Conflict denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
Maar goed? Geen mod die nog ADV dagen heeft en behoefte aan vervanging?
Of je moet zin hebben om jaargang 2007 door te lopen om te kijken welke topics op slot kunnen in V&A?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
Maar goed? Geen mod die nog ADV dagen heeft en behoefte aan vervanging?
Dat miste ik ineens in mijn myreactquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:32 schreef Apuleius het volgende:
Om dezelfde bagger is KLB op slot gegaan.
lemminguserquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:37 schreef admiraaI_anaaI het volgende:
KLB moet open
Ik heb nog wat klachtennu moet ik ze opschrijven op papier om straks alles over te typen
alle 4 de mods naar onzin?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef Maraca het volgende:
Awh.. AdelanteEerst geen zondagavondreeks meer.. nu geen KLB meer.. het zit je niet echt mee hé
Ammenooitnietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:41 schreef Splutje het volgende:
Goed topicMisschien is OUD wel wat voor je Ade
De mods die hier posten krijgen dan ook een banquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik vind dit echt kansloos. Mods die een forum sluiten vanwege bagger en dan zelf gaan zitten baggeren, stelletje randdebielen.
centraal centraal CENTRAALquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef IemandNiemand het volgende:
Ik vind dit echt kansloos. Mods die een forum sluiten vanwege bagger en dan zelf gaan zitten baggeren, stelletje randdebielen.
Juist. 1 topic om te baggeren en niet verspreid over meerdere zooi.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
centraal centraal CENTRAAL
Dat is de hint
En in V&A laat ik 1 topic toe, de rest wordt gesloten, niet mee eens, ga naar FBquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Juist. 1 topic om te baggeren en niet verspreid over meerdere zooi.
Leuk utopia waar jij in leeft; gaat nooit gebeuren. Gebeurde ook niet met deze bagger (zie: andere [TH] Moderator topic)
Eigenlijk moet KLB open om alle KLB users naar binnen te lokken, dan snel het subforum op slot met alle users erin en subforum in de prullenbak met al die users erinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Al die KLBautisten die buiten KLB niet kunnen functioneren, wennen vanzelf aan de situatie. Maar net als bij al dat soort gevallen, hebben ze daar even de tijd voor nodig.
En als ze niet functioneren hoeven ze geen 50 notes te krijgen voor een lifetime ban?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Al die KLBautisten die buiten KLB niet kunnen functioneren, wennen vanzelf aan de situatie. Maar net als bij al dat soort gevallen, hebben ze daar even de tijd voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |