abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 03:59:42 #1
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_85461199
Ik zou eigenlijk gaan (als vrijwilliger)... maar moest helaas afzeggen omdat de voorbereidingen van mijn verhuizing wat meer tijd vergen dan eerder gedacht.

Hierbij iedereen die wel gaat, enorm leuk dagen gewenst! En geniet net dat beetje extra namens mij. ^O^
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_85461210
Je ging bekers rapen en hebt geen geld voor vervoer erheen nu?
pi_85461224
Zijn er serieus mensen die willen betalen om daar te zijn?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 04:14:55 #4
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_85461248
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:03 schreef sig000 het volgende:
Je ging bekers rapen en hebt geen geld voor vervoer erheen nu?
Nope, ik moest een paar uurtjes de geluidsmixers bewaken in ruil voor een gratis ticket (voor het hele weekend) en nog wat consumptie munten. O en natuurlijk gratis vervoer (met de rest van het poppodium waar ik bij hoor) met een rechtstreekse bus. En verder geld genoeg om twee jaar rond de wereld te reizen eventueel.

Maar vanwaar jouw sarcasme? Al dat ik hoop is dat iedereen een beetje extra geniet, die er wel naar toe gaat.
Is dat zo erg?
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 04:16:58 #5
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_85461254
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zijn er serieus mensen die willen betalen om daar te zijn?
Zou het festival worden gehouden indien deze mensen er niet zouden zijn?
(en nee, ik zou er niet voor betalen persoonlijk, maar ik zou ook weinige vrienden hebben die nog in de leeftijd zitten dat ze er heen zouden gaan...).
pi_85461259
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:14 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nope, ik moest een paar uurtjes de geluidsmixers bewaken in ruil voor een gratis ticket (voor het hele weekend) en nog wat consumptie munten. O en natuurlijk gratis vervoer (met de rest van het poppodium waar ik bij hoor) met een rechtstreekse bus. En verder geld genoeg om twee jaar rond de wereld te reizen eventueel.

Maar vanwaar jouw sarcasme? Al dat ik hoop is dat iedereen een beetje extra geniet, die er wel naar toe gaat.
Is dat zo erg?
Het is geen libelleforum hier. :{w
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:27:04 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_85499841
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 04:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Het is geen libelleforum hier. :{w
Ook geen "Geen Stijl - ik haat alles forum."
pi_85721495
Nope, ik moest een paar uurtjes de geluidsmixers bewaken in ruil voor een gratis ticket (voor het hele weekend) en nog wat consumptie munten. gucciO en natuurlijk gratis vervoer (met de rest van het poppodium waar ik bij hoor) met een rechtstreekse bus. En verder geld genoeg om twee jaar rond degucci sunglasses wereld te reizen eventueel.Maar vanwaar jouw sarcasme? Al dat ik hoop is dat iedereen een beetje extra geniet, gucci handbagsdie er wel naar toe gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sack_Blabbath op 26-08-2010 11:52:25 ]
pi_85723759
Is dit een nieuwe vorm van halfverkapte spam ofzo? :')
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85724663
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dit een nieuwe vorm van halfverkapte spam ofzo? :')
_O-
pi_85724771
lol..wat is dat? :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')