Ik luister van allesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG bubs, mijn beeld van je wat doe je
HAHA Omgquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef vamperotica het volgende:
Voor dochterlief...
Omdat ze dan altijd moet huilen omdat ze wil at haar papa dit gevoel vaker laat zien
En dan zitten we samen te janken
Ik vind het zelf te duur, wc rolletjes, eierdozen, gewone dozen met wat gaten erin, etc werken ook prima, helemaal om te kijken of ze het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hier nirvana op!!
zal ik dit voor mijn kittens kopen?
http://www.zooplus.nl/fee(...)denkspeelgoed/115002
ja maar 1 van mijn katten schrokt echt mega. Plus dat ze in de avond vet actief zijn maar dan moeten ze in hun eigen kamer blijen en mogen ze nog niet door de woonkamer heen raggen, dus dan houd dit ze wel leker bezig denk ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik vind het zelf te duur, wc rolletjes, eierdozen, gewone dozen met wat gaten erin, etc werken ook prima, helemaal om te kijken of ze het wel leuk vinden
Maar ik vind het sowieso leuker zelf dingen voor ze te maken, favo krabpaal hier is de allereerste, en die is ook zelfgemaakt. De echte krabmeubels uit de winkel zien er nog steeds nieuw uit, alleen Evi vond ze wel ok
Heb ik zelf met dit nr...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHA OmgIk dacht dat ik de enige was die zich opsloot op haar kamer en ging janken om haar daddyissues met dit nummer. Mensen keken me altijd heel gek aan als ik dat vertelde
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt alleen leuk als ik dronken ben. Jullie buren moeten wel van jullie houden
Volgens mij vindt Herman dit heel tof, die schept nu altijd al brokjes eruit en gaat dan jagenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar 1 van mijn katten schrokt echt mega. Plus dat ze in de avond vet actief zijn maar dan moeten ze in hun eigen kamer blijen en mogen ze nog niet door de woonkamer heen raggen, dus dan houd dit ze wel leker bezig denk ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef Diconnected het volgende:
Was vanochtend in de Etos, moest lipstick hebben enzeu. En er stond zo'n huppelmuts van Trind. En ik had der al zien kijken naar me en naar m'n nagels, had naakte nagels. Komt ze naar me toe gehuppeld, 'ja mag ik wat vragen?' ik: 'ja hoor.' zij: 'polijst jij je nagels wel eens?' ik: 'ja.' zij: 'oh. maar ken je het merk Trind?' Ik: 'ja.' zij: 'oh. wil je dat ik je nagels polijst?
' ik: 'neuh, ga ik vanmiddag al doen.' zij: 'oh. nou fijne dag nog he en lakze hihihi doeeeeeei!' ik:
Boudewijn de Groot is tof. Wel leuk, gezellig met m'n moeder naar een concert in mei, gebeurt niet vaak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vroeger een metalhead, maar tegenwoordig luister ik naar Boudewijn de Groot, Johnny Cash en Frank Sinatra enzo
Ergerlijk, die typesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef Diconnected het volgende:
Was vanochtend in de Etos, moest lipstick hebben enzeu. En er stond zo'n huppelmuts van Trind. En ik had der al zien kijken naar me en naar m'n nagels, had naakte nagels. Komt ze naar me toe gehuppeld, 'ja mag ik wat vragen?' ik: 'ja hoor.' zij: 'polijst jij je nagels wel eens?' ik: 'ja.' zij: 'oh. maar ken je het merk Trind?' Ik: 'ja.' zij: 'oh. wil je dat ik je nagels polijst?
' ik: 'neuh, ga ik vanmiddag al doen.' zij: 'oh. nou fijne dag nog he en lakze hihihi doeeeeeei!' ik:
Nogal. En ze komen echt altijd op mij afquote:
Gedraag je jij!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet een leuke grap voor als je bij de H&M bent, het gaat zo:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje: Ja, wat zie je dat snel!
SQ: Ik heb er oog voor, ik ben namelijk nogal een nagellakidioot
Meisje: Oh leuk, ik ook! Ik heb wel, nou, iets van tien potjes ofzo!
SQ: EhIk iets van eh, 250, give or take.
Meisje:TWEE HONDERD VIJFTIG??
Meisje roept collega.
Meisje: Janneke, deze mevrouw heeft TWEE HONDERD VIJFTIG potjes nagellak!
Meisje 2:Daar wil ik een foto van zien!
SQ: nou, fijn weekend nog!
Meisjes: .......
Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik ben al blij dat ze er niet over zeuren, ook niet toen hun kindje net geboren was (is nu nog maar 1 hoor).
Ik heb zelf ook nooit zachtjes gedaan als mijn kinderen sliepen, ze wennen er maar aan
Opscheppertquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat kijken of de nagellakcollectie voor de winter er al is. Je pakt de nieuwe kleuren uit het rek en gaat naar de kassa. Bij de kassa staat een meisje met een van die lakjes op haar nagels. Je vraagt aan het meisje of dat die nieuwe lak is.
Meisje roept collega.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Meisje roept collega.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Meisje roept collega.
Heerlijk
Oeh, dat durven ze mij niet te vragen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nogal. En ze komen echt altijd op mij afvorige keer in de Ici Paris XL, die wou me een make-over geven enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |