Wat, omdat 30 plussers wel kunnen lezen, schrijven en rekenen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu snap ik opeens waarom jonge homo's zo'n hekel hebben aan 30 plussers
Rukken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En wat ga je daar aan doen?
Nee joh, het is nog hartstikke vroeg. Gewoon een tweede keer erachteraan.quote:
Ja, boven de 30 lukt dat niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee joh, het is nog hartstikke vroeg. Gewoon een tweede keer erachteraan.
Wat gek... ik ken alleen Alphen aan de Rijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef creno het volgende:
ik ben in alphen aan de bier, wijn, rijn... Hips...
Oh? Geen last van hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, boven de 30 lukt dat niet meer.
Ja hoor, alles is... lekkerquote:
quote:
Aaaaah...quote:
Wrom?quote:
Geen idee, vind ze (of het idee van geesten) eng. Net als mijn iets grotere alien invasionfobie. Vind ik ook een eng ideequote:
De film is de animatieserie zeer onwaardig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
The Last Airbender was maar een beetje
Leuke special effects maar ook erg Disney...
Is dit een verwijzing naar The X-Men?quote:
nee, eerder naar het einde der tijdenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar The X-Men?
huh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Heb je 50 minuten liggen snoozen of ben je nu al op je werk?
Just wonderingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Heb je 50 minuten liggen snoozen of ben je nu al op je werk?
in alphen??? wat moet je daar nou weer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef creno het volgende:
ik ben in alphen aan de bier, wijn, rijn... Hips...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |