quote:Met een weekendkaart mag je op maandag wel voor 0900 met kortingOp zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef lemonlime het volgende:
Ok, voor de duidelijkheid:
Geldigheid Weekkaart
* Vrij reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur).
* Korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur.
* Korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag.
* Korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur.
Geldigheid Weekendkaart
* Vrij reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur.
* Vrij reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag.
* Korting op maandag vanaf 04.00 uur en op overige werkdagen vanaf 09.00 uur tot 04.00 de volgende dag (vrijdag 12.00 uur).
link
Mensen met een weekendkaart mogen dus niet door de weeks voor 9 uur met korting. Ik wist het niet eens, maar ik heb ook altijd een weekkaart gehad.
quote:Juist wel. Ik denk dat je bedoelt dat ze tussen 4.00 en 9.00 op maandag niet gratis mogen reizen?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef lemonlime het volgende:
Ok, voor de duidelijkheid:
Geldigheid Weekkaart
* Vrij reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur).
* Korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur.
* Korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag.
* Korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur.
Geldigheid Weekendkaart
* Vrij reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur.
* Vrij reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag.
* Korting op maandag vanaf 04.00 uur en op overige werkdagen vanaf 09.00 uur tot 04.00 de volgende dag (vrijdag 12.00 uur).
link
Mensen met een weekendkaart mogen dus niet door de weeks voor 9 uur met korting. Ik wist het niet eens, maar ik heb ook altijd een weekkaart gehad.
quote:En nog steeds wachtende.Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
En nog steeds wachtende. Kreeg wel vandaag eindelijk na 4 weken 'n brief dat m'n oude kaart was geblokkeerd. Weer moeten bellen, en het was vreemd dat ik nog niks had gehoord. Reisproduct hoorde binnen 5 dagen er al op te staan. Heb godverdomme al 3x moeten bellen, nu 4x dus. Hopen dat er nu iets gebeurt.
quote:je moet hem zelf activeren bij zo'n ov apparaatOp maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
En nog steeds wachtende.
Ziet er naar uit dat ik gewoon de rest van het jaar m'n OV kan dokken, want er gebeurt gewoon niks.
quote:Ja, maar hun moeten er 'n reisproduct opzetten, en dat doen die neukers niet. Er gebeurt gewoon niks.Op maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef jeweettochh het volgende:
[..]
je moet hem zelf activeren bij zo'n ov apparaat
quote:Dit is dus een grote trollpost. Voor alle duidelijkheid, hij is wél retarded.Op maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, maar hun moeten er 'n reisproduct opzetten, en dat doen die neukers niet. Er gebeurt gewoon niks.
Ik kan dus niks ophalen voor de duidelijkheid. Ben niet retarded.
quote:het is je waarschijnlijk al tig keer gezegd maar je hebt je product niet bij een normale kaartjesautomaat proberen op te halen he?Op maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, maar hun moeten er 'n reisproduct opzetten, en dat doen die neukers niet. Er gebeurt gewoon niks.
Ik kan dus niks ophalen voor de duidelijkheid. Ben niet retarded.
quote:Nee. Ben geen retard.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:17 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
het is je waarschijnlijk al tig keer gezegd maar je hebt je product niet bij een normale kaartjesautomaat proberen op te halen he?
quote:
quote:lekker hoogbegaafd ben je danOp maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja, maar hun moeten er 'n reisproduct opzetten,
quote:Ga je nooit met de metro/bus/tram dan, je kan sowieso checken bij een kaartautomaat of je reisproduct in orde is volgens mij. Ik ben trouwens ook voor meer dan een maand al niet gecontroleerd, ze hebben op personeel bezuinigd ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef Granaatappel het volgende:
Weet eigenlijk niet eens of mn OV het uberhaupt doet, hoor van sommige mensen dat ze een nieuwe kaart binnenkrijgen en dat de conducteur hem dan niet kan lezen...
Ben sinds 1 oktober 0 keer gecontroleerd
quote:Dialect.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
[..]
lekker hoogbegaafd ben je dan
quote:Nee ga alleen maar met de treinOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Ga je nooit met de metro/bus/tram dan, je kan sowieso checken bij een kaartautomaat of je reisproduct in orde is volgens mij. Ik ben trouwens ook voor meer dan een maand al niet gecontroleerd, ze hebben op personeel bezuinigd ofzo.
quote:Dan niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef Sosha het volgende:
[..]
'Hun' als eerste naamval gebruiken dialect noemen
quote:Ik ben er al een aantal keer op aangesproken dat ik per se met de OV-chipkaart moest reizen. Terwijl dat ding in omgeving Utrecht helemaal nog niet is doorgevoerd.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:40 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja, sterker nog, ik kan het je gewoon aanbevelen om met een roze strippenkaart te reizen. Hier in Breda is een ritje met de bus langer dan ongeveer 1 km duurder met de OV Chipkaart dan met de strippenkaart. In de praktijk zal een ritje nagenoeg altijd langer zijn dan 1 km, dus ben je stukken goedkoper uit. En natuurlijk mag dat gewoon, zolang de OV chipkaart niet het enige geldige vervoersbewijs is. Je moet de chipkaart wel laten zien aan de chauffeur tijdens het afstempelen, maar niet inchecken natuurlijk.
quote:Nee hoor, dat is onzin. alleen in Amsterdam en Rotterdam moet het, maar op andere plekken heb je nog gewoon de keuze.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben er al een aantal keer op aangesproken dat ik per se met de OV-chipkaart moest reizen. Terwijl dat ding in omgeving Utrecht helemaal nog niet is doorgevoerd.
Met de OVchipkaart betaal ik overigens voor elke keer hetzelfde stukje, elke keer een andere prijs
quote:Lijkt mij ook. Het was een gedoogbeleid ofzo.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:37 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin. alleen in Amsterdam en Rotterdam moet het, maar op andere plekken heb je nog gewoon de keuze.
Vandaag voor de vijfde (of is het alweer zesde?) keer gebeld om m'n OV-chipkaart te activeren. Spannend.........quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
En nog steeds wachtende.
Ziet er naar uit dat ik gewoon de rest van het jaar m'n OV kan dokken, want er gebeurt gewoon niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |