quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Mss het volgende:
OMG, de TNT kerel moest mijn pakketjes bijna met een steekwagentje komen brengen. Maar alles is nu binnen! Pics volgen
En jij maar blij staan huppelen in je deurpostquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Mss het volgende:
OMG, de TNT kerel moest mijn pakketjes bijna met een steekwagentje komen brengen. Maar alles is nu binnen! Pics volgen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef Mss het volgende:
Ik werkte zelf een winkel en hield het in eerste instantie altijd bij: "roep maar als je wat zoekt he!" veel fijnerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:51 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kom daardoor eigenlijk nooit meer bij de Etos, als ik wat nodig heb vraag ik het wel.. Bij 't Kruidvat laten ze me altijd lekker rondsnuffelen![]()
En ik snap wel dat verkopers bij bepaalde ketens/winkels je aan moeten spreken, maar ik hou er niet van.
ik had verzoek ingediend om van een locatie de telefoonlijn op te zeggen en de alarmlijn niet, trekken ze die er allebei af plus ook nog de lijn van de school er tegenover!!!quote:
Lekker handig jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had verzoek ingediend om van een locatie de telefoonlijn op te zeggen en de alarmlijn niet, trekken ze die er allebei af plus ook nog de lijn van de school er tegenover!!!
bwhaahquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet een leuke grap voor als je bij de H&M bent, het gaat zo:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje: Ja, wat zie je dat snel!
SQ: Ik heb er oog voor, ik ben namelijk nogal een nagellakidioot
Meisje: Oh leuk, ik ook! Ik heb wel, nou, iets van tien potjes ofzo!
SQ: EhIk iets van eh, 250, give or take.
Meisje:TWEE HONDERD VIJFTIG??
Meisje roept collega.
Meisje: Janneke, deze mevrouw heeft TWEE HONDERD VIJFTIG potjes nagellak!
Meisje 2:Daar wil ik een foto van zien!
SQ: nou, fijn weekend nog!
Meisjes: .......
Heerlijk
Oh zoiets heb ik ook een keer gehad jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet een leuke grap voor als je bij de H&M bent, het gaat zo:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje: Ja, wat zie je dat snel!
SQ: Ik heb er oog voor, ik ben namelijk nogal een nagellakidioot
Meisje: Oh leuk, ik ook! Ik heb wel, nou, iets van tien potjes ofzo!
SQ: EhIk iets van eh, 250, give or take.
Meisje:TWEE HONDERD VIJFTIG??
Meisje roept collega.
Meisje: Janneke, deze mevrouw heeft TWEE HONDERD VIJFTIG potjes nagellak!
Meisje 2:Daar wil ik een foto van zien!
SQ: nou, fijn weekend nog!
Meisjes: .......
Heerlijk
Mooi, ik kan wel wat nieuwe oorbellen gebruiken. 80 paar is echt te weinigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
opruimingsuitverkoop ook bij SIX, alles, ALLES!!! voor 1 euro
in Eindhoven hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Mooi, ik kan wel wat nieuwe oorbellen gebruiken. 80 paar is echt te weinig
quote:
*stopt vingers in oren*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
opruimingsuitverkoop ook bij SIX, alles, ALLES!!! voor 1 euro
Ben het ook helemaal met je eens, volgens mij hadden we het daar op de meet toch nog over?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]niet dan?
Ik ben wat dat betreft een echt jongensmoeder hoor. Als ze vielen wachtte ik ook altijd 'het huiltje' even af. Aan het toontje kan je duidelijk horen of er actie wordt vereist of dat een knuffel en aai over het bolletje voldoende isEn die van mij vielen nogal es
nog steeds trouwens, het zijn gewoon echte roegboesters
Wat een miniverzamelingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Mooi, ik kan wel wat nieuwe oorbellen gebruiken. 80 paar is echt te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |