Nope, ik moest een paar uurtjes de geluidsmixers bewaken in ruil voor een gratis ticket (voor het hele weekend) en nog wat consumptie munten. O en natuurlijk gratis vervoer (met de rest van het poppodium waar ik bij hoor) met een rechtstreekse bus. En verder geld genoeg om twee jaar rond de wereld te reizen eventueel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:03 schreef sig000 het volgende:
Je ging bekers rapen en hebt geen geld voor vervoer erheen nu?
Zou het festival worden gehouden indien deze mensen er niet zouden zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zijn er serieus mensen die willen betalen om daar te zijn?
Het is geen libelleforum hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:14 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Nope, ik moest een paar uurtjes de geluidsmixers bewaken in ruil voor een gratis ticket (voor het hele weekend) en nog wat consumptie munten. O en natuurlijk gratis vervoer (met de rest van het poppodium waar ik bij hoor) met een rechtstreekse bus. En verder geld genoeg om twee jaar rond de wereld te reizen eventueel.
Maar vanwaar jouw sarcasme? Al dat ik hoop is dat iedereen een beetje extra geniet, die er wel naar toe gaat.
Is dat zo erg?
Ook geen "Geen Stijl - ik haat alles forum."quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dit een nieuwe vorm van halfverkapte spam ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |