Ik weet het, C, ik weet het. Maar het is dus fantàstisch handig hè? Goed, het is een kratje eigenlijk, geen mandje.quote:
Het is de oude fiets van m'n moeder, dus waarom zou ik ze eraf halen?quote:
Boodschappen, de tas met Ivans shit. Met kind voorop vind ik het wel fijn om geen tassen aan het stuur te hoeven hangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef Lienekien het volgende:
En wat doe je dan in zo'n kratje?
Ik zou mijn tas er niet graag los in zetten. Graaien ze 'm zo mee bij een stoplicht.
Da's niet typisch Amsterdams, hoor. Alle kinderen poepen en de ouders zijn de klos.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Rare gewoontes die Amsterdammers!!
Er is helaas geen hoogtemeter meer...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe hoog is het eigenlijk op 't moment, zodiakk? ik volg het niet meer zo op de voet als vroeger.
Als dit soort praktische zaken de mannelijke trots al kunnen verdringen dan vrees ik het ergste voor je, Gellius.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef Gellius het volgende:
De boodschappen. Potten verf. Mijn jas. Doosje wijn. De mogelijkheden zijn eindeloos.
O, het is echt,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's niet typisch Amsterdams, hoor. Alle kinderen poepen en de ouders zijn de klos.
De score van vandaag staat op 4 poepluiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |