quote:
quote:
iets steviger zelfsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Net zo lekker als die bij Nols Grill?
Ik koop altijd een blikje bij de ingang en schenk die om. Want wel lekker koud en meer bier voor je muntje en niet wachten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik merk nooit iets van dat omschenken. Óf ik heb nog geen trek in bier, óf ik hem hem alweer op voordat ik de poort bereik.
Wat dan wel weer kut is, want in festivalbier zit geen alcohol en in evenementenbier wel. Ik wordt daarom ook nooit dronken van dat kutbier op het festivalterrein.quote:[/img] Op donderdag 26 augustus 2010 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands heeft idd Festivalbier. Maar geen Evenementenbier.
QFT.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat dan wel weer kut is, want in festivalbier zit geen alcohol en in evenementenbier wel. Ik wordt daarom ook nooit dronken van dat kutbier op het festivalterrein.
Ik hoorde ook het gerucht dat je bij dat Grolsch wisselpunt ook voor je normale biertje een koud festivalbierblikje kreeg, oplichters.
Ik heb gewoon geen letter Daily Paradise gelezen dit jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Festivalbier wordt afgetapt van de douches, zoals je al in daily paradise kon zien.
Het zat ook gewoon in normale blikken om gezeik te voorkomen, ze waren bang dat mensen anders boos zouden worden en met een grote groep dat busje om zouden tillenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:40 schreef willemwaus het volgende:
Festivalbier in blik?Hmm schraal, nja halverwege 't weekend kreeg je wel gewoon het al ingeleverde bier, niet echt een verschil gemerkt.. Alleen op het terrein zelf
Ja, dat is dus niet waar. Pas in het nieuws geweest dat dat een propaganda-verhaal was van de bierbrouwersbelangenbond en livenation. Ze waren bang dat de bezoekers in opstand zouden komen anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
http://nos.nl/video/153322-festivals-tegen-evenementenbier.html
Camping 7 heb ik ze niet eens gezien, de buren wekten ons omdat onze parasol van 3 bij 3 de sloot was ingewaaid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:33 schreef rubbereend het volgende:
De security die op maandag camping 1 leeg moest maken was ook het afvoerputje van de beveiligers op Lowlandsmijn god wat een gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |