Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Wanneer moet je weer werken?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer werken?
Ik las "mooie tetn Hen".quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las "mooie tetn Hen".
quote:
Morgenavond dus ToF meet @ almelo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Vandaag (donderdag) en morgen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Morgenavond dus ToF meet @ almelo?
waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Morgenavond dus ToF meet @ almelo?
Rond 22:00 ben ik er denk ik.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Rond 22:00 ben ik er denk ik.
Durf je niet alleen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Maar ik ga alleen als er ook meer mensen gaan
Ik mag niet alleen weg van moeders de vrouwquote:
ik kom er liever ook niet te vaak hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:10 schreef Under_Score het volgende:
ik weet nog steeds niet waar in almelo
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kom er liever ook niet te vaak hoor
Da hoort nie!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Under_Score het volgende:
ik hou morgen wel een eenpersoons meet, in de IKEA in hengelo
Marko werkt bij de Mcdonalds op de woonboulevard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:31 schreef Under_Score het volgende:
maar waar in almelo is die meet nu dan, anders sta ik straks bij kees' tuinmeubelen te zuipen ofzo
Daar moet ik nog wel heen, maar ik weet de weg nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:44 schreef Under_Score het volgende:
ik hou morgen wel een eenpersoons meet, in de IKEA in hengelo
Nee nog nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter
@ Patrick; al reacties op je Vento?
Iets simpelers kan haast niet, waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar moet ik nog wel heen, maar ik weet de weg niet
fiets, auto of OV?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar moet ik nog wel heen, maar ik weet de weg niet
Zondagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maarre... zaterdag beginnen de opnames ofniet?
en dat beslis je ter plekke, of (vlak) voordat je wegrijdt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:37 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Zondag![]()
Maar zondag beslissen we pas of we mee gaan doen
Dat laatstequote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat beslis je ter plekke, of (vlak) voordat je wegrijdt?
campus als in UT?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:43 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat laatste
Rij niet voor niks naar Delft
Trouwens, de campus zit zonder stroom, kabelbreuk
Jep, www.utwente.nl doet het ook nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
campus als in UT?en ben benieuwd wat je gaat beslissen zondag...
ook bekend waardoor de kabelbreuk is ontstaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:04 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep, www.utwente.nl doet het ook nietKabelbreuk aan de matenweg
Introductie is begonnenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook bekend waardoor de kabelbreuk is ontstaan?
ik had het iets beter moeten verwoordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef Intelligence het volgende:
Jij bob't graag? Waar kan ik je bereiken? Bij ons is t altijd moeilijk een bob te vinden
dat stuk kuj toch wel in 1 keer rijden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had het iets beter moeten verwoordenik mag graag zulke afstanden rijden, met 1/2 keer stoppen is het iets meer dan 2 uur rijden
en als ik aan de beurt ben met bob zijn, of ik het om een andere doe, heb er ik weinig problemen mee
zonder stoppen (en zonder borden naar het festival moeten volgen het laatste stuk) is het 2 uur volgens Google Mapsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat stuk kuj toch wel in 1 keer rijden?
Bij Deventer al?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zonder stoppen (en zonder borden naar het festival moeten volgen het laatste stuk) is het 2 uur volgens Google Mapsmaar we vinden het altijd wel chill om ff te stoppen voor wat eten/drinken, ff niet in de auto zijn, ff pissen etc.
we stoppen ook zo goed als altijd bij Vundelaar langs de A1, omdat onze route ook zo goed als altijd daarlangs gaat
tussen Deventer en Apeldoornquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bij Deventer al?
dan zit je net in de auto.
UT en lessen ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
UT heeft nu introductie toch? wanneer beginnen de lessen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Assiej![]()
zo lunchpauze, ga ff stukje lopen met collega...
Hengelosestraat op, en dan in Hengelo gewoon Borne aanhouden, kom je er vanzelfquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Fiets, vanuit het centrum van Enschede
Goedemiddagquote:
Wat ik van collega's begreep, 2 wekenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Niet volgende week, maar de week daarop. 30 augustus of zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hoe wij jij het noemen dan? Kolleesjuh?quote:
Colleges o.a. maar meer thuisstudiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe wij jij het noemen dan? Kolleesjuh?
Oké, dank!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet volgende week, maar de week daarop. 30 augustus of zo
Ow wachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook vrienden aan de UT zitten en die hebben meer les dan vrijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zit niet op het saxionen zus doet UT
Kut voor ze.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden aan de UT zitten en die hebben meer les dan vrij
Ik begin over 2 weken ook fulltime bij 'n accountantskantoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Intelligence het volgende:
Wie doet wat eigenlijk? Ben nieuwsgierig...
Voor zover ik weet:
Remco werkt fulltime? bij account
Assiej zit op school voor zover ik weet (Grafisch vormgeven enzo), en werkt daarnaast soms als visagiste
Ik zelf fulltime bij een software bedrijf
Wat heeft recht met Animal sciences te maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik studeer ook nog, Wageningen UR, Animal sciences. Ga volgende week voor een half jaar beginnen aan de UT, recht
Wat niet is een betere vraagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:08 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat heeft recht met Animal sciences te maken?
Wat kun je allemaal met Animal Sciences ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik studeer ook nog, Wageningen UR, Animal sciences. Ga volgende week voor een half jaar beginnen aan de UT, recht
Heel veel. Laboratorium, eigen bedrijf, voedingsproducent, sportpsychologie, biomechanica, para veterinair. Het is maar net waar je je op wilt richten en ik heb me op het recht aspect gerichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat kun je allemaal met Animal Sciences ?
Dieren wetenschap, in wat
hoe ze bewegen en welk voedsel ze nodig hebben of ?
Boerderij runnen ?
Volgens wikipedia, dus de hele dag kijken hoe een paard in zijn stal rond loopt om daar vervolgens een paper over te schrijven van honderden pagina's en dat met veel bombarie bekend maken in de media ... is de UT goed in, nutteloze wetenschap...quote:Animal science is described as "studying the biology of animals that are under the control of mankind"
Wikipedia heeft het inderdaad helemaal goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Volgens wikipedia, dus de hele dag kijken hoe een paard in zijn stal rond loopt om daar vervolgens een paper over te schrijven van honderden pagina's en dat met veel bombarie bekend maken in de media ... is de UT goed in, nutteloze wetenschap...
Voorbeeldje: Paar weken terug stond in alle media iets over een onderzoek van de UT naar stroomverbruik door banners op het web, via het werk hoorde ik hoe dat onderzoek gegaan was, getest op 2 pc's wel te verstaan voor zelfs 4 hele uren, nou wat een betrouwbaar onderzoek
Aha, nou wie weet zien we je ooit op tv als dierenrecht mevrouwtje ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel. Laboratorium, eigen bedrijf, voedingsproducent, sportpsychologie, biomechanica, para veterinair. Het is maar net waar je je op wilt richten en ik heb me op het recht aspect gericht
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aha, nou wie weet zien we je ooit op tv als dierenrecht mevrouwtje ?
Nee, ik wil niet op tv. Ik ga de paardenwereld in denk ik zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Spijtig.
Anders had je mij mogen betalen voor de make-up![]()
Goh Jij en paarden? Malle keuzequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet op tv. Ik ga de paardenwereld in denk ik zo.
zwemmen was lekker verfrissend en erg gezelligquote:
ik heb een contract voor 40 uur, maar werk 90% (36 uur) i.v.m. school. moet elke vrijdag naar school en met 36 uur hoef ik dan maar 4 uur vrij te nemen voor een hele dag schoolquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef Intelligence het volgende:
Wie doet wat eigenlijk? Ben nieuwsgierig...
Voor zover ik weet:
Remco werkt fulltime? bij account
Mijn ervaring met Volkswagen rijders is dat het vaak van die asociale knulletjes zijn met petjes op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:31 schreef Intelligence het volgende:
Mijn ervaring met 'paardevolk' is dat het vaak donders arrogant en vervelend volk is ...
Ik liep in een ver verleden veel op een manege
Volgens mij ga jij met iedereen uit de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Volkswagen rijders is dat het vaak van die asociale knulletjes zijn met petjes op.
Ik ging in een ver verleden VW rijders uit de buurt
Henrikequote:
mits geen super gekke dingen (wat niet in een almanak te vinden is)... jahquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:35 schreef Intelligence het volgende:
Dus voor mijn belastingaangifte kan ik bij jou terecht?
Kuch, wij zijn een volkswagen familie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Volkswagen rijders is dat het vaak van die asociale knulletjes zijn met petjes op.
Ik ging in een ver verleden VW rijders uit de buurt
- ik heb een Poloquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kuch, wij zijn een volkswagen familie.
Je vriend heeft een volkswagen
En ik weet dat er ' vaak ' staat
Dragen jullie ook petjes?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
- ik heb een Polo
- kameraad heeft een Golf, z'n broer (ook kameraad) een Kever, hun ouders een Golf station
- ouders van andere kameraad hebben Golf, zijn zusje een Polo
- pa van andere kameraad heeft een Caddy (als bedrijfsauto)![]()
ik niet, 3 van de 4 genoemde kameraden welquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik niet, 3 van de 4 genoemde kameraden welmaar geen 'traditionele' petjes
wat, dat ik geen petje draag? dat m'n kameraden petjes dragen? of dat ze geen 'traditionele' petjes dragen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:49 schreef Assiej het volgende:
[..]en dat met VW rijders, dat kan toch niet
Same here, 3 vrienden (Golf 1, Jetta 1 en Polo 1, oldskool!!!) dragen ook allemaal petjesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik niet, 3 van de 4 genoemde kameraden welmaar geen 'traditionele' petjes
Oh wat een lolquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:38 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij met iedereen uit de buurt
Tegen iedereen hier / niemand dus persoonlijk. (ookal quote ik op san)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat een lol
Het was sarcastisch, mocht je dat niet door hebben gehad.
@ As, zie boven ^^.
ik heb toen laatst bij die meeting niet veel retro/originele auto's gezien hoor! wel veel snel optrekken, extra gas geven en alles wagenwijd open voor de muziekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Same here, 3 vrienden (Golf 1, Jetta 1 en Polo 1, oldskool!!!) dragen ook allemaal petjes... Maar, mensen ergeren zich eerder ivm t langzame rijgedrag dan t snelle en bleerpijp enzo. Zijn allemaal retro-auto's ... tering laag en tering traag
dan kan het nog wel een keerquote:
Waarom reageer jij nu weer serieus?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Tegen iedereen hier / niemand dus persoonlijk. (ookal quote ik op san)
Boeiend wat iemand van wat vind, moet een mening van iemand dan altijd goed zijn ?
Als jij zijn vw etc. niks vind prima
als hij jouw dieren enzo niks vind, ook prima
Who cares. NEDERLAND = VRIJE MENING ......
Damn eej laten we gaan discussieren over Pakistan en geld daar naar toe sturen
dan hebben ze er tenminste nog wat aan dan dit gezeik hier in dit topic.
Fijn voor je dat het jammer isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom reageer jij nu weer serieus?Jammer hoor.
Kortom het VW stereotypequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb toen laatst bij die meeting niet veel retro/originele auto's gezien hoor! wel veel snel optrekken, extra gas geven en alles wagenwijd open voor de muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Iets met tenen en trappen ...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom reageer jij nu weer serieus?Jammer hoor.
Ja b.v. Pakistan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:57 schreef Intelligence het volgende:
Pakistan ??? Laat die lui lekker dobberen, dan is t te droog, dan te warm, dan is het de taliban ... IK VIND natuurlijke selectie een goed iets
Geld komt toch bij die langbaarden terecht ... dus geld hou ik mooi in de pocket
Je moet eens ophouden zo'n preek neer te pleuren als dat helemaal niet relevant is. Dat doe je vaker en je schiet er geen kloot mee op.quote:
Goh nu al moeder gevoelensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden zo'n preek neer te pleuren als dat helemaal niet relevant is. Dat doe je vaker en je schiet er geen kloot mee op.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom het VW stereotype
Het zou me niks verbazen dat het stiekem allemaal impotente mannetjes zijn die op zo'n manier hun ego nog een beetje een boost willen gevenwat voor Touran hebben jullie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en helaas rijdt dat soort volk ('sjonnies' in de volksmond) vaak in een VW, smet op het merk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
had je een stukje verder moeten lopen, vw's stonden redelijk bij elkaar in de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb toen laatst bij die meeting niet veel retro/originele auto's gezien hoor! wel veel snel optrekken, extra gas geven en alles wagenwijd open voor de muziek
Golfjes hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor Touran hebben jullie dan?en helaas rijdt dat soort volk ('sjonnies' in de volksmond) vaak in een VW, smet op het merk
Dat valt toch wel mee?quote:
precies, er waren erg veel aso's qua snel optrekken en extra gas geven... ik heb in de hoek inderdaad genoeg VW's zien staan, maar niet veel retro/origineel spulquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:00 schreef Intelligence het volgende:
[..]
had je een stukje verder moeten lopen, vw's stonden redelijk bij elkaar in de buurt
Muziek hou ik dan weer wel van, anders is t zon dooie boel, en één ieder die daar aso rijdt krijgt mij normaal in zn nek, maar op zon avond is t dan wel heel veel geren
Afgelopen zondag nog achter een astra aangevangen die t voor ons wou verpesten ... voor ik m klem zette had hij t al voor zichzelf verpest, op de stoep geklapt en draagarm krom ... mooi weer een opel minder![]()
later bleek ook nog eens dat hij een proefrit met die auto maakte, en t ding niet eens van hem was, hij stond iig goed voor lul, en die zien we voorlopig ook niet weer
Lekker generaliserenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Golfjes he![]()
Wij hebben een 2.0 TDi geloof ik...
Wees gewoon jezelf en pleur mijn username er dan ook gewoon bij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?Alles was gewoon met een humoristische ondertoon, maar er zijn altijd mensen die PI's niet kunnen/willen lezen en alles vervolgens serieus nemen
ja net wat ik zeg, een smet op het merk/typequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Golfjes he![]()
Wij hebben een 2.0 TDi geloof ik...
ik kijk nooit naar de PI van een post, maar neem niet alles serieusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
maar er zijn altijd mensen die PI's niet kunnen/willen lezen en alles vervolgens serieus nemen
Waarom zo geagiteerd?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf en pleur mijn username er dan ook gewoon bij.
Jij loopt serieus op zijn opmerking in te gaan? en vervolgens zeg ik dat een mening van iemand niet boeit
en dan ben ik diegene die serieus loopt te doen? Yea right.
En nogmaals, ik Moet niks.
Jepquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij hebt hem met jouw auto klemgezet omdat hij zich als een aso gedroeg met z'n Opel?
IK WAS NIET SERIEUSquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij loopt serieus op zijn opmerking in te gaan? en vervolgens zeg ik dat een mening van iemand niet boeit
bij ons in Haaksbergen is het uit eigen beleving gebleken, zo ongeveer alle sjonnies die rondjes rijden in het dorp rijden Golfquote:
Jij begon met generaliserenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Lekker generaliserenDus jij hoort ook bij eerder genoemd paardenvolk
AMENquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lees maar terug, misschien snap je het dan..quote:
Nam jij mijn post ook serieus?quote:
ROT OP MARKOquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DOE IS LIEF ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
wist niet dat je afspraken had met beheerder en politie, voor jullie bijeenkomst in Hengeloquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef Intelligence het volgende:
[..]
JepWij hebben afspraken met beheerder terrein en politie, dus of hij luistert naar mij (en de andere clubleden) of 1 telefoontje en hij word van de weg geplukt door oom agent...
Kiezen we liever voor het eerste, zie de politie het liefst zo min mogelijk
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
ROT OP MARKOIk bedoel t goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoals gezegd, als je niet alles serieus neemt is PI's lezen niet nodigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
Damn... sinds wanneer is PI's lezen uit?
Doe nou niet zo serieusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep, en ik onderbouw het ook ...
Jij ging anders gelijk in de verdediging ...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?Alles was gewoon met een humoristische ondertoon, maar er zijn altijd mensen die PI's niet kunnen/willen lezen en alles vervolgens serieus nemen
Ik maak een sarcastische opmerking die gewoon als humor bedoelt is. Ik kan er niks aan doen dat jij geen PI's leestquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij ging anders gelijk in de verdediging ...
Klopt. Maar dat is nog heel moeilijk hier blijkbaar...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals gezegd, als je niet alles serieus neemt is PI's lezen niet nodig
niet iedereen is hetzelfde en 'botsingen' zullen er altijd zijn...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is nog heel moeilijk hier blijkbaar...
The Last Airbender. Als je Avatar leuk vond, moet je die film niet gaan kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:10 schreef Assiej het volgende:
Kent iemand de tekenfilm 'AVATAR' ?
( Dus niet die laatst in de bios was en 3D etc.)
19e komt daar een film van uit in de bioscoop maar ik vroeg mij af of er vorige delen van zijn en of je die eerst moet zien om deze te snappen ?
Dat weet ik. Maar voor er serieus gereageerd gaat worden is het misschien handig de hele post (inclusief PI) te lezen, kan een hoop wrijving voorkomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet iedereen is hetzelfde en 'botsingen' zullen er altijd zijn...
Waarom moet ik de film van niet gaan kijken ? Gaat toch om het zelfde ' poppetje 'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Last Airbender. Als je Avatar leuk vond, moet je die film niet gaan kijken.
En nee, deze film is verfilmd naar het eerste boek, dus er komen nog twee films. De special effects zijn wel spectaculair.
Het is internet, dan weet je nooit hoe iets bedoeld isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar voor er serieus gereageerd gaat worden is het misschien handig de hele post (inclusief PI) te lezen, kan een hoop wrijving voorkomen.
Het acteerwerk is heel slecht. Daar moet je tegen kunnen. De humor is ook niet zoals deze in de tekenfilm is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom moet ik de film van niet gaan kijken ? Gaat toch om het zelfde ' poppetje '
Een lachende PI geeft toch wel een indicatie dat het niet heel serieus is hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is internet, dan weet je nooit hoe iets bedoeld is
Is vissen niet sowieso nutteloos?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Koud en achteraf nutteloos.
Mening.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is vissen niet sowieso nutteloos?
Ja, zo is het ook te formuleren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:19 schreef Intelligence het volgende:
Je hout wilde waarschijnlijk niet branden, anders had je wel vuur ...
In dit geval een mening in vraagvorm. Ik snap niet zo goed waarom mensen voor de lol dieren willen mishandelen.quote:
Als je het zo bekijkt is paardrijden ook dierenmishandeling ... een paard hoort in een wei de vrije natuur te staan grazenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval een mening in vraagvorm. Ik snap niet zo goed waarom mensen voor de lol dieren willen mishandelen.
Nee. Een paard hoort op de steppe te staan, in een grote kudde.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:26 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is paardrijden ook dierenmishandeling ... een paard hoort in een wei te staan grazen
Ja, want iedere visser gaat naar de waterkant met de gedachte om vandaag eens goed veel vis te mishandelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een paard hoort op de steppe te staan, in een grote kudde.
Een paard is een gedomesticeerd dier en mijn intentie is niet om het paard pijn te doen als ik ermee omga. Wat de intentie van vissen wel is, want hoe wil je een vis vangen zonder hem pijn te doen?
Jij gaat aan de waterkant zitten om lekker te vissen dacht ik zo. Dan hoop je toch ook dat je veel vissen vangt. En met het vangen van die vissen, die je ze grondig pijn. Daar ben je bewust mee bezig, dus ja, het is misschien niet die gedachte, maar dat is wel de uiteindelijke uitkomst.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want iedere visser gaat naar de waterkant met de gedachte om vandaag eens goed veel vis te mishandelen
Jij komt er tenminste eerlijk voor uitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het heerlijk om vissen te vangen met een scherpe haak, en ze daarna te martelen door ze op het droge te laten spartelen
Ik kwam alleen ff stokenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt er tenminste eerlijk voor uit
Ik vis heel af en toe op snoekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:41 schreef Assiej het volgende:
De een vist, de ander rijdt paard
Ik zie het verschil niet, beiden dieren ' mishandeling ' in mijn ogen als we zo gaan doen..
@David, waar vis je op? Karper?
nog wat gevangen?
met Boilies?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vis heel af en toe op snoek
Ja, dat dacht ik alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam alleen ff stokenIk vind vissen maar saai (en de sport ook)
Ga alsjeblieft make-uppen of zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:41 schreef Assiej het volgende:
De een vist, de ander rijdt paard
Ik zie het verschil niet, beiden dieren ' mishandeling ' in mijn ogen als we zo gaan doen..
@David, waar vis je op? Karper?
nog wat gevangen?
Boilies zijn deegbolletjes en in allerlei smaken te verkrijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Snoeken zijn roofvissen, die hebben niks met aardbeienbolletjes
Je moet eens ophouden met dat serieuze gedoe constant.quote:
Kunstaasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Boilies zijn deegbolletjes en in allerlei smaken te verkrijgen.
Maar indd die zijn voornamelijk voor Karper ..
Met welk voer vis jij dan
Bitchfight bitchfight!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden met dat serieuze gedoe constant.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden met dat serieuze gedoe constant.
Helemaal niet.quote:
Misschien wil ze wel dominee wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik vind het gewoon irritant dat As zo vaak met preken komt strooien terwijl meer dan de helft van de tijd het geposte hier niet eens serieus is.
Vannacht geen een, ik viste trouwens ook met wormenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh faker..
Hoeveel heb je er uit gehaald
Ja dan ga ik ook kinderen misbruiken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef norich het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel dominee worden
VOETBALquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
zullen we het ff ergens anders over hebben dames?
vissen is een goede start, iemand andere onderwerpen?
Morgen rijlesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Ah zonde, of was je gewoon in slaap gevallenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vannacht geen een, ik viste trouwens ook met wormen
Ik word daar wel blij van, van voetbal danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet of de dames daar zo blij van worden(zelfde geldt voor auto's)
Van mij mag jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet of de dames daar zo blij van worden(zelfde geldt voor auto's)
Douwelerkolk, Deventer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah zonde, of was je gewoon in slaap gevallen
die dingen zijn leuk om aan te rijgen hahaha..
Waar ben je wezen vissen dan
Dat mag heul niet als vrouwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef norich het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel dominee worden
Jawel hoor. Wij hebben ook een vrouwelijke dominee in de kerkquote:
We kunnen altijd gaan onderzoeken in hoeverre paardrijden dierenmishandeling isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ga je vanavond ook kijken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:55 schreef norich het volgende:
[..]
Ik word daar wel blij van, van voetbal dan
hopelijk blijft Ruiz bij FCT en speelt hij in ieder tot de winterstop weer als vorig seizoen als rechtsbuitenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Van mij mag je
Wie speelt waar, welke positie
Serieusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef norich het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wij hebben ook een vrouwelijke dominee in de kerk
Dat mag Twente hopen anders verliezen ze een goede speler ..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk blijft Ruiz bij FCT en speelt hij in ieder tot de winterstop weer als vorig seizoen als rechtsbuiten
bedoelde meer ff iets minder serieus praten, als afwisseling...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd gaan onderzoeken in hoeverre paardrijden dierenmishandeling isWant dat is het.
nu we het toch over auto's hebben; is xenon op de Polo makkelijk te regelen?quote:
Alleen is ze nu volgens mij overspannenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
SerieusCool
De kerk doet aan emancipatie
ja hoor, gewoon ff setje roggelen bij Shop4Cars, en inbouw is echt easy!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedoelde meer ff iets minder serieus praten, als afwisseling...
[..]
nu we het toch over auto's hebben; is xenon op de Polo makkelijk te regelen?
beide wedstrijden?quote:
ik heb goede hoop dat de wedstrijd overmorgen de eerste overwinning gaat brengenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat mag Twente hopen anders verliezen ze een goede speler ..![]()
Maar FCT doet het sowieso niet al te best.....
linkje ergens? of kun jij me wat meer vertellen over inhoud setje, prijs, hoe inbouw gaat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Intelligence het volgende:
[..]
ja hoor, gewoon ff setje roggelen bij Shop4Cars, en inbouw is echt easy!
Je bedoelt dat je dit als serieus zietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedoelde meer ff iets minder serieus praten, als afwisseling...
Is dit een grapje?quote:[..]
nu we het toch over auto's hebben; is xenon op de Polo makkelijk te regelen?
So much for strong womenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:57 schreef norich het volgende:
[..]
Alleen is ze nu volgens mij overspannen
kameraad heeft ze ook al (geel) in de voorbumper van z'n Mk2quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:59 schreef Intelligence het volgende:
Oude lampen eruit, ballasten/omvormers ergens plaatsen. Van daar uit kabeltjes naar de nieuwe lampen, en 1 oude stekker van de lamp aansluiten op de bekabeling van die ballasten, snap ie?
Heb nog wat leukers binnen gekregen gister, US Lights / Running lights
nee, maar zoals je zelf al zei; sommige mensen waren dingen serieus aan het opvattenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dit als serieus ziet
[..]
Is dit een grapje?
maar ff keer langs met kameraad, die heeft er iets meer verstand van... en bedankt voor de naam-tipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:00 schreef Intelligence het volgende:
Gewoon ff bellen, Shop4Cars aan de voortsweg in Enschede, 053 43 27 95 0
Goed en goedkoop, daar altijd perfect geholpen. Inbouw is echt easy en wijst zichzelf
En vooral de naam Outsiderz laten vallen misschien helpt t met de prijs, vaak welGewoon zeggen dat je via onze site bij hem terecht bent gekomen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef norich het volgende:
[..]
Geen idee, heb de gordijnen nog dicht
geel-rood voor Sibir Novosibirsk en direct rood voor PSV?quote:
volgens mij zit er H7 in een 6N2...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:02 schreef Intelligence het volgende:
1) Oude lampen eruit
2) Ballasten plaatsen
3) 1 oude aansluiting van lamp aansluiten op ballast
4) Van ballast 2 kabels naar nieuwe lampen
Je houdt dus 1 oude stekker over. Heb je gewoon H4 ?
Dat is echt zó lelijk en godsgruwelijk irritant als het niet goed is afgesteldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, maar zoals je zelf al zei; sommige mensen waren dingen serieus aan het opvatten
en geen grapje! hoezo?
dat goed afstellen gaat uiteraard wel gebeuren, wil geen slecht afgestelde verlichting hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt zó lelijk en godsgruwelijk irritant als het niet goed is afgesteld
Ik zou mn geld toch echt op San zetten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan win ik, dat zou niet eerlijk zijn
Ik vind het niet mooi en het is als tegenligger gruwelijk irritant, dat licht. Al snap ik wel waarom je het zou willen, het schijnt dat je beter ziet dan met geel licht (het normale zeg maar).quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat goed afstellen gaat uiteraard wel gebeuren, wil geen slecht afgestelde verlichting hebbenen waarom vind je het echt zó lelijk dan?
Dat kan toch niet zomaar. Ik bel de dierentelefoonquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
Hier wel
Ik ga mijn paard mishandelen door hem een halster om te doen met lamswollen nek- en neusriem
Wat lief van jequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou mn geld toch echt op San zetten.
Ja, dat zou ik ook doen... Ik mishandel mijn paard stelselmatig. Gisteren nog heb ik hem een roze dekje op gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef norich het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar. Ik bel de dierentelefoon
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief van je
Maar ik ga echt niet om zoiets onbenulligs bitchen hoor
Ai...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen... Ik mishandel mijn paard stelselmatig. Gisteren nog heb ik hem een roze dekje op gedaanThe horror
Roze nog wel. Wat doe je dat paard aanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen... Ik mishandel mijn paard stelselmatig. Gisteren nog heb ik hem een roze dekje op gedaanThe horror
ik denk ook dat het mooier staat dan mijn huidige verlichtingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi en het is als tegenligger gruwelijk irritant, dat licht. Al snap ik wel waarom je het zou willen, het schijnt dat je beter ziet dan met geel licht (het normale zeg maar).
Daar durf ik niet zo zeker van te zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk ook dat het mooier staat dan mijn huidige verlichtingen als je het goed afstelt, heeft geen enkele mede-weggebruiker er last van
quote:
En dan ook nog een bling-bling frontriemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef norich het volgende:
[..]
Roze nog wel. Wat doe je dat paard aan
het zal je verbazen hoeveel mensen geeneens weten dat er een knop in de auto zit (meestal) om de verlichting wat hoger/lager te zettenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar durf ik niet zo zeker van te zijnIk kijk regelmatig in het donker tegen xenon aan en daar word ik niet vrolijk van.
Dat weet ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel mensen geeneens weten dat er een knop in de auto zit (meestal) om de verlichting wat hoger/lager te zettenen dus gewoon andere lampen in de auto drukken...
[mierenneuk-modus]quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar ik, naief als ik ben, ga er vanuit dat mensen goed afgestelde koplampen hebben. En xenon is niet iets wat ik graag zie. Dat blauwe doet pijn aan mijn ogen.
Ik weet dat het wit licht isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[mierenneuk-modus]
het is eigenlijk wit licht, maar het lijkt blauw
[/mierenneuk-modus]
nog wilde plannen voor het weekend dan?
ik zal er over ophouden, sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het wit licht isMaar het blauwe doet pijn aan mijn ogen!
En nee, geen plannen
Het licht is wit, San, niet blauw.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het wit licht isMaar het blauwe doet pijn aan mijn ogen!
En nee, geen plannen
Geen zinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal er over ophouden, sorry
geen plannen, he-le-maal niks?hoe komt dat?
Het witte licht, dat blauw lijkt, doet pijn aan mijn ogen, doordat het blauw lijkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het licht is wit, San, niet blauw.
Jup. De scheids ook gezien die zo goed als alles van PSV affluit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV nog 0-0, tegen de nummer laatst van de Russische competitie; en het is tien tegen tien
Soms.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het witte licht, dat blauw lijkt, doet pijn aan mijn ogen, doordat het blauw lijkt.
Zo beter, Justin?
kan op het werk niks kijken, alleen Teletekstquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup. De scheids ook gezien die zo goed als alles van PSV affluit?
Kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een weekend niks kan ook wel eens lekker zijn
Er hoeft maar een Rus te gaan liggen en de beste man fluit al. Dat gebeurt dus continu als PSV op Russische helft komt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan op het werk niks kijken, alleen Teleteksten wat bedoel je met alles van PSV affluiten?
meestal vind ik het juist fijn om na een drukke week werken ff los te gaan op een festivalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptHelemaal als je door de week al druk bent geweest met allerhande zaken.
hmmm, is natuurlijk een beetje te verwachten als je 5.000km van huis ergens in Rusland moet voetballen; een scheids die zo partijdig fluitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er hoeft maar een Rus te gaan liggen en de beste man fluit al. Dat gebeurt dus continu als PSV op Russische helft komt.
In het PSV topic willen ze Ivanov en Webb nog liever dan deze mongool.
Wel erbij vertellen wie het paard isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef norich het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar. Ik bel de dierentelefoon
inderdaad, voor goed spul wil ik best wat meer uitgevenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Intelligence het volgende:
Een goede VW rijder bespaart niet op zijn/haar auto en koopt een degelijke setDus dat zie ik in het geval van Remco ook gebeuren.
lastige keuze!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Intelligence het volgende:
De kleur kies je voor,
[ afbeelding ]
Hebben zelf 6000k in de charade icm witte stadsleds.
misschien ga ik volgende week (of de week erop, als ik toch op school ben in Enschede) wel ff langs!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco, wij hebben een set van HID via Shop4Cars in de Charade. Apk goedkeur (met steekproef), zelfs minder strooilicht dan met originele lampen!
Oh wat grappig. Tief toch op, kutnewbie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wel erbij vertellen wie het paard is![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Tief toch op, kutnewbie.
6000K valt nog redelijk blauw uit, daarom daar ook voor gekozen, echt blauw/paars is gewoon pauperquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, voor goed spul wil ik best wat meer uitgeven
[..]
lastige keuze!![]()
wat zou je mij adviseren?
[..]
misschien ga ik volgende week (of de week erop, als ik toch op school ben in Enschede) wel ff langs!
Jij vat ook echt alles serieus opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Tief toch op, kutnewbie.
Gimme all your lovin' (muzieknootje)quote:
ik denk zelf ook dat 6.000K het mooist staat bij een zwarte autoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
6000K valt nog redelijk blauw uit, daarom daar ook voor gekozen, echt blauw/paars is gewoon pauper
ik zie het net, 92e minuutquote:
Nee, nu moet je gewoon echt oprotten. Je bent de hele tijd al van die flauwe opmerkingen aan het maken die ik helemaal niet serieus heb genomen en waar ik gewoon als grap op heb gereageerd. Die heb jij steeds serieus genomen. En nu is het klaar. Dit was niet als grapje bedoelt en dat kun je me ook niet wijsmaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
6000K valt nog redelijk blauw uit, daarom daar ook voor gekozen, echt blauw/paars is gewoon pauper
[..]
Jij vat ook echt alles serieus op
Ongelooflijke blunder in de verdediging.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk zelf ook dat 6.000K het mooist staat bij een zwarte auto
[..]
ik zie het net, 92e minuutmooi doelpunt? en fout, of goed uitgespeeld?
Nee, die 'liefde' gaat nu even allemaal even richting Intelligence.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gimme all your lovin' (muzieknootje)
Heeft PSV verloren?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ongelooflijke blunder in de verdediging.
Zelfde soort goal van PSV afgekeurd.
blunder van wie wat? en waarom werd die van PSV afgekeurd?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ongelooflijke blunder in de verdediging.
Zelfde soort goal van PSV afgekeurd.
ja, doelpunt tegen in de 92 minuutquote:
Ik las iets over een partijdige scheids. Dat is wel kut.quote:
Die geef ik wel door van iemand die het echt meentquote:
Blunder Manolev of Mercelo geloof ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blunder van wie wat? en waarom werd die van PSV afgekeurd?
[..]
ja, doelpunt tegen in de 92 minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |