Thanks.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Jeetje, wat een geniale wending in de foto's!Dat als eerste, verder mooi gedaan! Was er een visagiste bij ofzo?
Ik heb wel wat foto's waarop ze het niet deed maar die vond ik niet zo sterk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:25 schreef Rutger1983 het volgende:
mooie foto's
Was het de bedoeling dat ze steeds in de camera keek? Het zou het volgens mij beter staan als ze dat niet op elke foto deed.
Thanks.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:25 schreef drumstickNL het volgende:
Nummertje 6&8 zijn aardig tof. Wel een aparte reeks overigens, wat lijkt op een normale standaard shoot veranderd in een bloedbad. Eerst dacht ik: "Hey, dat meisje heeft grote hoektanden dat heb ik ook." En toen ineens zag ik dat ze wat groter waren dan normaal waarna ze dat meisje "beet".
Dat dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Jeetje, wat een geniale wending in de foto's!Dat als eerste, verder mooi gedaan!
Thanks.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Bij #2 en #3 had je misschien iets meer met de ogen van het slachtoffer moeten doen. Die ogen nu wat onnatuurlijk zo. Maar dat is natuurlijk miereneuken
Op foto 4 schoot ze in de lach.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:15 schreef Meike26 het volgende:
Enige foto in de reeks die mij aanspreekt, is foto 4 ! Alleen in deze shot kijkt ze op een goede manier naar de camera, alsof het geen camera is, maar haar volgende prooi, 8 heeft het ook wel, maar toch weer minder door de wat geprovoceerde pose waarin ze staat.
Wel een leuke originele shoot ! En je bent inderdaad handig, want de wond in de nek ziet er echt goed en realistisch uit !!
Had van mij nog wel wat meer gemogen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind de gezichtsuitdrukkingen wel een beetje over de top...
Ze maken het nu wel heel duidelijk, vooral #7, had wat subtieler gemogen van mij
De blik. Die is nu een soort van ik-kijk-opzij-want-dat-is-me-gevraagd-blikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:39 schreef PankPinther het volgende:
Thanks.
Maar bedoel je hoe ze kijkt of de bewerking/make-up?
Nou dat was ook eigenlijk een beetje de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De blik. Die is nu een soort van ik-kijk-opzij-want-dat-is-me-gevraagd-blikTerwijl je iets anders zou verwachten in zo'n situatie natuurlijk
Urbex, bos, kerkhof...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:56 schreef Chanty het volgende:
Whehehe ik moest lachen
Leuk bedachtEigenlijk zou je dit over moeten doen op een urbexlocatie
Nu ben ik helemaal geen foto-expert etc., maar wel dol op vampierenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:15 schreef Meike26 het volgende:
Enige foto in de reeks die mij aanspreekt, is foto 4 ! Alleen in deze shot kijkt ze op een goede manier naar de camera, alsof het geen camera is, maar haar volgende prooi, 8 heeft het ook wel, maar toch weer minder door de wat geprovoceerde pose waarin ze staat.
Wel een leuke originele shoot ! En je bent inderdaad handig, want de wond in de nek ziet er echt goed en realistisch uit !!
Ik heb nog overwogen om een mond afdruk in post processing toe te voegen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik bang was dat het niet realistisch genoeg zou zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal geen foto-expert etc., maar wel dol op vampieren.
Ik vind de wond juist nogal onrealistisch. Het is iets tè clean imo, het had wel ìets rommeliger gekund (nu heeft ze echt perfect ronde wondjes waar een streepje bloed uitloopt. Niet heel realistisch). Zeker gezien het thema dat gebruikt wordt.
Ik denk dat ik het mooier had gevonden als ze bijvoorbeeld ook rondom haar mond een beetje bloed had, ze eet namelijk niet met mes en vork.
Biefstukje voor thuis?quote:En ook het mes snap ik niet helemaal: niet echt iets wat vampieren ooit zouden gebruiken,.
Als je een lokatie moet kiezen moet je hem ook goed kiezen. Volgens mij maken vampieren weinig slachtoffers op het kerkhof, maar meer in de slaapkamers. Maar het niet hebben van een omgeving maakt voor mij de foto's minder interessant, terwijl de gelaatsuitdrukkingen erg mooi zijn. Idee is ook erg leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Chanty het volgende:
Kerkhof iddIn Hilversum ligt een mooie met veel groen en wat verzakte stenen
Of je stapt even out of je box en draait er een verhaal omheen dat een meisje het graf van haar overleden oma bezoekt en verdrietig is en dat haar vriendinnetje haar eerst lief troost maar dan veranderd in een hongerige vampier en haar leegslurptquote:Op woensdag 1 september 2010 15:11 schreef Motorist het volgende:
[..]
Als je een lokatie moet kiezen moet je hem ook goed kiezen. Volgens mij maken vampieren weinig slachtoffers op het kerkhof, maar meer in de slaapkamers. Maar het niet hebben van een omgeving maakt voor mij de foto's minder interessant, terwijl de gelaatsuitdrukkingen erg mooi zijn. Idee is ook erg leuk.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Of je stapt even out of je box en draait er een verhaal omheen dat een meisje het graf van haar overleden oma bezoekt en verdrietig is en dat haar vriendinnetje haar eerst lief troost maar dan veranderd in een hongerige vampier en haar leegslurpt
Heeft denk ik meer te maken met welk beeld het bij je oproept.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:26 schreef Motorist het volgende:
[..]
ik kijk te weinig horrorfilms dat is duidelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |