Als ik nu een slof koop, zou deze dan over een jaar nog bruikbaar zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weet niet precies een tijdslimiet maar lang genoeg hoor, heb zelf vaak zat een slof gekocht.
WTF doe je daar een jaar over?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Als ik nu een slof koop, zou deze dan over een jaar nog bruikbaar zijn?
Want dit scheelt gvd 3,60 per pakje![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:27 schreef tennisracket het volgende:
Shag heeft geen houdbaarheidsdatum.
De roker heeft een houdbaarheidsvoorkeur.
Nee, ik rook 5 pakjes shag per week. Maar ik zou graag een voorraad voor een jaar willen meenemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF doe je daar een jaar over?
Een jaar is dan best lang. Je eigen schaamhaar oproken is dan goedkoper.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Nee, ik rook 5 pakjes shag per week. Maar ik zou graag een voorraad voor een jaar willen meenemen
Ik vind Van Nelle na 2 á 3 maanden al te droog.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef opastokvis het volgende:
Van Nelle is na een jaar nog redelijk.
andere merken zijn dan allang kurkdroog
Kan ik de shag het beste droog of juist koel bewaren? En het liefst ook nog extra afgesloten in een bak bijv, of juist niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef opastokvis het volgende:
Van Nelle is na een jaar nog redelijk.
andere merken zijn dan allang kurkdroog
Gewoon hoe ze het in de winkel ook doen ;-)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Kan ik de shag het beste droog of juist koel bewaren? En het liefst ook nog extra afgesloten in een bak bijv, of juist niet?
Volgens mijn vader werkt het goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef opastokvis het volgende:
wat ze ook wel doen bij uitgedroogde shag is aardappelschillen erbij doen.
dit schijnt te helpen.
heb het zelf nooit geprobeerd, het klonk een beetje te pauper.![]()
26 sloffen? ik zal de douane vast tippenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Nee, ik rook 5 pakjes shag per week. Maar ik zou graag een voorraad voor een jaar willen meenemen
Poppel is dichterbij, maar scheelt minder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook een keer op en neer rijden naar Luxemburg. Weet niet precies waar je woont maar daar scheelt het ook machtig veel
Werkt prima en rookt dan ook weer prima. Wat druppels water uit een kraan kan ook maar niet teveel en ff laten weken anders krijg je eerst een heel nat shaggie. Beetje warm maken in je achterzak werkt in allebei de gevallen dan heel goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef opastokvis het volgende:
wat ze ook wel doen bij uitgedroogde shag is aardappelschillen erbij doen.
dit schijnt te helpen.
heb het zelf nooit geprobeerd, het klonk een beetje te pauper.
Met water doe ik ook weleens ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:19 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Werkt prima en rookt dan ook weer prima. Wat druppels water uit een kraan kan ook maar niet teveel en ff laten weken anders krijg je eerst een heel nat shaggie. Beetje warm maken in je achterzak werkt in allebei de gevallen dan heel goed.
Blik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |