abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85560791
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ken jij k_man dan?
Wat is dat nou voor vraag? Dacht je dat ik loog toen ik zei dat Thisbe er oogverblindend uitziet?
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:24:16 #77
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85561371
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor vraag? Dacht je dat ik loog toen ik zei dat Thisbe er oogverblindend uitziet?
Ja zeg, er gaat hier zoveel aan mij voorbij! :D!

Nu moet ik overigens ook zeggen dat de afstand Amersfoort-Den Haag een kippeëndje is.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 22 augustus 2010 @ 04:24:37 #78
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_85562779
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef zodiakk het volgende:
15 kilometer is behoorlijk hardcore, máár IR heeft dan ook lange benen.
Die IR-heeft-lange-benen-redenatie hoor ik soms meerdere malen per dag. Gelukkig heb ik inmiddels mijn omgeving al zo overweldigd met mijn argumenten dat ik vanmiddag andere mensen dat argument van tafel hoorde vegen. De kern is heel simpel: de meeste goede langeafstandslopers zijn helemaal niet zo lang. Eventueel valt dat argument verder te onderbouwen met minder sterke opmerkingen als 'ik vang ook veel meer luchtweerstand' en wanneer je het echt niet meer weet 'de lucht is daarboven een stuk ijler'.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 22 augustus 2010 @ 04:25:12 #79
11923 I.R.Baboon
pi_85562785
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nu moet ik overigens ook zeggen dat de afstand Amersfoort-Den Haag een kippeëndje is.
Kom jij beide dagen langs?
pi_85563594
Boter, gezouten. Helaas in Nederland van belabberde kwaliteit, maar zelfs dan.
Maar op de meeste boterhammen smeer ik mayonaise.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85563702
Ik smeer op de meeste boterhammen pindakaas.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85563707
Voor Ivan doe ik dat wel in dunne laagjes, vanzelfsprekend zonder boter, want anders zit alles binnen de kortste keren onder de pindakaas.
pi_85563710
Ik heb trouwens verhoudingsgewijs ook lange benen maar tegen mij hoor je nou nooit iemand zeggen: "Jij hebt echt een bouw om te gaan hardlopen!"
pi_85563893
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Ivan doe ik dat wel in dunne laagjes, vanzelfsprekend zonder boter, want anders zit alles binnen de kortste keren onder de pindakaas.
Maar dat hoort er toch een beetje bij...!

Overigens ben ik voor alle vormen van boter en tegen pindakaas.
Aldus.
pi_85563988
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 04:24 schreef I.R.Baboon het volgende:

Die IR-heeft-lange-benen-redenatie hoor ik soms meerdere malen per dag. Gelukkig heb ik inmiddels mijn omgeving al zo overweldigd met mijn argumenten dat ik vanmiddag andere mensen dat argument van tafel hoorde vegen. De kern is heel simpel: de meeste goede langeafstandslopers zijn helemaal niet zo lang. Eventueel valt dat argument verder te onderbouwen met minder sterke opmerkingen als 'ik vang ook veel meer luchtweerstand' en wanneer je het echt niet meer weet 'de lucht is daarboven een stuk ijler'.
:). Ik wil ook niks afdingen op je trainingsprestaties. Jij lijkt me ook iemand die zo'n afstand dan in 70 minuten loopt. En loop je dan rondjes in het Vondelpark? Rondjes lopen lijkt me wel saai in training, ik probeer zelf altijd één groot rondje te lopen.
pi_85564312
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nu moet ik zeggen dat tussen Barneveld en Amersfoort het kippenlijntje ligt.
pi_85564337
Overigens, voor de notulen: ik ben tegen de combinatie van twee plakkerige smeersels op één boterham. Dus boterhammen met pindakaas, jam, smeerkaas of paté worden niet óók nog eens voorzien van boter. Ik vind het ook een heel raar idee om dat wel te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2010 10:39:02 ]
pi_85564351
Gaat het nog steeds over boter en pindakaas? Ik onthoud me bij deze van ieder commentaar!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_85564385
Wat vind jij overigens van de festiviteiten vandaag K_man? Ligt het aan mij, of is het weer geen bal aan dat Dias Latinas?
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:38:23 #90
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85565289
Maar brood met jam zonder boter! Dan kruipt die jam toch in het brood? Dan krijg je zo'n zompige hap. Nee, dat moet ik niet. En het levert ook geen smaakvoordelen op. Het friszoete van de jam laat zich namelijk uitstekend combineren met het volromige van de (echte) boter. Het is het contrast tussen de boter en de jam wat een boterham met jam tot een typische boterham met jam maakt. De boter en de jam hebben elkaar nodig.
pi_85565516
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:41 schreef Thisbe het volgende:
Wat vind jij overigens van de festiviteiten vandaag K_man? Ligt het aan mij, of is het weer geen bal aan dat Dias Latinas?
Ik ben er dit jaar nog niet geweest en ik denk dat het ook niet meer gaat gebeuren. Het kan wel aardig zijn, maar het gaat meer om de sfeer dan om de muziek. Een beetje rondslenteren door de stad en een kwartiertje hier kijken, een drankje pakken, weer een kwartiertje ergens anders kijken, etc.
pi_85565532
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:38 schreef Ringo het volgende:
Maar brood met jam zonder boter! Dan kruipt die jam toch in het brood? Dan krijg je zo'n zompige hap.
Als je boterham na het smeren de halve dag doorbrengt in een broodtrommeltje wel, als je 'm gewoon opeet nadat je 'm gesmeerd hebt niet.
pi_85565556
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:38 schreef Ringo het volgende:
Maar brood met jam zonder boter! Dan kruipt die jam toch in het brood? Dan krijg je zo'n zompige hap. Nee, dat moet ik niet. En het levert ook geen smaakvoordelen op. Het friszoete van de jam laat zich namelijk uitstekend combineren met het volromige van de (echte) boter. Het is het contrast tussen de boter en de jam wat een boterham met jam tot een typische boterham met jam maakt. De boter en de jam hebben elkaar nodig.
Mee eens. Boterhammen jam mét boter.
pi_85565628
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mee eens. Boterhammen jam mét boter.
Ja, jij combineert ook pindakaas met boter. Jouw mening valt dus niet meer serieus te nemen. :P
pi_85566035
Ik eet altijd een boterham met kaas. Daarmee vermijd ik bovenstaand dilemma!

[ Bericht 0% gewijzigd door Thisbe op 22-08-2010 12:24:50 ]
pi_85566181
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, jij combineert ook pindakaas met boter. Jouw mening valt dus niet meer serieus te nemen. :P
Dat lees je verkeerd. Ik heb juist de discussie aangezwengeld door te stellen dat het stupide is om pindakaas met boter te combineren (vet op vet). Met jam ligt dat anders omdat suiker en vet elkaar complementeren qua smaak.
pi_85566216
Thee zonder suiker, overigens.
pi_85566227
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:20 schreef Gellius het volgende:
Thee zonder suiker, overigens.
Vanzelfsprekend.

En bij voorkeur zwarte koffie.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:31:32 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85566529
Richtlijnen ter smering van de beste boterham:

Boter verplicht bij het volgende beleg: hagelslag, honing, jam, (gestampte) muisjes, (appel)stroop, suiker.

Boter gewenst bij het volgende beleg: kokosbrood.

In alle andere gevallen wordt het gebruik van boter ontraden.
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:47:16 #100
11923 I.R.Baboon
pi_85566951
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:59 schreef zodiakk het volgende:

[..]

:). Ik wil ook niks afdingen op je trainingsprestaties. Jij lijkt me ook iemand die zo'n afstand dan in 70 minuten loopt. En loop je dan rondjes in het Vondelpark? Rondjes lopen lijkt me wel saai in training, ik probeer zelf altijd één groot rondje te lopen.
Nou, ik loop normaal in het Westerpark (wat al klein is) maar daar heb je 's avonds nog wat minder licht. Ik hou er niet zo van om gewoon hele wijken door te trekken, zo'n park is toch een stuk rustgevender en je hebt geen last van stoplichten en zo.

En het was een training van 8x 1000 meter met tussendoor 800 meter rust (20 seconden wandelen, 700 joggen, 20 seconden wandelen). Gemiddeld zat ik daarmee alsnog boven de 10km/u, wat me niet tegenviel. Maar goed, vrijdag weten we of het een beetje resultaat heeft gehad, maandag en woensdag ga ik nog even rustig aan wat lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')