrast tussen de boter en de jam wat een boterham met jam tot een typische boterham met jam maakt. De boter en de jam hebben elkaar nodig.
Ja, jij combineert ook pindakaas met boter. Jouw mening valt dus niet meer serieus te nemen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mee eens. Boterhammen jam mét boter.
Dat lees je verkeerd. Ik heb juist de discussie aangezwengeld door te stellen dat het stupide is om pindakaas met boter te combineren (vet op vet). Met jam ligt dat anders omdat suiker en vet elkaar complementeren qua smaak.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, jij combineert ook pindakaas met boter. Jouw mening valt dus niet meer serieus te nemen.
Vanzelfsprekend.quote:
Nou, ik loop normaal in het Westerpark (wat al klein is) maar daar heb je 's avonds nog wat minder licht. Ik hou er niet zo van om gewoon hele wijken door te trekken, zo'n park is toch een stuk rustgevender en je hebt geen last van stoplichten en zo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:59 schreef zodiakk het volgende:
[..]. Ik wil ook niks afdingen op je trainingsprestaties. Jij lijkt me ook iemand die zo'n afstand dan in 70 minuten loopt. En loop je dan rondjes in het Vondelpark? Rondjes lopen lijkt me wel saai in training, ik probeer zelf altijd één groot rondje te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |