Gisteren nog mee op stap geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah.
Leuk.
Zie je ze nog wel eens of zijn ze al bijna getrouwd en gesettled (lees ingekakt) zoals SQ en ik.
Oh, wat voor een?quote:
kijk, zo kan het ook bbquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gisteren nog mee op stap geweest.
Zo verkopen geen Au's bij de Toyota dealerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:16 schreef bleiblei het volgende:
Zo een A1 geval?
Zag er gisteren 2, vind het maar niets.
Een Youngquote:
Het is een freakin auto, het rijdt en brengt me naar een plek toe, interesseert mij het wat voor een het is, eikelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet niet eens wat ik bedoel met Au muts
vanmiddag bij de dealer ff gekeken naar de nieuwe Au of het wat is, zat goed..zag er allemaal netjes uit. Volgende week de duitse herder maar eens aansporen een offerte bij de leasemaatschapijn aan te vragen.
Nee, we wilden er een tomaat van makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
1tje met ludieke opplakwimpers op de koplampen en lieveheersbeestvlekken?
Een Auris ja? Damn.... Valt me van je tegenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo verkopen geen Au's bij de Toyota dealer
boze vrouwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Een Young
[..]
Het is een freakin auto, het rijdt en brengt me naar een plek toe, interesseert mij het wat voor een het is, eikel
[..]
Nee, we wilden er een tomaat van maken
Wie heeft het telefoonnummer van Jorinde Mol?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Een Young
[..]
Het is een freakin auto, het rijdt en brengt me naar een plek toe, interesseert mij het wat voor een het is, eikel
[..]
Nee, we wilden er een tomaat van maken
Why?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een Auris ja? Damn.... Valt me van je tegen.
En wat is er speciaal aan een Young? Oja, nietsquote:
Nee, ik vind schelden gewoon dom en ja, daar valt doos ook onderquote:
Die mag niet aan mijn auto zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie heeft het telefoonnummer van Jorinde Mol?
Ik doe het niet om de bijtelling...die is net zo hoog als bij de Golf namelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Hybride's.
Waar is Mex om je bij te staan?
Kiezen tussen een A3 en een Auris en voor de Auris gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Why?
Het is nog een Hybride ook![]()
Wel de meest luxe
Anders zou het een kale A3 worden ja...mjah
ja maar..ik zei muts...niet doosquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik vind schelden gewoon dom en ja, daar valt doos ook onder
[..]
Die mag niet aan mijn auto zitten
Zelfde ideequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar..ik zei muts...niet doos
weetjewel..zo'n muts met van die flapjes..tot over je oren
Heb je iemand zwanger gemaakt?quote:
ik gebruik muts als koosnaampjequote:
Nee. Oh en welke opties op jequote:
Ze zijn op een A3 ook allemaal verkrijgbaar...dan valt de A3 alleen buiten het budgetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Oh en welke opties op jeAuris
zijn zo belangrijk dat je ze op een A3 niet kan missen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |