quote:
Ben blij dat 't stikt van de bomen hier, zo kaal anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 04:12 schreef wonderer het volgende:
Het gebrek aan bomen irriteert me nog het meest. Constant de zon die op je huis staat te branden, bah.
Ja, hier ook bomen zat (behalve in onze voortuin... vraag me af hoeveel het kost om er een paar te planten). Godzijdank. Ik zou niet zonder kunnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben blij dat 't stikt van de bomen hier, zo kaal anders.Die foto's vind ik wel erg overdreven, dat zijn wijken waar je echt niet wilt wonen, veel te dicht op elkaar gepropt.
De tuinen zijn groter dus dan kun je daar spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:39 schreef LXIV het volgende:
Wat me opvalt aan de foto's is dat er praktisch geen openbare ruimte is. Geen speeltuintjes, plantsoenen, fietspaden, stukjes natuur, et cetera. Het is of een kavel, of rijbaan (met een smal strookje voetpad er langs).
Grote huizen, maar verder vind ik het niks.
Dat heet een cul-du-sac, overgenomen uit het Frans.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:21 schreef Garisson72 het volgende:
Toch vind ik het altijd wel wat hebben. Vooral die straatjes die eindigen in een pleintje waar 4 of 5 huizen hn oprit aan hebben.
Dat zit inderdaad wel HEEL dicht op elkaar.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:57 schreef popolon het volgende:
Ben blij dat 't stikt van de bomen hier, zo kaal anders.Die foto's vind ik wel erg overdreven, dat zijn wijken waar je echt niet wilt wonen, veel te dicht op elkaar gepropt.
Het doet me gelijk denken aan de film Friday die zich volledig op zo'n pleintje afspeeltquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:21 schreef Garisson72 het volgende:
Toch vind ik het altijd wel wat hebben. Vooral die straatjes die eindigen in een pleintje waar 4 of 5 huizen hn oprit aan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |