Met dat punt waarbij de wijziging automatisch wordt verwerkt, betekent dat dat ik vrijdagavond om 19:05 bijvoorbeeld mijn weekend-OV zou kunnen opladen? Of duurt dat nog langer?quote:Bedankt voor het doorgeven van je wijziging.
Als je inlogt kun je je wijziging raadplegen door in het linkermenu op 'Mijn
wijzigingen' te klikken. Tot vrijdagavond 19.00 uur kun je nog veranderingen
aanbrengen of de wijziging intrekken. Daarna wordt je wijziging automatisch
verwerkt.
Je krijgt van je gewijzigde gegevens nog een bericht toegestuurd
Heb je dat pasje al aangevraagd? Heb je hem al? Probeer ff je bestelling op te halenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef Lullola het volgende:
Ik heb een vraag...
Ik reis vanaf begin deze week elke dag van Arnhem naar Amsterdam wat me dus 30 per dag kost. Op internet staat dat mijn studiefinanciering ingaat vanaf 1oktober, dat betekent dus dat ik nog een hele maand zelf moet betalen. Kan ik dit geld later nog terugvragen want ik vind het wel aardig veel geld.
Zolang er niets klaar staat - ja, helaasquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Lullola het volgende:
Ik heb het pasje al een maand volgens mij maar als ik de bestelling probeer op te halen staat er dat er niks klaarstaat. Dit heb ik gisteren nog geprobeerd.
Nee, dat geld kun je niet terugvragen. Je hebt pas recht op studiefinanciering vanaf 1 oktober, dus ook kun je dan pas gebruikmaken van je studentenreisrecht. Voor nog geen 360 euro heb je overigens een tweede klas maandnetabonnement waarmee je per trein door heel Nederland kunt reizen. Dat is allicht voordeliger dan iedere dag een retourtje kopen. (Een maandtrajectabonnement voor dat traject zou hetzelfde kosten.)quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef Lullola het volgende:
Ik reis vanaf begin deze week elke dag van Arnhem naar Amsterdam wat me dus 30 per dag kost. Op internet staat dat mijn studiefinanciering ingaat vanaf 1oktober, dat betekent dus dat ik nog een hele maand zelf moet betalen. Kan ik dit geld later nog terugvragen want ik vind het wel aardig veel geld.
Zie http://www.studentenov-chipkaart.nl/ophalen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:33 schreef Twyfel het volgende:
hey ik heb net die kaart gekregen, maar wat moet er nou nog opgezet worden dan, dat snap ik niet, ik moet dat aanvragen ofzo?.
Heb 'm vandaag binnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft iedereen z'n OV studentenkaart al binnen? Ik heb nog niets ontvangen :/ Laatst gebeld en gevraagd of ik zo'n tijdelijk kon krijgen omdat ik volgende week al moet beginnen maar dat kon niet. Ook nog geen bevestiging gehad en toen zei dat vrouw dat het nog langer dan 3 weken ging duren : |.
Je hoeft helemaal niet in te checken in de trein, omdat de conducteur toch wel kan zien dat je gratis kan reizen met z'n reader. In de bus moet het wel.quote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef rub3n het volgende:
Poos niet gestudeerd, morgen moet ik dus weer aan de bak. En ik heb zo'n OV-Chipkaart.
Ik moet morgen met de trein van Kampen-> Zwolle en visa versa.
Moet ik dan in Kampen inchecken en in Zwolle uitchecken?
Ik heb een studentenreisproductbelachelijkding erop.
Heb je als begindatum van je studie 6 september o.i.d., in elk geval een datum na 1 september, ingevuld? Dan gaat je reisproduct inderdaad pas 1 oktober in, het wordt gerekend vanaf de eerste van de maand.quote:Op zondag 5 september 2010 03:11 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik snap ECHT niet dat mensen die nu pas hun OV ontvangen een ingangsdatum van 1 september hebben terwijl ik dat ding weken geleden ontving en pas vanaf 1 oktober gratis mag reizen.
Na mij te hebben rot gezocht in het beschermde gedeelte van de DUO-website naar mijn reisproduct uiteindelijk maar gebeld.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef mamaisboos. het volgende:
Na een halfjaar niets te hebben gedaan (qua studeren) heb ik in maart mijn OV-chip om gezet van Studenten OV-chipkaart naar een normale OV-chipkaart...
Nu heb ik mijn afschrijving (op ontvangst van mijn machteging na, die zweeft daar nu ergens in de postkamer) al helemaal rond bij mijn instelling, studielink en DUO en vraag ik mij af of ik weer kan reizen op mijn (automatisch?) omgezette OV-chipkaart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |