Show me your musicquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nickelback is oké! Wel een beetje 'rustig' voor mijn doen.
Verschilt heeeeel erg, van Murderdolls tot Rob Zombie, Marilyn Manson, Stone Sour maar Adele en Maria Mena kan ik ook waarderen!quote:
nee, ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn moeder, stiefvader, zusje en broertje zijn ook maagdmaar die zijn niet hier in SHJN
André is altijd goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Johnny Cash
Als wij dronken zijn zetten we André op
Dat vind ik ook echt alleen leuk als ik dronken ben. Jullie buren moeten wel van jullie houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Johnny Cash
Als wij dronken zijn zetten we André op
dan gaat mijn baas weer sissenquote:
zo'n leuke cd is Jagged Little Pillquote:
tis bijna weekend, dan magget!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan gaat mijn baas weer sissen
True, ze heeft me al drie keer gebokst vandaag en we hebben met kasten en kluizen lopen slepen. Vrijdagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
tis bijna weekend, dan magget!
Johnny Cashquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vroeger een metalhead, maar tegenwoordig luister ik naar Boudewijn de Groot, Johnny Cash en Frank Sinatra enzo
Jouw lijflied!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, ze heeft me al drie keer gebokst vandaag en we hebben met kasten en kluizen lopen slepen. Vrijdag
Like a viiiiirgin, touched for the very first time!
Like a vi-hi-hi-hirgin, i feel your heartbeat, next to me
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hier nirvana op!!
zal ik dit voor mijn kittens kopen?
http://www.zooplus.nl/fee(...)denkspeelgoed/115002
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |