Als hij zoiets flikt, dan heeft hij een probleem.. Dan zal hij 24/7 gevolgd worden door de pers.. Dan wordt hij kapotgemaaktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:45 schreef YazooW het volgende:
Leuke speler, hoop wel stiekem dat hij wat domme akties erin knalt daar in Engeland.
Een aktie zoals Cantona, die opeens een supporter van de tegenpartij trapt ofzo, zoiets zie Balotelli ook nog wel doen. Of rondlopen in een shirt van United, zou ook wel leuk zijn.
Die gasten kicken op aandacht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij zoiets flikt, dan heeft hij een probleem.. Dan zal hij 24/7 gevolgd worden door de pers.. Dan wordt hij kapotgemaakt
Dacht ik al.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, die in de OP is al 2 jaar oud.
Zijn ego/wangedrag zal hem altijd in de weg staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar Balotelli heeft zeker potentie om een grote te worden
Cristiano is net zo'n egotripper maar ook een topvoetballer, als Mario wil kan het een hele grote worden, hij heeft fysiek, snelheid en ondanks zijn lengte ook zeer wendbaar. Technisch zeer begaafd, houdt zich makkelijk staande in de kleine ruimte en heeft een goede aanname. Daarnaast is hij tweebenig en kan vuurpijlen lanceren met zijn benen, en hij is pas 20 jaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn ego/wangedrag zal hem altijd in de weg staan.
En zo fantastisch vind ik hem niet eens
Hij is nog hartstikke jong en is al gewild bij ieder top-club in Europa. Moeilijk om dan met je beide benen op de grond te blijven staan. Ik denk als hij inderdaad meer een teams-speler wordt dat er meer uit te halen is. Daar is nog alle tijd voor ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Zijn ego hoeft misschien niet het probleem te zijn, maar ik vind het een erg overschatte voetballer. Misschien leuk om er bij te hebben, maar zeker geen (absolute) top.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beargumenteer het eens en noem een groter spitstalent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:54 schreef Nelded het volgende:
[..]
Dit dus. Zijn ego hoeft misschien niet het probleem te zijn, maar ik vind het een erg overschatte voetballer. Misschien leuk om er bij te hebben, maar zeker geen (absolute) top.
Beargumenteren? Ik baseer het op alle keren dat ik hem aan het werk heb gezien. Is dat voldoende voor je? En waarom zou ik een groter spitstalent moeten noemen? Niet dat ik het geloof, maar zelfs al zou hij momenteel het grootste spitstalent zijn, dan hoeft dat niet te betekenen dat het een (absolute) topper is. Wat een vreemde redenatie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beargumenteer het eens en noem een groter spitstalent.
Ronaldo heeft (naar eigen zeggen) kei-hard moeten werken om te zijn waar hij nu is. Op het WK zag je heel duidelijk dat de druk om te presteren om de grote ster te zijn Portugal het WK heeft gekost.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Cristiano is net zo'n egotripper maar ook een topvoetballer, als Mario wil kan het een hele grote worden, hij heeft fysiek, snelheid en ondanks zijn lengte ook zeer wendbaar. Technisch zeer begaafd, houdt zich makkelijk staande in de kleine ruimte en heeft een goede aanname. Daarnaast is hij tweebenig en kan vuurpijlen lanceren met zijn benen, en hij is pas 20 jaar.
Je weet dus duidelijk niet waar je over praat, hierboven staat een post van mij over Balotelli en zijn kwaliteiten, ontkracht ze 1 voor 1 gaarne. Noem bovendien alle voetballers die op 20 jarige leeftijd absolute top waren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:02 schreef Nelded het volgende:
[..]
Beargumenteren? Ik baseer het op alle keren dat ik hem aan het werk heb gezien. Is dat voldoende voor je? En waarom zou ik een groter spitstalent moeten noemen? Niet dat ik het geloof, maar zelfs al zou hij momenteel het grootste spitstalent zijn, dan hoeft dat niet te betekenen dat het een (absolute) topper is. Wat een vreemde redenatie.
En met hard werken kan Balotelli ook tot grote hoogten stijgen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ronaldo heeft (naar eigen zeggen) kei-hard moeten werken om te zijn waar hij nu is. Op het WK zag je heel duidelijk dat de druk om te presteren om de grote ster te zijn Portugal het WK heeft gekost.
Balotelli mag niet eens zijn schoenveters strikken.
Dat is te hopen voor hem. Anders komt ie in de categorie Cassano.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En met hard werken kan Balotelli ook tot grote hoogten stijgen.
Heb je moeite met lezen? Ik heb Balotelli heel regelmatig aan het werk gezien, zowel in de Italiaanse competitie als in Europees verband. Jij baseert je mening ook op beelden neem ik aan? Ik ga er vanuit dat je hem niet elke wedstrijd live aan het werk ziet en elke dag bij de training aanwezig bent. Maar goed om een paar van jouw punten te gebruiken. Zijn techniek is goed, maar zeker niet uitzonderlijk en juist zijn aanname vind ik zelfs vaak erg matig. Ik ben het met je eens dat hij een goed schot heeft en uiteraard is zijn snelheid een wapen. Ik heb ook niet gezegd dat het een slechte speler is, maar wel dat het geen topper is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je weet dus duidelijk niet waar je over praat, hierboven staat een post van mij over Balotelli en zijn kwaliteiten, ontkracht ze 1 voor 1 gaarne. Noem bovendien alle voetballers die op 20 jarige leeftijd absolute top waren.
Je moet je niet zo aangevallen voelen, dit is een discussieforum en een discussie voer je met argumenten daarom vraag ik ernaar zodat wij een goede discussie kunnen voeren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:35 schreef Nelded het volgende:
[..]
Heb je moeite met lezen? Ik heb Balotelli heel regelmatig aan het werk gezien, zowel in de Italiaanse competitie als in Europees verband. Jij baseert je mening ook op beelden neem ik aan? Ik ga er vanuit dat je hem niet elke wedstrijd live aan het werk ziet en elke dag bij de training aanwezig bent. Maar goed om een paar van jouw punten te gebruiken. Zijn techniek is goed, maar zeker niet uitzonderlijk en juist zijn aanname vind ik zelfs vaak erg matig. Ik ben het met je eens dat hij een goed schot heeft en uiteraard is zijn snelheid een wapen. Ik heb ook niet gezegd dat het een slechte speler is, maar wel dat het geen topper is.
Bovendien zeg ik enkel dat IK dat VIND. Jij mag ook je mening hebben. Maar een vraagje, heb je gezien je username wellicht Italiaanse roots of een band met Italie? Het lijkt er namelijk op dat je geen kritiek op Balotelli kunt accepteren. En wederom gebruik je een vreemde redenatie. Waarom moet ik voetballers opnoemen die op 20-jarige leeftijd top waren? Iedereen beseft wel dat het overgrote deel van de topvoetballers op die leeftijd nog niet tot volle wasdom waren gekomen. Maar we praten hier natuurlijk over de potentie van Balotelli.
Ik heb juist het idee dat jij je aangevallen voelt, omdat ik en enkele anderen kritiek op Balotelli hebben, of althans hem niet zon topper vinden. Maar als jij vraagt naar mijn argumentatie en ik zeg dat hem ik talloze malen aan het werk heb gezien, dan moet je snappen dat ik mijn oordeel baseer op de facetten die jij ook gebruikt en waar voetballers (in dit specifieke geval aanvallers) op beoordeeld worden. Bovendien kan ik dan wel zeggen dat jouw argumentatie niet klopt en omgekeerd, maar dan krijg je toch een welles-nietes spelletje. Ik heb het overigens ook gewoon over zijn functionele techniek hoor, niet over hoogstandjes uit het circus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aangevallen voelen, dit is een discussieforum en een discussie voer je met argumenten daarom vraag ik ernaar zodat wij een goede discussie kunnen voeren.
Ik baseer mijn mening inderdaad op de beelden die ik van hem heb gezien en een sporadische oefenwedstrijd in persoon. Je hebt het er steeds over dat hij nog geen topper is, dat klopt en daarom counter ik die opmerking met vragen over talenten en spelers die op die leeftijd wel toppers waren, die zijn er niet dus die conclusie is een non-conclusie en een kul argument, overigens, hoe kun je inschatten hoe groot en uitzonderlijk het talent van Balotelli is als je geen referentiemateriaal hebt? Wederom een reden van mijn vraag naar gelijkwaardig talent.
Hij is een groot talent, mijns inziens 1 van de vijf grootste aanvallende talenten (Bojan, Pato, dat kaliber.) jij vind zijn techniek niet uitzonderlijk, dat mag, dan noem ik het praktische techniek die hij koppelt aan rendement. Hij kapt inderdaad niet drie keer een man uit en geeft vervolgens voor door een balletje achter het standbeen maar passeert mensen op techniek vele malen makkelijker dan menigeen.
Over mijn objectiviteit hoef je je geen zorgen te maken ik ben een rossonero, desondanks zie ik Balotelli inderdaad liever uitgroeien tot een wereldspeler dan tot middelmaat, maar dat zul jij ook voelen met een babel neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |