ja dat zeg jij ha ha : vanuit het persectief van iemand die antibiotica slecht vind?quote:
ha ja toch wel : elke gek platspuiten ha ha heb je er geen last meer van ....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:34 schreef error_404 het volgende:
Och jee hee ja haha, voor wat jij hebt is toch helemaal nog geen medicijn gevonden haha ja he?
o.
Dat valt wel mee, in Nederland is het AB-beleid juist relatief goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef HunterSThompson het volgende:
Jij bent een goed voorbeeld van wat er mis is in het gebruik van de Nederlandse gezondheidszorg. Van die kneusjes die voor een verkoudheid al antibiotica willen en meteen naar de huisarts rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The preparation is derived from duck liver and heart, diluted to 200C—a ratio of one part duck offal to 100200 parts water. This is such a high dilution that the final product likely contains not even one molecule of the original liver. Homeopaths claim that the molecules leave an "imprint" in the dilution that causes a healing effect on the body, although available evidence does not support efficacy beyond placebo.
Bron
Ja mij boeit het ook niet, ik hoef niet gelijk een antibioticakuur omdat ik in een pak Kleenex per dag versnotter.quote:
Virussen zijn per definitie resistent tegen antibiotica.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef JeMoeder het volgende:
En straks krijg je echt iets en is je virusje resistent tegen anti-biotica.
6 maanden verkoudheid? Dat lijkt me wat lang, dan mag je wel eens gaan overleggen met je huisarts wat dat is. Voor hooikoorts (en andere vormen van allergische rhinitis) zijn prima geneesmiddelen op de markt.quote:Ik heb 6 maanden hooikoorts, vervoglens 6 maanden verkoudheid. Nooit antibiotica gehad voor mijn verkoudheid. Gewoon veel stomen en af en toe een neusspray gebruiken.
Hehehe.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef eleusis het volgende:
Neussprays zijn goddelijk, lees ook mijn reviewEtos Neusspray bij neusverkoudheid xylometazoline HCl 1,0 mg
Klopt, maar een aantal dingen mag je niet te veel gebruiken. Bij die verkoudheid zit ook mijn huisstof en evt. katten allergie nog bij. Lekkere optelsomquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Virussen zijn per definitie resistent tegen antibiotica.
[..]
6 maanden verkoudheid? Dat lijkt me wat lang, dan mag je wel eens gaan overleggen met je huisarts wat dat is. Voor hooikoorts (en andere vormen van allergische rhinitis) zijn prima geneesmiddelen op de markt.
Atropine in je neusgat! Gewoon over the counter? We worden verwend! Hoe kan de heer Klink dit ooit toestaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehehe.
Tegenwoordig zijn er ook xylometazoline/ipratropium combinatiepreparaten op de markt, die werken nog beter!
Weet je zeker dat je geen neuspoliepen hebt? Klinkt als mijn verhaal, altijd een verstopte neus. Maar gisteren ben ik geopereerd en hebben ze mijn holtes leeggehaald. Tijdens de operatie voelde het al of ik geen neus meer had, zo veel lucht kreeg ik binnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt, maar een aantal dingen mag je niet te veel gebruiken. Bij die verkoudheid zit ook mijn huisstof en evt. katten allergie nog bij. Lekkere optelsom
90 jaar farmaceutische onderzoeken ten spijt, we hebben nog steeds geen geneesmiddel tegen verkoudheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef dandybleu het volgende:
90 jaar farmasuetische onderzoeken : ja hoor doe ze allemaal maar in de prullenbak omdat nu opeens er een mode is om alles puurnatuur te doen......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |