abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:32:23 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85505841
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Dat, en een brief is niet een kogel o.i.d.. Dus nog niets aan de hand. En iemand kan best verdacht zijn, maar dat maakt hem/haar niet schuldig. En als hij blijkbaar verdere leads kan vinden, waarom justitie dan niet? Het zou hun specialiteit moeten zijn, toch?

Het enige wat ik lastig vind is de connecties van de Vries... want die zijn volgens mij niet allemaal even schoon...
Klopt, maar persoonlijk maak ik me meer druk over de puinhoop bij justitie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_85505930
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klopt, maar persoonlijk maak ik me meer druk over de puinhoop bij justitie.
Ik begin met de dag meer het gevoel te krijgen dat justitie maar een corrupt zooitje is... maar gelukkig is het een gevoel, een rationeel stuk in mij roept dan dat gevoel wel tot de orde... :)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:36:19 #28
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85505962
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:35 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ik begin met de dag meer het gevoel te krijgen dat justitie maar een corrupt zooitje is...
Dat is het ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:44:10 #29
45206 Pietverdriet
pi_85506205
quote:

[..]

Ik begin met de dag meer het gevoel te krijgen dat justitie maar een corrupt zooitje is... maar gelukkig is het een gevoel, een rationeel stuk in mij roept dan dat gevoel wel tot de orde... :)
Ik manage al jaren afdelingen ad interim, veranderingstrajecten, grote programma's en projecten, en ik mbt dit 1 ding geleerd, luister altijd naar je onderbuik gevoel. Als alle indicaties op groen staan, maar je hebt er geen lekker gevoel bij, luister daarnaar en graaf dieper.
pi_85507515
*O*
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85507968
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Proest. :D.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:42:53 #32
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85508089
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef Pluckie het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 augustus 2010 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
No seur aim ferrie famoes in de nedderlends! This man is a bik kriminal!
[/quote

LOL
[b]Laffing Out Loud[/b]
_O-
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:44:54 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85508158
Die Peter toch.... hij wilde dus een brief overhandigen aan de moordverdachte en ging daarbij zo ver dat hij opgepakt is voor huisvredebreuk??

Ben benieuwd wat voor brief het eigenlijk was als je er ook gewoon een postzegel op kunt plakken.
Een "I know what you did last summer" brief en hij wilde de beelden er graag bijhebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:59:04 #34
67174 Dos37
Come on Twente
pi_85508643
_O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_85509089
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
No seur aim ferrie famoes in de nedderlends! This man is a bik kriminal!
_O- Mijn god, ik zag die eerste drie woorden en dacht eerst dat het Frans was _O-
pi_85509326
Ach, kan ie het eens van de andere kant bekijken :P
Flauw he?
pi_85509542
quote:

Mjah, er zijn methodes om zaken bij de politie en justitie aan te brengen, huisvredebreuk plegen brengt alleen jezelf maar onder de aandacht.
Kan best zijn dat de Vries de juiste heeft, kan ook zijn van niet, feit is dat deze persoon niet veroordeeld is tot nu toe en dus dezelfde rechten heeft als jij en ik.
pi_85509656
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, er zijn methodes om zaken bij de politie en justitie aan te brengen, huisvredebreuk plegen brengt alleen jezelf maar onder de aandacht.
Kan best zijn dat de Vries de juiste heeft, kan ook zijn van niet, feit is dat deze persoon niet veroordeeld is tot nu toe en dus dezelfde rechten heeft als jij en ik.
Ah, zo denkt justitie dan vast ook, daarom doen ze niets. Duidelijk, dank je voor de uitleg.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:53:50 #39
45206 Pietverdriet
pi_85510901
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Peter is Journalist, dus gebruikt hij Journalistiek methodes. Als je vind dat er juridische methodes gebruikt moeten worden moet je de vraag stellen waarom Peter R daar aan de deur stond en niet de Politie om de man te verhoren.
.
pi_85511638

[ Bericht 44% gewijzigd door Mercer op 20-08-2010 15:49:45 ]
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:20:46 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85516443
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:05 schreef 9611Niels het volgende:
Haha :D
Waarom zie ik jou nooit meer bij de zondagavondreeks? :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_85516711
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee. Je zal er maar naast zitten, en een onschuldig persoon te pakken hebben.
Dat is ook precies wat tegen De Vries heb... Hij besmeurt wel andermans reputatie als broodwinning.

Door een verdachte publiekelijk te kijk te zetten wordt hij in feite buiten de rechtsgang om gestraft. Ik vind het een heel kwalijke praktijk.
pi_85517592
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Door een verdachte publiekelijk te kijk te zetten wordt hij in feite buiten de rechtsgang om gestraft. Ik vind het een heel kwalijke praktijk.
Heeft hij ooit fout gezeten? Link graag dan, en anders niet zeuren! Hoe dacht je dat het leven voor de ouders van die Mariska is, voordat je je zorgen gaat maken om een dader?
pi_85517897
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:46 schreef Mercer het volgende:

[..]

Heeft hij ooit fout gezeten? Link graag dan, en anders niet zeuren! Hoe dacht je dat het leven voor de ouders van die Mariska is, voordat je je zorgen gaat maken om een dader?
En dat leven verandert als hij hun leed als broodwinning gebruikt? We kunnen allemaal wel eigen rechtertje gaan spelen.
En we hebben het over verdachte, niet over dader. Daar zie je al wat ik bedoel.
En ook die hebben rechten. Hoe groot het leed van een slachtoffer ook is. Daarom hebben we onafhankelijke rechtspraak uitgevonden om willekeur en onderbuikredeneren voor te zijn. De sensatieshow waarin die gevoelens bespeelt worden is nu niet bepaald ergens goed voor, behalve voor vermaak van het publiek en de portemonnee van De Vries.
pi_85518366
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En dat leven verandert als hij hun leed als broodwinning gebruikt? We kunnen allemaal wel eigen rechtertje gaan spelen.
En we hebben het over verdachte, niet over dader. Daar zie je al wat ik bedoel.
En ook die hebben rechten. Hoe groot het leed van een slachtoffer ook is. Daarom hebben we onafhankelijke rechtspraak uitgevonden om willekeur en onderbuikredeneren voor te zijn. De sensatieshow waarin die gevoelens bespeelt worden is nu niet bepaald ergens goed voor, behalve voor vermaak van het publiek en de portemonnee van De Vries.
Er is volgens mij een opsporingsbevel voor die man. En die vent is behoorlijk verdacht ja. Als de politie niets doet, dan is het dus goed dat de Vries er achter aan gaat en zodoende de familie duidelijkheid geeft. Dat heeft hij namelijk al in zeer veel zaken gedaan zoals je wellicht weet. En dat daar sensatie aan te pas komt heeft een goed doel, namelijk om zoveel mogelijk mensen van iets op de hoogte te brengen. Waaronder ook mensen zijn die meer weten. Dus, hoe meer mensen op de hoogte zijn, hoe groter de kans dat het opgelost wordt. En bovenstaande post van jou blijkt, dat JIJ de Vries niet op willekeur of onderbuikgevens kan betrappen. Je kan ze iig niet benoemen.

Dus ja, als jij stoer mee wil doen met de grote meute prima. Alleen onderbouwen kun je het niet.
pi_85518685
Misschien is dat bevel er wel, maar de Australische autoriteiten zien voorlopig geen reden daar iets mee te doen blijkbaar. En daar zullen ze dan ongetwijfeld een reden voor hebben.
Die man en ook de politie hebben de Vries meerdere keren verzocht de man met rust te laten, dat wilde hij niet. En dus zit hij nu vast, maar hij zal er weer een leuk verhaal van maken.
pi_85519505
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.nozzman.nl/wp/
Snap ik hem niet, of is 'ie gewoon niet leuk? :{
pi_85520131
Ik had dit nieuws vanmorgen al gepost- maar toen was het verwijdert.

Links Fok :r

:(
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:11:54 #50
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_85520162
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Snap ik hem niet, of is 'ie gewoon niet leuk? :{
Nathalee Holloway :')
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')