Half uurtje, bij mij doet hij het op w-7 64 bitquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe lang is de demo nou eigenlijk? Een uur, anderhalf, twee of langer/korter??
Hebben mensen hier ervaring met Windows 7 64-bit?
Vanavond even downloaden, spelen weet ik nog niet qua tijd ed...
Ik draai 'm ook op Win7 64b. Hij duurt idd maar ca. 30 min. Voor 2 GB, voor mijn gevoel, wat weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef maxmit het volgende:
Hoe lang is de demo nou eigenlijk? Een uur, anderhalf, twee of langer/korter??
Hebben mensen hier ervaring met Windows 7 64-bit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Maar daar komen ze wel aan denk ik zo.quote:February 22, 2011 marks the launch of the Dragon Age II Demo and a Call to Arms for all BioWare fans. We are actively recruiting an army of Champions, and if we get over 1 million demo downloads and logins on the PC, Xbox 360 and PS3 combined before March 1st, we will unlock two in-game items for the entire community to use in Dragon Age II. Demo download progress will be tracked on this page, so check back often!
To get your download counted, you will need to log into your EA account while playing the demo.
DAO 1 had precies hetzelfde hoor. Plus het is een DEMO dus er is nog altijd hoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef Cid het volgende:
Budgetbak voor mij ipv day1...
Loopt sloppy op de PS3, gameplay is "meh"... hoop dat het verhaal wat goed maakt.
Heb hem net even uitgeprobeerd WTF Hack 'n SLASH? Zijn ze serieus? Grafisch is het spel er ook niet echt op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Mijn dragon age, wat hebben ze gedaan..
Overigens doet hij het hier prima windows vista, 1 x gedownload via steam
ik weet niet of ik eraan ga wennen, maar geen goede eerste indruk achter gelaten bij mij.
Ja maar de gameplay van DOA1 isquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
DAO 1 had precies hetzelfde hoor. Plus het is een DEMO dus er is nog altijd hoop
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef Kijana het volgende:
Dat begin scherm van Warrior, Mage of Rogue kiezen was wel erg Diablo lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |