Ik vind het ook vooral super om het verhaal en natuurlijk om de droge conversaties tussen party-members en de lekker overdreven lompe actie soms. Die finishing moves die puur voor het plaatje zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Draganta het volgende:
Ik vind Dragon Age tegenvallen. Er is geen vaste map, maar allemaal losse stukken, en de spells en skills zijn tering onduidelijk. Nergens staat bij hoeveel damage ze doen etc. Ik als pro-rpger stoor mij vooral aan dat laatste.
Het verhaal was wel super.
Ik denk zowiezo dat je je characters, gear, e.d. niet mee kunt nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Het zou dan toch ook intercipe met DA2 moeten werken? Alleen laad je dan zonder mods geloof ik.
DA:O is een uitbreiding van DA...een verlenging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Character, wapens, goud, juwels alles wat je char draagt, dat was in DA en in DA:O en ME1 &2 ook zo...
Zou stom zijn als het niet zo was...
Ik bedoel een import-feature. Het gaat mij daarom. Vond de import features altijd geweldig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:10 schreef maxmit het volgende:
[..]
DA:O is een uitbreiding van DA...een verlenging.
ME is een Trilogie, kun je zien als 1 verhaal.
Ik weet niet of DA2 wel zo strak aansluit op DA zoals de ME-serie dat doet.
Niet helemaal juist. DA2 begint net iets na het begin van DA:O. Terwijl de Blight Lothering binnen komt vallen om precies te zijn, en gaat daarna nog tien jaar verder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:39 schreef DeeCruise het volgende:
Na net het artikel gelezen te hebben in Pc Gameplay denk ik dat het importeren inderdaad weinig te maken gaat hebben met karakters. Het zal hoogstens beinvloeden wie het voor het zeggen heeft (wie koning is), hoe het in orzammar is afgelopen e.d.
DA2 speelt zich af 10 jaar na DA:O, waarbij je speelt met een nieuw karakter, de kampioen van (insert plaatsnaam). Er is dus geen ruimte om je eigen savegames te importeren waarbij je ook het karakter overneemt. Het personage wat je speelt staat grotendeels vast, m.u.v. de basis groepen (rogue, warrior, mage).
Ik ga er toch van uit dat de meesten haar afgemaakt hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:32 schreef EMCioran het volgende:
Ik lees ook dat Flemeth terugkomt. Dus als je haar om zeep hebt geholpen zal dat ook nog wel gevolgen hebben in DA2
http://dragonage.wikia.com/wiki/Flemethquote:Flemeth is stated to make a return in Dragon Age 2.[1] What her purpose and involvement is, though, is unknown as of yet. [2] In the Dragon Age Game Informer issue, it is revealed that she will save Hawke's life during a battle with a group of Hurlocks at some point during the game.[3] In another article it is stated that she offers Hawke safe passage with the request that Hawke delivers a 'package' for her.
Flemeth also narrates and very briefly appears in the Dragon Age 2 Destiny trailer.
Begint in Lothering en gaat dan nog tien jaar langer door.DA:O en Awakening spelen in ongeveer twee jaar tijd af, dus DA2 gaat daarna nog een tijdje verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:20 schreef maxmit het volgende:
Op zich maakt het ook niet uit of je haar wel of niet afgemaakt hebt. DA2 speelt zich immers af vanaf de inval in Lothering toch?
Het loopt dus allemaal een beetje synchroon kriskras door elkaar heen..Zou ik wel gaaf vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |