Ja soort van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oké dus PC heeft alleen een date-lock en consoles niet?
DLC en uitbreidingen vind ik echt niets. Vanaf Baldur's Gate al. Tales of the Swordcoast? Saai. Uitbreidingen van Icewind Dale, NWN, etc? Bleh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Catch_me het volgende:
Verder is er echt een shit lading aan DLC waar je niet goed van wordt, maar die zal de komende dagen wel ergens voor niets te downloaden zijn
Ja het gaat hier "gelukkig" nog om maar 1 of 2 extra party members die je met de DLC kan vrijspelen. De rest zijn allemaal onzinnige wapens of ringen, maar goed toch wel leuk om te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
DLC en uitbreidingen vind ik echt niets. Vanaf Baldur's Gate al. Tales of the Swordcoast? Saai. Uitbreidingen van Icewind Dale, NWN, etc? Bleh.
Uitbreidingen van DA:O helemaal verschrikkelijk. Helemaal de laatste.
Heel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oké dus PC heeft alleen een date-lock en consoles niet?
Meteen even mijn pre-order status gecheckt (gamemania) maar staat er nog netjes in.. Als dit niet doorgaat ga ik waarschijnlijk toch behoorlijk vervelend doen in die winkel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef maxmit het volgende:
Krijg ik dus een mail dat de Signature Edition niet geleverd kan worden ivm (BLABLABLABLA) spijtig (BLABLABLABLA). Kloten!!!![]()
![]()
Ik verwacht wel een compensatie eerlijk gezegd. En of dit van 12game of van weetik't is...
Dit was de eerste keer dat ik iets gepreordered heb en ik denk ook maar meteen de laatste. Als het zo moet![]()
![]()
quote:Wij hebben de Signature Editions op tijd besteld, maar hebben te horen gekregen dat de Signature Editions toch niet allemaal geleverd gaan worden en dat er door heel Europa grote tekorten zijn. Ontwikkelaar BioWare is helaas ook niet bereid om extra Signature Editions te produceren of vergelijkbare items toe te kennen. In de praktijk zal dit voor u betekenen dat Dragon Age 2 als standaard editie geleverd gaat worden.
Wij vinden dit een erg vervelende situatie en hebben tot het laatste moment ons uiterste best gedaan om samen met Electronic Arts tot een oplossing te komen. Ook Electronic Arts Nederland heeft hier haar uiterste best voor u gedaan, maar zonder medewerking van BioWare heeft dit niet geleid tot het gewenste resultaat.
Nogmaals excuses, wij hopen op uw begrip.
Heb een mailtje gestuurd dat ik wel een compensatieregeling verwacht ed....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef DeeCruise het volgende:
Stond er ook nog een reden bij? En staat er een clausule vermeld over het niet kunnen leveren van bestelde producten? Want zo kort voor de launchdatum is de kans op een signature edition ergens anders natuurlijk erg klein waardoor je toch benadeeld bent.
Wat een kansloze mail. Ik ben eens benieuwd morgen, de leverdatum bij gamemania staat op 10-03. Ik hoop toch echt dat dit goed komt, indien niet dan gaan we heel vervelend doen. Hoop voor je dat je nog iets van tegemoetkoming mag verwachten, maar gezien het feit hoe ze in die brief al alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven ben ik er bang voor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef maxmit het volgende:
[..]
Heb een mailtje gestuurd dat ik wel een compensatieregeling verwacht ed....
Kost wel weer minimaal ¤5,- extra aan dlc die ik nu los moet kopen (eventueel)![]()
Ja, ik ben er ook bang voor. Ik heb in ieder geval m'n best gedaan op deze manier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat een kansloze mail. Ik ben eens benieuwd morgen, de leverdatum bij gamemania staat op 10-03. Ik hoop toch echt dat dit goed komt, indien niet dan gaan we heel vervelend doen. Hoop voor je dat je nog iets van tegemoetkoming mag verwachten, maar gezien het feit hoe ze in die brief al alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven ben ik er bang voor.
Kom toch morgenavond pas weer thuis. Dan ook maar gelijk The Exiled Prince kopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef DeeCruise het volgende:
Dat overal dat spul vandaag al de deur uit gaat. Ik overweeg om de winkel te gaan bellen
Draaien wel, maar vol open kun je vergeten. Probeer anders de demo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:37 schreef DjinN het volgende:
Hmm...zal het draaien op mijn systeem?
AMD Athlon 64 x2 dualcore processor 5200+, 2,7ghz
2GB ram en een Nvidia 8600GT graka
Ik vind persoonlijk dat het bij dit soort games om de spelervaring gaat en dat het dan niet 'vol open' is vind ik geen probleem...quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Draaien wel, maar vol open kun je vergeten. Probeer anders de demo?
Ik heb hem ook bij 12Game besteld, maar ik heb nog geen mailtje gehad..quote:
Heb nog geen respons op m'n mail. Die komt natuurlijk over een week of 2 pas...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb hem ook bij 12Game besteld, maar ik heb nog geen mailtje gehad..
Hopelijk gaat die van mij nog door, anders![]()
![]()
Valt me nog mee eerlijk gezegd.quote:Bedankt voor uw email. Wij vinden het ook heel vervelend dat BioWare niet genoeg Signature Editions heeft kunnen produceren. Wij hebben bij deze 5 euro tegoed op uw account gestort ter compensatie. Tevens zijn wij nog in gesprek met Electronic Arts, dat als er goodies beschikbaar komen, dat wij deze dan nog kunnen versturen naar u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |