abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85638643
Zo probeer ik ook wel eens naar leerlingen te kijken die ik een trap op of een lokaal in zie komen. Minzaam. Werkt goed als je wilt intimideren.

Nu zijn leerlingen daar bij mij niet zo van onder de indruk. En terecht. Want ik ga toch altijd lachen.
Het werkt toch 't beste als je een man van middelbare leeftijd bent. En een beetje verzuurd of standaard een beetje chagrijnig.

Ik heb de betreffende collega overigens duidelijk gemaakt dat ik zijn manier van doen niet prettig vind, en nu kijkt ie me nog amper aan. ;( . Erg vermoeiend, zo'n emotioneel gemankeerde macho.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:58:07 #227
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85641097
Hij durft je niet meer in de ogen te kijken.

Die Eberhard van der Laan lijkt me eigenlijk wel een prima kerel, zelfs voor een PvdA'er. Maar als ik hem op sommige foto's zie, denk ik: jij bent een verklede vrouw. Zo een die door Michiel Romeyn geacteerd zou kunnen worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:07:42 #228
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_85641351
Volgens mij is hij ook best okay, in elk geval wat minder een goedprater dan Cohen, maar ik heb m nog niet in actie gezien. Behalve vanochtend dan, maar aangezien hij naast de gemeentesecretaris liep (uiteindelijk mijn hoogste baas) snap ik best dat zelfs mijn rising star dan nog wat bleek afsteekt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_85641436
Heb je nederig je ogen neergeslagen bij het passeren, IR?
pi_85642987
Dat ze je naam nog niet kennen, zeg. Beetje werken aan je profilering, he!
pi_85643070
Ja, IR, stuur Eberhart een invite voor je LinkedIn!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:27:10 #232
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_85644024
Er hangt in de gang, naast een foto van ramses-met-lintje en eentje van cohen, inmiddels wel een foto met mij erop, maar helaas zijn daar ook nog zo'n veertig andere mensen op te herkennen, dus ik neem het ze niet kwalijk als ik desondanks een onbekende voor ze ben. Dat gaat de komende jaren wel veranderen, natuurlijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_85644582
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef zodiakk het volgende:

Ringo is een leerling van het leven die hier altijd zijn werk komt laten zien.

[ afbeelding ]

Dit zijn mijn beide oudere broers in een wat... onschuldiger fase van hun leven.
Dat vind ik een mooie typering.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_85644709
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er hangt in de gang, naast een foto van ramses-met-lintje en eentje van cohen, inmiddels wel een foto met mij erop, maar helaas zijn daar ook nog zo'n veertig andere mensen op te herkennen, dus ik neem het ze niet kwalijk als ik desondanks een onbekende voor ze ben. Dat gaat de komende jaren wel veranderen, natuurlijk.
Hij is van de verkeerde partij E. Ik zeg: negeren!
pi_85651083
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maanden, IR. Maanden.

*zucht*.
pi_85654580
Hoe dan ook: nog even en we kunnen een grappige naam gaan bedenken en gaan doen alsof we een geheimzinnig netwerk zijn met mensen op strategische plaatsen en dat we eigenlijk gewoon het land regeren. En natuurlijk ontmoetingen in mooie hotels.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconferentie
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:31:10 #237
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85656392
Het Eik en Linde Conglomeraat, a.k.a. the LPT Connection.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:35:26 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85656513
Deze dag heb ik besteed aan het doen van de was, hetgeen niet voor overuren zorgde. Ik hoop dat die fantastische baan mij maar snel komt aanwaaien, want dit geluier houd ik geen jaren vol.
pi_85657011
Ik zou dat eonen volhouden. Geen enkel probleem.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:52:04 #240
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_85657028
Als je echt niets te doen hebt kan je vanavond wel even komen proefpublieken hoor, Ringo. Vanaf een uurtje of negen ben je welkom.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_85657140
Heb je al de bibbers, JAM? Of schuif je naadloos in je rol als toneelregisseur, en draag je velours colbertjes met nonchalant-marxistische lectuur in de opgestikte zak gestoken, een breed gerande bril, rook je een pijp en probeer je in het broekje van minderjarige bijrolactricetjes te komen?
pi_85657210
Wie gaan er eigenlijk naar dat toneelstuk? De users die ik graag eens zou willen beloeren?
pi_85657463
Ik overweeg nog steeds vrijdag te gaan, maar ik geloof dat verder iedereen op zaterdag wilde. Dan kan ik echter niet.

Ben wel nieuwsgierig of er al veel kaartjes verkocht zijn. Het is ook zo wat als je daar in je eentje zit.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:12:57 #244
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85657670
Ik ben er vrijdag ook, hoor. Het avontuur vergt mij een reistijd van op de kop af elf seconden. Kleine moeite, groot plezier.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:17:08 #245
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85657817
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:52 schreef JAM het volgende:
Als je echt niets te doen hebt kan je vanavond wel even komen proefpublieken hoor, Ringo. Vanaf een uurtje of negen ben je welkom.
Dat is goed, JAM. Aan de overkant?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:22:21 #246
37950 JAM
pi_85658003
Yep, aan de overkant. Geef me even een belletje als je voor de deur staat.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_85658032
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef Gellius het volgende:
Heb je al de bibbers, JAM? Of schuif je naadloos in je rol als toneelregisseur, en draag je velours colbertjes met nonchalant-marxistische lectuur in de opgestikte zak gestoken, een breed gerande bril, rook je een pijp en probeer je in het broekje van minderjarige bijrolactricetjes te komen?
't Is je gegund, JAM.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:24:22 #248
37950 JAM
pi_85658053
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef Gellius het volgende:
Vergeef me dat ik me dit keer niet tot dichterlijkheden laat verlokken die ik normaal wel poog; heel in het kort; nee. Niets van dat allen. Noch de bibbers noch de velours colbertjes en etc. Ik houd het bij redelijk ontspannen - thans niet meer gestressed dan normaal (Ringo zal beämen dat ik nogal een gestressed mannetje ben) - en een legerjasje.
pi_85659080
Vrijdag heb ik al een afspraak helaas. Ik ben erg benieuwd hoe het je zal vergaan JAM.
pi_85659133
Is het boekweit, of boekweitmeel?
Pannekoeken, blini's, brood - daar heb je wat aan als het meel is.

Is het boekweit, dan boekweitpap. Te nuttigen met boter en uitgebakken spekjes en spekvet en stroop. Op een bak boekweitpap kan je wel even vooruit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')