Dan ga je niet schreeuwen, maar normaal MAAR serieus praten. ALs hij je niet serieus neemt, dan zeg je gewoon dat hij nooit meer kan komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het probleem is dat als ik ga schreeuwen, dat hij dan gaat lachen, omdat hij het grappig vindt wanneer ik boos wordt....
Ze beschouwen me wel als een goede vriend, maar... naja ik weet het niet, soms voelt het ook als of die ene gozer(kjell) mij gewoon express het leven zuur maakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dan ga je niet schreeuwen, maar normaal MAAR serieus praten. ALs hij je niet serieus neemt, dan zeg je gewoon dat hij nooit meer kan komen.
Beschouwen die jongens jou als een goede vriend, of ben je eigenlijk de omega male van het groep? De zondebok, dus.
1+1 = 2quote:
Ja, omdat jij het pikt. Kijk, het is normaal dat vrienden elkaar af en toe dissen. Maar je moet nooit het zondebok worden. Nooit de persoon waar ze overheen lopen. Man up. Praat serieus met hem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze beschouwen me wel als een goede vriend, maar... naja ik weet het niet, soms voelt het ook als of die ene gozer(kjell) mij gewoon express het leven zuur maakt.
We lopen elkaar vaak zat gewoon te irriteren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het pikt. Kijk, het is normaal dat vrienden elkaar af en toe dissen. Maar je moet nooit het zondebok worden. Nooit de persoon waar ze overheen lopen. Man up. Praat serieus met hem.
EIgenlijk moet je de volgende keer gewoon slaan.
Met elk topic begrijp ik minder van Bradidie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:23 schreef Lienzz het volgende:
met elke reactie begrijp ik steeds minder van dit topic...
Ja, maar is het zo dat die gasten misbruik van je maken? Of ben je gewoon extra boos vandaag?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
We lopen elkaar vaak zat gewoon te irriteren.
Maar het is niet zo dat we dan spullen van elkaar gaan slopen of zo.
Is het dan niet een idee om mij een keer een PM te geven dat ik het een en ander kan uitleggen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Met elk topic begrijp ik minder van Bradidie.
Dat je niets van je schorumfamilie moet hebben is tot daar aan toe en ze zijn niet allemaal zo, er zit ook iemand bij die netjes een postbode is maar tot in Breukelen zit dat gajes. Hoe dan ook is het voor jou geen enkele reden om je als een deurmat te gaan gedragen en je spullen kapot te laten maken door zgn. vriendjes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:23 schreef Braddie het volgende:
Ik ben totaal niet zoals de rest van de familllie.
Ik haat geweld, ik vecht nooit, sla nooit, schelden doe ik wel, maar daar blijft het bij.
Alleen Kjell(daar gaat het om) maakt misbruik van me..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar is het zo dat die gasten misbruik van je maken? Of ben je gewoon extra boos vandaag?
Dat kan hier ook hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is het dan niet een idee om mij een keer een PM te geven dat ik het een en ander kan uitleggen?
psychologenvoer, dat is hij zeker. nou heeft hij zich al aardig onsterfelijk gemaakt op internet, niet alleen op dit forum, maar ook op een synthesizer forum waar ik weleens kom. ik heb hem weleens in het echt gezien, ik geloof wel dat dit topic echt is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Met elk topic begrijp ik minder van Bradidie.
Synthforum zit ik niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:30 schreef Synthesist het volgende:
[..]
psychologenvoer, dat is hij zeker. nou heeft hij zich al aardig onsterfelijk gemaakt op internet, niet alleen op dit forum, maar ook op een synthesizer forum waar ik weleens kom. ik heb hem weleens in het echt gezien, ik geloof wel dat dit topic echt is.
Bedankt voor die tip man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:30 schreef Synthesist het volgende:
[..]
psychologenvoer, dat is hij zeker. nou heeft hij zich al aardig onsterfelijk gemaakt op internet, niet alleen op dit forum, maar ook op een synthesizer forum waar ik weleens kom. ik heb hem weleens in het echt gezien, ik geloof wel dat dit topic echt is.
bradley jongen, ik geef je een tip. ga een studie doen die je leuk vindt en perspectief op een baan geeft. vergeet al die internetshit en neppe vrienden. koop één goed keyboard wat je leuk vindt en ga daar muziek mee maken.
Dus dan praat je toch daarmee? Praat ook meteen met je vrienden erover. Waarom ben je zo onsterfelijk op de internet trouwens? Wat is je verhaal?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen Kjell(daar gaat het om) maakt misbruik van me..
En ja, ik ben ook redelijk boos om het feit dat hij mijn eerste gitaartje probeerden te slopen.
Leuk. En wat ga je nu doen aan die zgn. vriendjes van je? Morgenavond weer een biertje mee drinken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bedankt voor die tip man.
Ik werk nu 5 dagen per week bij Kick Music, en daar kan ik alles in kwijt wat ik wil, als iets me heel erg tegen zit kan ik moeilijk gaan schreeuwen, dus kruip ik achter een Piano of een Gitaar..
Ik wil er best wel over praten, maar ik heb het idee dat het niet echt gaat, want die Kjell die loopt die andere redelijk op te fokken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus dan praat je toch daarmee? Praat ook meteen met je vrienden erover. Waarom ben je zo onsterfelijk op de internet trouwens? Wat is je verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |