Ophalen, en daarna staat het klaar en kan het gebruikt worden. Foutmelding: bellen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef supermacho91 het volgende:
Moet je elke week opnieuw je bestelling ophalen?
En zou de ov chipkaart nu al moeten werken? Want ik had er geld opstaan voor de zekerheid, maar vandaag kreeg ik een melding, Kaart Ongeldig terwijl ik al 6 keer met de tram heb gereisd.
Dus ik zou in principe maar 1x voor altijd mijn bestelling moeten ophalen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ophalen, en daarna staat het klaar en kan het gebruikt worden. Foutmelding: bellen.
Altijd is een groot woord. Maar in principe wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef supermacho91 het volgende:
[..]
Dus ik zou in principe maar 1x voor altijd mijn bestelling moeten ophalen?
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Maar zodra ik in de bus in Utrecht ging, daarna de trein naar Nijmegen en daarna de bus door Nijmegen was, gaf ie een rode melding 'kaart ongeldig'.
De melding over een ongeldige kaart en het wel betalen bij Connexxion komen door een productiefout. Zie deze pagina voor meer informatie.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ik betaal nog gewoon het volle pond in de bus van Connexxion, maar in de metro van GVB reis ik wel gratis?
Klopt, als je gratis wilt reizen. Jij kunt dus tot oktober gewoon geld op je chip zetten waardoor je geen papieren kaartje hoeft te kopen: Doe je dit dan moet je dus wel in en uit checken.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Granaatappel het volgende:
Mijn OV chipkaart gaat in oktober pas in, maar ik zie nu sommige studenten in en uitchecken op het station als ze met de trein zijn, ik meen in een brochure gelezen te hebben dat bij treinreizen je nog niet in en uit hoeft te checken, klopt dit?
Mijn kaart is geldig tot 2014, hij deed het vorig jaar dan ook wel gewoon bij Connexxion en alles. Het is dus geen fout qua pas, maar wel qua reisproducten denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Tochjo het volgende:
[..]
[..]
De melding over een ongeldige kaart en het wel betalen bij Connexxion komen door een productiefout. Zie deze pagina voor meer informatie.
Je kunt er gewoon een met saldo uit een automaat trekken?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer kun je zo'n tijdelijke aanvragen? Want ik begin maandag en ga best veel geld kwijtzijn
Euuh maar betaal ik dan niet nog steeds? Ik snap er echt geen hol van, van dit alles niet, ook met je bestelling ophalen enzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef znarch het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon een met saldo uit een automaat trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |