abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85885609
Niemand? Als ik woensdag maar kan reizen met mijn studenten-ov chipkaart (al zal het handig zijn als ik morgen op saldo kan reizen.., moet veel heen en weer reizen namelijk met trein en tram). Morgen ga ik anders wel langs bij de servicebalie.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verlichtend op 30-08-2010 20:49:07 ]
pi_85886511
Iemand al een boete gehad ? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_85893332
Moet je elke week opnieuw je bestelling ophalen?

En zou de ov chipkaart nu al moeten werken? Want ik had er geld opstaan voor de zekerheid, maar vandaag kreeg ik een melding, Kaart Ongeldig terwijl ik al 6 keer met de tram heb gereisd.
  Moderator maandag 30 augustus 2010 @ 23:18:55 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85893480
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef supermacho91 het volgende:
Moet je elke week opnieuw je bestelling ophalen?

En zou de ov chipkaart nu al moeten werken? Want ik had er geld opstaan voor de zekerheid, maar vandaag kreeg ik een melding, Kaart Ongeldig terwijl ik al 6 keer met de tram heb gereisd.
Ophalen, en daarna staat het klaar en kan het gebruikt worden. Foutmelding: bellen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85895260
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ophalen, en daarna staat het klaar en kan het gebruikt worden. Foutmelding: bellen.
Dus ik zou in principe maar 1x voor altijd mijn bestelling moeten ophalen?
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:00:07 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85895340
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef supermacho91 het volgende:

[..]

Dus ik zou in principe maar 1x voor altijd mijn bestelling moeten ophalen?
Altijd is een groot woord. Maar in principe wel.
pi_85915206
Wat een geklooi toch ook weer,... zie:
http://www.nu.nl/binnenla(...)et-ov-chipkaart.html
pi_85919413
Sjonge jonge jonge, vanochtend kunnen inchecken en uitchecken. En vanmiddag deed mijn pas het opeens niet meer }:|
pi_85921995
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_85922950
Tja.. wat ik nou morgen moet doen.. geen flauw idee.
Heb die brief nog niet binnen. Wel een brief gehad dat mijn kaart (met nummer blabla) een foute is. Staat niet op dat het reisrecht geeft.
Vandaag nog gekeken of ik het reisproduct er op kon zetten..: ongeldig.

Bus wordt een probleem, k ga trein wel gratis doen.
pi_85923380
Laat je OV en collegekaart aan de conducteur zien. Of maak een filmpje waarop je je product probeert op te halen en show die. :D
Moo
pi_85954050
Wat een ramp vandaag!
Ik heb dus ook zo'n kapotte kaart....

Het begon goed.... het inchecken in de bus lukte.
Heen treinreis ging ook goed...

Maar zodra ik in de bus in Utrecht ging, daarna de trein naar Nijmegen en daarna de bus door Nijmegen was, gaf ie een rode melding 'kaart ongeldig'.

Weet iemand als deze melding betekent dat ik in het rood komt te staan op de Studenten OV kaart?
Want de buschauffeur deed op zich niet moeilijk maar had het wel steeds over 'je moet wel opwaarderen hoor' ....

En aangezien ik morgen weer een hele reis moet afleggen wil ik mijn OV kaart wel kunnen gebruiken, waar ie het wel al doet.... zonder eerst op te waarderen (nergens in de buut is trouwens zo'n OV paal, die is pas 7 km verderop van huis....)
  woensdag 1 september 2010 @ 18:52:34 #113
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_85957631
Ik heb ook een vaag probleem. Reisproduct en dergelijke opgehaald.. maar ik betaal nog gewoon het volle pond in de bus van Connexxion, maar in de metro van GVB reis ik wel gratis? Wtf? :')
pi_85958270
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Maar zodra ik in de bus in Utrecht ging, daarna de trein naar Nijmegen en daarna de bus door Nijmegen was, gaf ie een rode melding 'kaart ongeldig'.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ik betaal nog gewoon het volle pond in de bus van Connexxion, maar in de metro van GVB reis ik wel gratis?
De melding over een ongeldige kaart en het wel betalen bij Connexxion komen door een productiefout. Zie deze pagina voor meer informatie.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:26:05 #115
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_85958981
Mijn OV chipkaart gaat in oktober pas in, maar ik zie nu sommige studenten in en uitchecken op het station als ze met de trein zijn, ik meen in een brochure gelezen te hebben dat bij treinreizen je nog niet in en uit hoeft te checken, klopt dit?
pi_85959101
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Granaatappel het volgende:
Mijn OV chipkaart gaat in oktober pas in, maar ik zie nu sommige studenten in en uitchecken op het station als ze met de trein zijn, ik meen in een brochure gelezen te hebben dat bij treinreizen je nog niet in en uit hoeft te checken, klopt dit?
Klopt, als je gratis wilt reizen. Jij kunt dus tot oktober gewoon geld op je chip zetten waardoor je geen papieren kaartje hoeft te kopen: Doe je dit dan moet je dus wel in en uit checken.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_85960230
Wanneer kun je zo'n tijdelijke aanvragen? Want ik begin maandag en ga best veel geld kwijtzijn :(
  woensdag 1 september 2010 @ 20:29:54 #118
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_85961785
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Tochjo het volgende:

[..]

[..]

De melding over een ongeldige kaart en het wel betalen bij Connexxion komen door een productiefout. Zie deze pagina voor meer informatie.
Mijn kaart is geldig tot 2014, hij deed het vorig jaar dan ook wel gewoon bij Connexxion en alles. Het is dus geen fout qua pas, maar wel qua reisproducten denk ik. :{

Ik ga morgen wel langs zo'n Connexxion-serviceding.
pi_85962142
Ah, ik dacht dat je een nieuwe kaart had. In dat geval is even langs de servicebalie waarschijnlijk het beste :Y
pi_85962862
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer kun je zo'n tijdelijke aanvragen? Want ik begin maandag en ga best veel geld kwijtzijn :(
Je kunt er gewoon een met saldo uit een automaat trekken?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_85965371
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef znarch het volgende:

[..]

Je kunt er gewoon een met saldo uit een automaat trekken?
Euuh maar betaal ik dan niet nog steeds? Ik snap er echt geen hol van, van dit alles niet, ook met je bestelling ophalen enzo.
pi_85965608
Godverdomme! Het heeft me vorig jaar maanden geduurt voordat mijn OV werkte, en toen vlak voor de zomervakantie werkte die... Maar nu is het 1 september en doet die het nog niet, ik betaal nog steeds als ik in en uitcheck???
Koning.
pi_85965996
Reisproduct proberen op te halen in de bus, lukte. (Stond wel iets met dat ik 2 reisproducten op de kaart heb nu??).
Treinen gewoon met kaart gedaan.
Bus terug --> foutmelding.
Brief van 27 augustus laten zien, was voldoende.
Morgen maar weer proberen dan, ik heb in ieder geval nu een brief ontvangen die dient als vervoersbewijs.
Probleem is er, ze accepteren het, ze lossen het op, maar niet volledig!
Gooi verdomme die poortjes gewoon open :(
pi_85973342
Even een vraag:
Toen ik mijn kaart kreeg stond erbij dat hij pas vanaf 1 oktober geldig zou zijn. (waarschijnlijk omdat ik laat was met aanvragen) Een paar dagen later was er een vage brief over een zogenaamd misverstand?
En vandaag kreeg ik een brief over die problemen die er nu zijn met de ov-chipkaart. Maar daar stond ook in "op dit moment kun je met deze kaart bij de ophaalautomaten je studentenreisproduct ophalen".
En nu de vraag: Betekent dit dat ik ervan uit kan gaan dat ik toch vanaf 1 september gratis kan reizen? :D
  Moderator donderdag 2 september 2010 @ 02:17:05 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85974143
Gewoon ophalen en vervolgens, nadat er 2 producten opgeladen zijn, eventjes langs een chiphaal. Als er staat: student wk of zo dan is het klaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')