Gok female warrior, wou eerst voor male mage gaan maar dat doe ik wel op nightmare of misschien ook wel female ligt een beetje aan de trophy's vind de mannenstem vrij bagger en als ik voor de tropy's ook geen male hoeft te spelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:54 schreef maxmit het volgende:
Weet iedereen trouwens al welke class ze gaan spelen en male of female?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
in principe kun je vanaf level 7 berserker worden. Mits unlocked natuurlijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef speknek het volgende:
In Dragon Age O ben ik een Dwarven Berserker (of althans dat was het plan, maar je hebt volgens mij pas aan het einde van de game genoeg exp. om Berserker te worden), maar ik merk dat ik elke keer de warriors op autoattack zet, en dan met Morrigan speel, omdat de AI zichzelf niet goed positioneert met de area based spells. Dus ik denk dat ik nu maar gelijk voor een mage ga.
:$ waar heb je dat gekozen dan? Ik snap niet helemaal wat je met kiezen bedoelt namelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef speknek het volgende:
Oh dan heb ik de plek waar je hem kunt unlocken waarschijnlijk gemist. Vind het een beetje suf dat je 'berserk er' uitkiest en het dan ergens moet unlocken.
Waar kan ik deze vinden dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Moro het volgende:
[..]
Er is btw al een mod uit die de inventory en character editor enabled voor de demo versie.
Jij hebt hem al thuis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef emokid het volgende:
Haha wat is er gebeurd met dit spel? Gare hack&slasher geworden.
Seriouslyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef Tical2000 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat als je DLC uitspeelt, je een item unlocked. Maar ls ik een nieuwe game start, zijn ze niet in m'n inventory.
Hoe kan ik ze dan gebruiken?
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seriously? Je unlockt een item voor de retail game, zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken
Maar het bovenstaande gebeurt dus nietquote:The following items are carried over to a new or existing game when you unlock the relevant achievement.
For Dragon Age: Origins:
Dragonbone Cleaver
The Sorrows of Arlathan
Vestments of the Seer
Cinch of Skillful Maneuvering
Als ze niet in je (party)inventory komen dan is het een bugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ze dan unlocked worden voor DA:O? Zo ja, daar heb ik het ook over.
Om verdere verwarring te voorkomen:
[..]
Maar het bovenstaande gebeurt dus niet.
Heb ik ook wel eens gehad. Toen ik de dlc een 2e keer speelde stonden ze er ineens wel bij. Misschien ligt het eraan of je ingelogd bent tijdens het spelen. Deed ik nooit nl.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik neem aan dat je bedoeld dat ze dan unlocked worden voor DA:O? Zo ja, daar heb ik het ook over.
Om verdere verwarring te voorkomen:
[..]
Maar het bovenstaande gebeurt dus niet.
speel de demoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
Hopen dat deze wat meer als KoTOR werkt. Vond de eerste Dragon Age echt een ramp om te besturen.
Zal ik binnenkort eens proberen.quote:
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.quote:
Inderdaad, zelfs Bart Smit geeft aan dat DA2 donderdag al te koop is.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.
Ik hoop dat ie de 10e in ieder geval in m'n bus ligt
Ja ik heb ook gelezen dat er een date-lock op zit die er de 11e af gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Cikx het volgende:
Je kunt heb wss de 11e pas spelen, omdat je pas kan spelen als je ingelogd bent op de EA servers. Deze laten je pas spelen vanaf de 11e als ik het goed begrepen heb.
Je kan sowieso spelen zonder te moeten aanmelden bij EA servers op de 360, dat zou anders dikke naaierij zijn voor de mensen zonder XBL uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Cikx het volgende:
Je kunt heb wss de 11e pas spelen, omdat je pas kan spelen als je ingelogd bent op de EA servers. Deze laten je pas spelen vanaf de 11e als ik het goed begrepen heb.
Ik loop net langs de FRS op weg naar huis en daar ligt ie (natuurlijk) gewoon alweer in de schappen. FRS neemt het nooit zo nauw met releasedates.....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ze zeggen overal vanaf de 11e, maar ik zag afgelopen weekend in een folder van weetik't dat ie de 10e al te koop was.
Ik hoop dat ie de 10e in ieder geval in m'n bus ligt
Huh, hoe kun jij dan nou spelen als die date-lock er de 10 afgaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je kan sowieso spelen zonder te moeten aanmelden bij EA servers op de 360, dat zou anders dikke naaierij zijn voor de mensen zonder XBL uiteraard.
Ik heb hem (geen XBL) en ik kan gewoon prima spelen. Heb er nu 2 uurtjes op zitten, ga weer snel verder
Meer over die datelock: http://social.bioware.com(...)times-6331358-1.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |