abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86061887
dat wil zeggen dag je zending is afgeleverd, maandag even bellen en het even uitleggen, waarschijnlijk ergens bij een of andere buur geleverd.
pi_86061977
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef mrPanerai het volgende:
dat wil zeggen dag je zending is afgeleverd, maandag even bellen en het even uitleggen, waarschijnlijk ergens bij een of andere buur geleverd.
Ik heb opnieuw gemaild naar bol.com en dan sturen ze mij dit doodleuk terug:
-------
Geachte heer

U geeft aan dat op Track en Trace van TNT Post staat dat uw bestelling******** is afgeleverd. Aangezien uw bestelling naar België verzonden wordt, betekent deze vermelding dat TNT Post uw bestelling heeft overgedragen aan de lokale bezorgdienst. Wij verwachten dat uw pakket spoedig bij u wordt afgeleverd.

Als u uw bestelling op 17 augustus 2010 nog niet heeft ontvangen, kunt u nogmaals contact met ons opnemen. Wij zullen dan de nodige stappen ondernemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

-------------------
Eerst komen ze af met een uitleg dat de postbode mijn pakketje heeft en nu zeggen ze dat er vertraging is opgetreden...
En ik vermoed dat 17 augustus = 17 september moet zijn, maar no way dat ik weer 2 weken ga wachten vooraleer ze iets ondernemen om dit probleem op te lossen.
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:35:20 #28
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_86062048
TNT raakt inderdaad dingen nogal eens kwijt. Vorig jaar heb ik bij bol.com een camera gekocht en stond er bij Track&Trace ook 'zending is voorgemeld'. Bol.com heeft me toen gewoon een nieuwe gestuurd, ook met de kortingsprijs (kortingsperiode was inmiddels geëindigd). Zeer netjes. :)
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:40:09 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_86062152
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Sorteercentrum van TNT in Nossegem heeft platgelegen vanwege IT problemen of zoiets.
Er zal dus wel wat achterstand zijn.
Wat een onzin. Ik werk bij TNT Zaventem en dit was absoluut niet het geval.

Eén of andere fucker heeft je pakketje in ontvangst genomen waarschijnlijk.
Resistance is futile.
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:42:21 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_86062203
Oh wacht, dat is TNT post, ik zit bij TNT express.
Resistance is futile.
pi_86062260
Normaal worden zo'n pakketjes toch afgetekend? Kan ik die handtekening nergens te weten komen?
Op dat Trackntrace overzicht staat het er al niet op of moet ik daarvoor bij bol.com zijn?

Als ik op 16 septemer nog niets heb ontvangen, mag ik terug contact opnemen met bol.com, tot dan kunnen ze zogezegd niets voor mij doen.
Straks een zoveelste mail sturen en maandag bellen en dan kunnen ze maken dat ze met een oplossing komen!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 september 2010 @ 16:21:16 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_86063191
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:44 schreef Kielse het volgende:
Normaal worden zo'n pakketjes toch afgetekend? Kan ik die handtekening nergens te weten komen?
Op dat Trackntrace overzicht staat het er al niet op of moet ik daarvoor bij bol.com zijn?

Als ik op 16 septemer nog niets heb ontvangen, mag ik terug contact opnemen met bol.com, tot dan kunnen ze zogezegd niets voor mij doen.
Straks een zoveelste mail sturen en maandag bellen en dan kunnen ze maken dat ze met een oplossing komen!
Bol.com vraagt niet om handtekening bij aflevering.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')