Dat dacht ik ook altijd, Gellius. Maar het valt tegen. Ik verlies al snel alle structuur. Af en toe schrijf ik es 'n gedichie, ik krabbel wat tekeningetjes op papier, eens in de zoveel weken heb ik een bevlieging dat ik met passie aan de slag ga en iets échts máák, waarop ik trots zou kunnen zijn — maar het grootste deel van mijn tijd lummel ik ongegeneerd weg met slapen, wandelen, koffies drinken, krantjes lezen, nog es wandelen. Zo'n dag meandert voorbij in een eindeloze reeks. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het alcoholische avond- en nachtprogramma dat z'n zoveelste reprise beleeft. Het levert allemaal zo weinig op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Gellius het volgende:
Ik zou dat eonen volhouden. Geen enkel probleem.
Ik wist het! Kom bij het Rijk werken. Kan je ook écht wat voor je medemens betekenen. Op systeemniveau.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Ringo het volgende:
Nee, het wordt tijd dat ik mijzelf weer naar een systeem weet te voegen. Dat geeft me tenminste het recht om er liefdevol op te kankeren. Het systeem en ik hebben elkaar nodig.
Ik doe dat ook wel eens. Geen blikken bier maar papiertjes oid. Onweerstaanbaar op de één of andere manier.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een mandje voorop mijn fiets. Iedere ochtend vind ik daar weer een leeg bierblik, een patatbakje of ander klein afval in terug.
Mensen,
.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een mandje voorop mijn fiets. Iedere ochtend vind ik daar weer een leeg bierblik, een patatbakje of ander klein afval in terug.
Ik zal dat, de volgende keer dat ik de neiging heb, meenemen in mijn overweging.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
Daar worden wij mandjesmensen dus witheet van, Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |