Heb je de pre-sale extra's gekregen? Dan heb je ze misschien al...quote:Op donderdag 18 april 2013 09:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar stond bij mij nog niets
Zal ik je maar uit die droom halen. Ik heb drie jaar als buschauffeur gewerkt, er wordt echt vrijwel geen rekening gehouden met verkeersdrukte bij die planningquote:Op donderdag 18 april 2013 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de time tables zouden gewoon, zoals het in het echt ook gaat, rekening moeten houden met verkeersdruk.
Heb ik ook al 2/3 maal gehad helaasquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:59 schreef Morthill het volgende:
Waar ik trouwens nog altijd geen hoer van snap. Soms moet je lijnen aanleggen tussen twee punten, maar de game registreert die lijnen bij lange na niet altijd. Dan is er een rechtstreekse verbinding, en dan is het nog niet goed :/
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die opdrachten dat je een lijn tussen X en Y aan moet leggen, pakt hij hier vaker niet dan wel. Dus als ik er niet toevallig al van plan was een lijn heen te leggen, negeer ik die gewoon.
Overigens ook irritant dat je aan het einde van een missie gewoon "ploep" er uit bent. Geen savegame, geen vraag of je door wilt spelen.
Hier hetzelfde. Maar dan nog is het wel irritant. Spel zelf is erg leuk hoor, dat absoluut. Door 2 man volgens steam 65 uur gespeeld. Dus die 14 euro is het sowieso wel waard geweestquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
Gisteren nog meegemaakt. Vier uur aan mijn metro-netwerk lopen kloten, eindelijk alles op orde: Crash. Vergeten te saven (dumbass!). Heb m'n computer abrupt afgesloten en ben gaan slapen. Vandaag toch maar weer begonnen. Het spel kent wel een hoge verslavingsfactor moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik savegame ieder half uur sowieso als voorzorg voor een crash. En na de aanleg ven een lijn.. Niet ideaal, maar het is opzich wel een leuk spel en te doen zo.
Deze oplossing zorgt er voor dat ik geen water meer heb, maar sindsdien is de game nog geen enkele keer gecrashedquote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ga de oplossing die hier staat proberen: http://www.cimexchange.co(...)-many-heap-sections/ ( -force-opengl bij de start-opties)
Dat heb ik niet werkend gekregen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef b2py het volgende:
Wat ik tegenwoordig doe is een lijn van depot naar depot laten rijden. Dan kan je vanaf een depot een 30' dienst doen en vanaf de andere ook een 30' dienst. Dan heb je samen een 15' dienst. Kan je beide depots mooi vullen met materieel.
Met een apart begin en einddepot, de metros's wilden niet rijden.quote:
Ik had het beter moeten vertellen, je kan je OV dan via dat depot laten rijden en terug via de andere halte's. Veel handiger dan zo'n rare bocht, zeker bij metro's en trams.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met een apart begin en einddepot, de metros's wilden niet rijden.
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had het beter moeten vertellen, je kan je OV dan via dat depot laten rijden en terug via de andere halte's. Veel handiger dan zo'n rare bocht, zeker bij metro's en trams.
Dag en nacht 15' diensten doenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang?Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer..
idd dat nergens over een beetje metro jast daar binnen 5min doorheenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan worden de route-tijden toch idioot lang?Het is nu al dat je 5 tot 8 uur doet over een stukje van 6,5 kilometer..
contract van de duivelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder nooit last van crashes. Eerder vandaag moest ik bij het starten akkoord gaan met een License Agreement, en sindsdien knalt hij er iedere 5 minuten uit. Enorm irritant.
Staan er ergens scenario's door andere users gemaakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb de campaign een week of wat ook uitgespeeld. Wat ik er jammer aan vond, was dat je steeds aan het einde de melding kreeg dat je doel was behaald, en je ook gelijk je huidige map werd uitgedonderd![]()
En wel irritant dat je aan het eind weer je eerste maps moet doen, met dus de kneuterige trambanen die ik toen had aangelegd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |