quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef Salamando het volgende:
Burgerlijke types gaan op zaterdag met de familie naar de ikea en op zondag naar de schoonfamilie. TS heeft het over de kakkers
Daten? Of is dat de burgerlijk?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:53 schreef Mixende_match het volgende:
Ik denk dat je kakkers bedoelt...
Misschien is TS dan wel wat voor je.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Daten? Of is dat de burgerlijk?
Godverdomme, ga ergens anders huilenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Mag het wat minder met het gescheld? Dankje.
Maar ik ben dan weer niet burgerlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien komt het heel hard aan, maar het is toch echt de waarheid. Je hebt typtyfus.
Ik ben niet burgerlijk Rectum!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Misschien is TS dan wel wat voor je.
TS ook niet. Althans, dat zegt hij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik ben niet burgerlijk Rectum!
Serieus, zijn mensen gelukkig als ze zo erbij lopen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Vervelend he, als mensen om je heen wél gelukkig zijn
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef Salamando het volgende:
Burgerlijke types gaan op zaterdag met de familie naar de ikea en op zondag naar de schoonfamilie. TS heeft het over de kakkers![]()
Ja die moeten deud.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Vervelend he, als mensen om je heen wél gelukkig zijn
Nah het ging zich niet om de kleur, maar de poot en de stok die verkeerd stondenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:16 schreef Ascendancy het volgende:
Dat achterovergekamde haar met gel erin waardoor het lijkt alsof het haar vet is doet het m meestal
En uiteraard de polo. Het enige verschil tussen polo's is het kleurtje en het merklogo
Goh wat leuk, ze hadden een spiegel op je vakantie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een neppe kakker gezien op vakantie
Kwallenkop en haartjes strak naar achter, neppe Ralph Lauren polo, gare blonde vriendin met kutaccent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |