Dat vind ik een mooie typering.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef zodiakk het volgende:
Ringo is een leerling van het leven die hier altijd zijn werk komt laten zien.
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn beide oudere broers in een wat... onschuldiger fase van hun leven.
Hij is van de verkeerde partij E. Ik zeg: negeren!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er hangt in de gang, naast een foto van ramses-met-lintje en eentje van cohen, inmiddels wel een foto met mij erop, maar helaas zijn daar ook nog zo'n veertig andere mensen op te herkennen, dus ik neem het ze niet kwalijk als ik desondanks een onbekende voor ze ben. Dat gaat de komende jaren wel veranderen, natuurlijk.
Maanden, IR. Maanden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er hangt in de gang, naast een foto van ramses-met-lintje en eentje van cohen, inmiddels wel een foto met mij erop, maar helaas zijn daar ook nog zo'n veertig andere mensen op te herkennen, dus ik neem het ze niet kwalijk als ik desondanks een onbekende voor ze ben. Dat gaat de komende jaren wel veranderen, natuurlijk.
Dat is goed, JAM. Aan de overkant?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:52 schreef JAM het volgende:
Als je echt niets te doen hebt kan je vanavond wel even komen proefpublieken hoor, Ringo. Vanaf een uurtje of negen ben je welkom.
't Is je gegund, JAM.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef Gellius het volgende:
Heb je al de bibbers, JAM? Of schuif je naadloos in je rol als toneelregisseur, en draag je velours colbertjes met nonchalant-marxistische lectuur in de opgestikte zak gestoken, een breed gerande bril, rook je een pijp en probeer je in het broekje van minderjarige bijrolactricetjes te komen?
Vergeef me dat ik me dit keer niet tot dichterlijkheden laat verlokken die ik normaal wel poog; heel in het kort; nee. Niets van dat allen. Noch de bibbers noch de velours colbertjes en etc. Ik houd het bij redelijk ontspannen - thans niet meer gestressed dan normaal (Ringo zal beämen dat ik nogal een gestressed mannetje ben) - en een legerjasje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef Gellius het volgende:
Heb je al de bibbers, JAM? Of schuif je naadloos in je rol als toneelregisseur, en draag je velours colbertjes met nonchalant-marxistische lectuur in de opgestikte zak gestoken, een breed gerande bril, rook je een pijp en probeer je in het broekje van minderjarige bijrolactricetjes te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |