quote:Deze 2 zinnen klinken in combinatie niet erg series imho...
Op dinsdag 21 mei 2002 12:56 schreef Koffieboon het volgende:
ik Ben namelijk bekeerd naar rasta fari. Ik voel me niet meer thuis in me eigen land enzow maar waar moet ik die dingen laten maken..
Graag serieuze reactie's
Maarja, gewoon bij de kapper duz, geen prob.
Maar besef: Als je houd van elke dag je haar wassen: NIET DOEN! Dat is namelijk niet mogelijk bij dreadz..
quote:Nee dat wist ik al..
Op dinsdag 21 mei 2002 13:01 schreef marsterretje het volgende:[..]
Deze 2 zinnen klinken in combinatie niet erg series imho...
Maarja, gewoon bij de kapper duz, geen prob.
Maar besef: Als je houd van elke dag je haar wassen: NIET DOEN! Dat is namelijk niet mogelijk bij dreadz..
quote:Nou wat wil je weten en ik leg t je uit
Op dinsdag 21 mei 2002 12:58 schreef deGVR het volgende:
Vertel eens wat meer over rasta fari... een van de weinige culten/geloven waar ik eigenlijk niets vanaf weet... vertel!
quote:Vertel maar de basisprincipes van de rasta fari... ben zeer benieuwd!
Op dinsdag 21 mei 2002 13:17 schreef Koffieboon het volgende:[..]
Nee dat wist ik al..
[..]Nou wat wil je weten en ik leg t je uit
Zoiets toch
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:30 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Zonder zout?!?
Dan smaakt (bijna) niks meer!
Dit doet me weer denken aan dat sprookje over een koning met 3 zonen. De zoon die het meest van de koning zou houden, kreeg zijn koninkrijk. 1 zoon zei: ik hou net zoveel van u als van zout. De koning was diep beledigd en verbande die zoon, maar toen het zout opraakte in zijn land, besefte de koning de waarde van zout. Hij haalde zijn zoon terug, bood zijn excuses aan en kroonde hem tot koning.
Mijn vent heeft afgelopen jaar van zijn lange blonde lokken dreads laten zetten/maken.
Na een hele dag kapper, was het resultaat echt fantastisch!
Mocht je explicite vragen hebben, mail dan even op lambe279@planet.nl dan voorzie ik je van alle info.
Zijn beweegredenen zaten ook dieper en waren niet gebasseerd op, ik wil perse mee doen met de trend van dit moment.
quote:bij mij
Op dinsdag 21 mei 2002 12:56 schreef Koffieboon het volgende:maar waar moet ik die dingen laten maken..
quote:Ik heb dreads gehad en toevallig (ik deed het niet) maar toevallig kon ik ze wel elke dag wassen..
Op dinsdag 21 mei 2002 13:01 schreef marsterretje het volgende:[...]
Deze 2 zinnen klinken in combinatie niet erg series imho... Maarja, gewoon bij de kapper duz, geen prob.Maar besef: Als je houd van elke dag je haar wassen: NIET DOEN! Dat is namelijk niet mogelijk bij dreadz..
quote:Uh... alles leuk en aardig, maar de Jamaicaanse rastafaris hebben doorgaans kroeshaar, dat gaat dreaden als je er niets mee doet. Bij blanke mensen wordt 'gewoon lsten groeien' meestal een grote puinhoop aan haar, en dread het niet vanzelf...
Op dinsdag 21 mei 2002 22:28 schreef i_defy het volgende:
Ik heb zelf dreads, uit mode overwegingen, maar echte rastafari's laten hun dreads niet zetten, maar groeien, omdat het groeien een lang process is, waarin je uithoudingsvermogen getest en je zelfvertouwen gesterkt word.
Ze wasde hun haar een week niet, later wasde ze hun haren met BIER --> GIST - niet wassen (ik weet )
Dreads draaien, dus rondjes draaien, en vanaf boven van elke dread steeds de puntjes naar benenden trekken, dus dat er knopen onstaan - vanaf onderaan de dread
later zilverpapier om de dreads heen doen, en dag later, dreddiesssssssssss
of je gaat naar de kinky kapper - utrechse straat - amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |