abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85521967
Thanks!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85522650
Weekend!!! Heerlijk.

En uiteraard vanavond de bevalling van cantare en morgen die van mij. Zondag gaat het onweren, onrustig weer zorgt voor bevallingen toch?
pi_85522729
Oooh..die mandjes zijn leuk!
Ik wil ook groen in de babykamer gaan gebruiken! Wij hebben gisteren de babykamer opgehaald! *O* Ben er zo blij mee O+ Voorlopig nog ff opgeslagen, maar hoop zo snel mogelijk te beginnen met inrichten, al moeten we een wandje in ons slaapkamer gaan plaatsen, omdat er anders helemaal geen kamer is! (Onlogisch huis)

En ja Tico...ze zeggen idd dat onrustig weer voor bevallingen zorgt. Je zou het ook aan Jen kunnen gaan merken schijnt, als ze ineens anders gaat gedragen.
DJMO....die emo buien zijn helemaal normaal, hoort er echt bij! Ik heb er ook last van...
Diesz, welkom!

Ik heb trouwens vaker last van een pijnlijk spierpijn gevoel in m'n buik, denk dat dat de harde buiken zijn, man...wat een gevoel! Vandaag wel een kwartier zitten staren naar m'n buik die alle kanten opvloog. kleine wordt steeds drukker! O+

Nog meer egopost: Mensen vinden me nu leuker/liever/aardiger dan voor ik zwanger was. Hoor zelfs: "Kun je niet continu zwanger blijven?"
WTF? Is dat erg of niet? :{
Back in business.
pi_85522872
Oh ik kreeg het andersom; mensen haalden opgelucht adem toen ik niet zwanger meer was.

Hmmz, zouden dieren het ook aan kunnen voelen? Ik was vandaag in staat m'n hond op te knopen. Ik mocht niet gaan slapen van hem, wilde hij onder het bed gaan liggen enzo. En maar janken voor de deur. Stomme kneus.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:54:14 #105
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85522892
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze was gewoon al dik.
Neu, ze heeft een bult op haar buik. Enorm, en enorm hoog ook. Ze zegt haar buik te kunnen kussen, heb maar niet om een demonstratie gevraagd.... :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:55:16 #106
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85522925
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:48 schreef Shirley het volgende:

Nog meer egopost: Mensen vinden me nu leuker/liever/aardiger dan voor ik zwanger was. Hoor zelfs: "Kun je niet continu zwanger blijven?"
Dat wordt minimaal een elftal, dan, lekker gezellig voor je omgeving ook ;) Carriere als draagmoeder zou je ook kunnen overwegen... :D
pi_85522929
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:48 schreef Shirley het volgende:
Ghehe. Dat zei mijn man ook tegen mij.
pi_85523004
Nou ja, collega's vinden dat vooral. Vriendjelief kan bijna niet wachten tot ik bevallen ben. Arm schaap, hij krijgt meestal de shit over zich heen.
En basboussa, het blijft er zeer waarschijnlijk gewoon bij één hoor! :D
Back in business.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:48:49 #109
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85524704
Diesz welkom!
Ticootje en Cantare, gewoon gaan bevallen dit weekend hoor, ik zou vanavond al beginnen, hoef je de hitte niet mee te maken ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85525237
Ja ik wil wel hoor, maar er gebeurt helemaal niks hier. -O-
pi_85525488
wat niet is kan nog komen ;)
of gewoon gaan sexem, helpt soms ook wel s :X :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:16:01 #112
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85525549
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Al traplopend, ik geef je de garantie, dat het dan vast en zeker meteen actie is ;)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:19:10 #113
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85525693
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Eerst even naar de speeltuin om van de glijbaan te gaan met je oudste en op de wipwap met man en kind en de volgende avond een portie sex. Werkt gegarandeerd O-)

en dan ga ik nu een update tikken, maar ik tik langzaam ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:59:59 #114
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85527328
Maandagochtend om 11.27 is onze dochter geboren. Ik weet nog niet of ik de bevalling 'heftig' of 'lang' vond of wat dan ook, alles wel geloof ik. Bevallingsverhaal zelf komt nog wel (of niet ;) ). Ik weet wel dat een migraine tijdens je bevalling nou niet echt heel handig is. Mijn zicht verdween gedeeltelijk, mijn vingers gingen tintelen en ik ging wartaal uitslaan. Voor ik het wist stond er een neuroloog naast mijn bed en werd er bloed en urine afgenomen bij me omdat ze bang waren voor acute zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig was het alleen maar een migraine :') .

Ylana had alleen in het vruchtwater gepoept dus ze werd meteen na de geboorte naar de kinderarts gebracht om uit te zuigen. Na een 10 minuten/kwartiertje kwam mijn man haar bij me brengen O+ Zover ze konden zien was alles in orde. Ik heb haar meteen geprobeerd aan te leggen, binnen een uurtje had ze aangehapt O+ We hebben heerlijk met zijn 3tjes kunnen knuffelen en genieten, wat een verschil met Tobias die ik na 2 minuten af moest geven aan het couveuse-team en ik daarna maar 2 keer per dag vast mocht houden :o . Tegen 15 uur werd ze eens gewassen. En rond 16 uur naar de kraamafdeling.
De kinderarts had 'iets' gezien aan haar hoofdje en zou de volgende ochtend daar naar komen kijken, dat was helemaal langs me heen gegaan.
DInsdagochtend kwam de kinderarts haar hoofdje controleren, er was niets meer te zien, waarschijnlijk was het van het persen wat vervormd, hij legde uit dat dat het nadeel was (en tegelijk het voordeel) van een academisch kinderziekenhuis, alle artsen waren dol op puzzeltjes zoeken en nog leuker vonden ze het om ze op te lossen ;) . De volgende kinderarts arriveerde om even aan haar buik te voelen ivm de cyste en zo met haar handen kon ze niets vinden. Door de echo een paar weken terug wisten we al dat er wat zat en de echo bij Ylana zelf zou dezelfde middag nog zijn.
Om 15.30 was er plek ( M. was onderweg en arriveerde om 16 uur, net na de echo zelf) en inderdaad er zit een cyste van ongeveer 5,5 cm in haar buik. Meer kon de arts niet zeggen en we moesten wachten op de zaalarts, zij kwam tegen 16.30 uitslag doen.
Niet alles is te zien op de echo, maar dit is wat ze verwachten en hoogstwaarschijnlijk vinden;
De cyste zit in haar rechter eierstok. Die eierstok moeten we al meteen als verloren beschouwen. Hoogstwaarschijnlijk is de cyste met eierstok gaan draaien en is de eileider/eierstok al kapot. Dat kunnen ze pas zien als ze gaan opereren. En ja, dat moeten ze gaan doen, het is weefsel wat ze niet zomaar in haar buik willen laten 'zweven' (aangenomen dat het al los is van de eileider). We weten nl niet of het weefsel gaat woekeren en dan eventueel, later, in de toekomst uit kan gaan groeien tot fout weefsel. Dat willen we natuurlijk voorkomen. Gelukkig konden ze op de echo zien dat de linker-eierstok wél in orde is en tot zover hoeven er geen problemen voor Ylana te zijn wil zij over een jaar of 30 zelf kindjes.

Dinsdagmiddag om 16.45 kregen we het fiat om naar huis te gaan, we moesten alleen nog 'even' bloedprikken met Ylana. Kwartiertje later was de arts er al maar helaas, 2 keer prikken verder en geen druppel bloed :{ Lang verhaal kort, om 19.30 konden we eindelijk weg want toen had arts nr 3 eindelijk wat bloed te pakken.

Ylana was 'wat droog' zoals ze dat noemen, bv nog niet goed op gang, dan krijg je dat. Niets aan de hand alleen met bloedprikken erg lastig. De kinderarts zei; 'Als arts zeg ik, niets aan doen, ze komt er wel, maar als papa zeg ik, help haar wat op weg en geef haar wat bij met een cupje of met fingerfeeding. Omdat ze krap aan het gewicht was door afvallen inmiddels zijn we dinsdag meteen gestart met bijvoeden. En dat was maar goed ook want ze bleef afvallen. Nu zijn we er achter dat de weegschaal van de kraam niet te vertrouwen is en de verloskundige heeft haar vanmorgen gewogen op een gewicht van 2860 gram *O* dat betekend dat ze aan het groeien is *O*
Als ze 3 weken oud is moet ze worden geopereerd. Voor nu genieten we lekker van ons gezinnetje van 4 O+
Tobias is een hele grote trotse broer O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85527635
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Weekend!!! Heerlijk.

En uiteraard vanavond de bevalling van cantare en morgen die van mij. Zondag gaat het onweren, onrustig weer zorgt voor bevallingen toch?
Linde is geboren tijdens heftig onweer :Y Heb de weersvoorspelling uit de krant ook in haar babyboek geplakt
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:10:45 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_85527758
Lieve saffier, ik lees hier zo weinig nog dat ik het ff gemist heb meisje!
Een prachtige dochter erbij!! O+ en met een prachtige naam!! O+
Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje :*
stormy waters...
sailin'
pi_85527853
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik kreeg het andersom; mensen haalden opgelucht adem toen ik niet zwanger meer was.

Hmmz, zouden dieren het ook aan kunnen voelen? Ik was vandaag in staat m'n hond op te knopen. Ik mocht niet gaan slapen van hem, wilde hij onder het bed gaan liggen enzo. En maar janken voor de deur. Stomme kneus.
daar heb je deze keer dan zeker geen last van... :* ik vind je wel lief! :*

Saffier, wat fijn om te lezen, er wordt wat aan gedaan (wel heel eng dat je kleine meisje geopereerd moet worden) en je kleine meisje groeit! *O* en haar linkereierstok is in orde *O* dat is ook goed nieuws voor haar voor later! maar ik kan me goed voorstellen dat dit alles een heel dubbel gevoel geeft... :*
pi_85528132
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef Saffier het volgende:
Maandagochtend om 11.27 is onze dochter geboren. Ik weet nog niet of ik de bevalling 'heftig' of 'lang' vond of wat dan ook, alles wel geloof ik. Bevallingsverhaal zelf komt nog wel (of niet ;) ). Ik weet wel dat een migraine tijdens je bevalling nou niet echt heel handig is. Mijn zicht verdween gedeeltelijk, mijn vingers gingen tintelen en ik ging wartaal uitslaan. Voor ik het wist stond er een neuroloog naast mijn bed en werd er bloed en urine afgenomen bij me omdat ze bang waren voor acute zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig was het alleen maar een migraine :') .

Ylana had alleen in het vruchtwater gepoept dus ze werd meteen na de geboorte naar de kinderarts gebracht om uit te zuigen. Na een 10 minuten/kwartiertje kwam mijn man haar bij me brengen O+ Zover ze konden zien was alles in orde. Ik heb haar meteen geprobeerd aan te leggen, binnen een uurtje had ze aangehapt O+ We hebben heerlijk met zijn 3tjes kunnen knuffelen en genieten, wat een verschil met Tobias die ik na 2 minuten af moest geven aan het couveuse-team en ik daarna maar 2 keer per dag vast mocht houden :o . Tegen 15 uur werd ze eens gewassen. En rond 16 uur naar de kraamafdeling.
De kinderarts had 'iets' gezien aan haar hoofdje en zou de volgende ochtend daar naar komen kijken, dat was helemaal langs me heen gegaan.
DInsdagochtend kwam de kinderarts haar hoofdje controleren, er was niets meer te zien, waarschijnlijk was het van het persen wat vervormd, hij legde uit dat dat het nadeel was (en tegelijk het voordeel) van een academisch kinderziekenhuis, alle artsen waren dol op puzzeltjes zoeken en nog leuker vonden ze het om ze op te lossen ;) . De volgende kinderarts arriveerde om even aan haar buik te voelen ivm de cyste en zo met haar handen kon ze niets vinden. Door de echo een paar weken terug wisten we al dat er wat zat en de echo bij Ylana zelf zou dezelfde middag nog zijn.
Om 15.30 was er plek ( M. was onderweg en arriveerde om 16 uur, net na de echo zelf) en inderdaad er zit een cyste van ongeveer 5,5 cm in haar buik. Meer kon de arts niet zeggen en we moesten wachten op de zaalarts, zij kwam tegen 16.30 uitslag doen.
Niet alles is te zien op de echo, maar dit is wat ze verwachten en hoogstwaarschijnlijk vinden;
De cyste zit in haar rechter eierstok. Die eierstok moeten we al meteen als verloren beschouwen. Hoogstwaarschijnlijk is de cyste met eierstok gaan draaien en is de eileider/eierstok al kapot. Dat kunnen ze pas zien als ze gaan opereren. En ja, dat moeten ze gaan doen, het is weefsel wat ze niet zomaar in haar buik willen laten 'zweven' (aangenomen dat het al los is van de eileider). We weten nl niet of het weefsel gaat woekeren en dan eventueel, later, in de toekomst uit kan gaan groeien tot fout weefsel. Dat willen we natuurlijk voorkomen. Gelukkig konden ze op de echo zien dat de linker-eierstok wél in orde is en tot zover hoeven er geen problemen voor Ylana te zijn wil zij over een jaar of 30 zelf kindjes.

Dinsdagmiddag om 16.45 kregen we het fiat om naar huis te gaan, we moesten alleen nog 'even' bloedprikken met Ylana. Kwartiertje later was de arts er al maar helaas, 2 keer prikken verder en geen druppel bloed :{ Lang verhaal kort, om 19.30 konden we eindelijk weg want toen had arts nr 3 eindelijk wat bloed te pakken.

Ylana was 'wat droog' zoals ze dat noemen, bv nog niet goed op gang, dan krijg je dat. Niets aan de hand alleen met bloedprikken erg lastig. De kinderarts zei; 'Als arts zeg ik, niets aan doen, ze komt er wel, maar als papa zeg ik, help haar wat op weg en geef haar wat bij met een cupje of met fingerfeeding. Omdat ze krap aan het gewicht was door afvallen inmiddels zijn we dinsdag meteen gestart met bijvoeden. En dat was maar goed ook want ze bleef afvallen. Nu zijn we er achter dat de weegschaal van de kraam niet te vertrouwen is en de verloskundige heeft haar vanmorgen gewogen op een gewicht van 2860 gram *O* dat betekend dat ze aan het groeien is *O*
Als ze 3 weken oud is moet ze worden geopereerd. Voor nu genieten we lekker van ons gezinnetje van 4 O+
Tobias is een hele grote trotse broer O+
gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter.
gelukkig dat de cyste zo mooi te verwijderen is,
ik zelf heb met 12 jaar een eileider met een cyste moeten weghalen.
het zal inderdaad geen verschil moeten uitmaken voor een hele toekomstige kinderwens.
kun je je het voorstellen O+
geniet van jullie mooie gezinnetje en succes met de operatie
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_85530867
Wel heftig hoor saffier, zo'n kleintje onder het mes.

Ik kan vanacht niet bevallen: m'n badkamerlicht is kapot.
pi_85530957
ga je in je badkamer bevallen dan :P
pi_85531018
jeetje saffier, heftig dat ze zo snel al onder t mes moet ;(
maar voorlopig eerst maar even genieten van je gezinnetje!
pi_85531069
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
ga je in je badkamer bevallen dan :P
ik moet toch kunnen douchen!
pi_85531088
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:35 schreef Ticootje het volgende:
Wel heftig hoor saffier, zo'n kleintje onder het mes.

Ik kan vanacht niet bevallen: m'n badkamerlicht is kapot.
ah joh, gewoon bij je buren onder de douche dan. :Y)

Saffier jeetje, geniet lekker van je kraamtijd O+
en alvast heel veel succes en sterkte straks als je kleine meiske onder het mes moet. T is niet niks, maar wel heel fijn dat ze het goed in de gaten houden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85531280
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik moet toch kunnen douchen!
heb je toch geen licht voor nodig :P
en idd anders bij de buren, zoals huup al zei!
pi_85531379
Nee t kan gewoon niet. Het is trouwens rustig ! Helemaal geen krampjes of iets wat erop lijkt.
pi_85531640
gewoon zondag bevallen, leuk joh 6 weken na de mijne :D

oh ja en 6 weken geleden had ik nu ook nog nergens last van :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:01:25 #127
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85531804
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Ticootje het volgende:
Nee t kan gewoon niet. Het is trouwens rustig ! Helemaal geen krampjes of iets wat erop lijkt.
Dat zegt niks. Ik zat overdag nog in het ziekenhuis voor een ecg omdat het wel heel rustig was en 's nachts brak de hel los. En die mensen in het ziekenhuis overdag maar zeggen dat het voorlopig nog wel even zou gaan duren :'). Jij gaat vannacht dus gewoon beginnen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_85536249
Jee Saffier, wat heftig dat ze al zo snel geopereerd moet worden. Maar geniet nu lekker van de kraamtijd!

Tico, nu moet je dan maar morgen snel een nieuwe lamp kopen en dan gewoon gelijk gaan bevallen he. Overdag hoeft er ook geen lamp aan, dus dat scheelt ook weer :P

Mijn Lief en ik hebben het trouwens weer goedgemaakt hoor :D En dat alles zonder kleerscheuren ;) Hij zegt trouwens nooit dat ie mij zwanger liever en zachter vind. Raar joh. :+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85536991
Meldt... Niets... Wel een jankende peuter... die is duidelijk met het verkeerde been uit bed gekomen... Die loopt al een half uur non-stop te janken...
pi_85537210
Oh gezellig Tico...

DML heel veel plezier met je echo vanmiddag!! *O* *O* *O*

ik ben morgen gewoon alweer 16 weken :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85537257
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Oh gezellig Tico...

DML heel veel plezier met je echo vanmiddag!! *O* *O* *O*

ik ben morgen gewoon alweer 16 weken :o
Er zitten, op 2 dagen na, 4 weken tussen onze zwangerschappen! Als ik nu weer beval met ruim 41 weken dan kun je nog net eerder zijn dan ik en toch in de veilige zone zitten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85537266
Ticootje, als je vannacht was bevallen had je misschien wel de ideale bevalling gehad, lekker in bad of onder de douche met allemaal kaarsjes om je heen. Ro-man-tisch!
pi_85537282
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ticootje, als je vannacht was bevallen had je misschien wel de ideale bevalling gehad, lekker in bad of onder de douche met allemaal kaarsjes om je heen. Ro-man-tisch!
_O- hahaha :D

En haha het zou zomaar kunnen :D maar ik ga voor de 11e denk ik. Ik denk niet dat ik voor de 40 weken beval deze keer. hoewel ik het stiekem wel leuk zou vinden om op mn verjaardag te bevallen! (de 30e) hoef k em niet te vieren :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85537295
Haha, muts. Ik zou het wel bijzonder vinden als de kleine op de verjaardag van mijn vader geboren zou worden (5/1). Maar dan zou ik bijna een week te vroeg moeten bevallen en dat zie ik niet gebeuren.
pi_85537303
Je weet nu eigenlijk al zeker dat je jouw verjaardag samen met de verjaardag van de tweede spruit gaat vieren, of niet? Zo ging dat bij ons vroeger ook. Ik ben van 12/12 en mijn moeder van 7/12. Er kwam nooit visite speciaal voor haar een week eerder.

Ik denk dat het bij ons ook ongeveer zo zal gaan. Ivan is van 13/11, ik van 12/12 en de tweede is uitgerekend op 11/1, dus het lijkt me niet dat mensen 3x gaan komen in 3 maanden tijd.
pi_85537348
Oh ik weet niet hoor, ik had altijd echt mn eigen verjaardag. Ik ben dan van 30/1 en mijn moeder is van 8/2 maar dat werd altijd wel apart gevierd. Nou moet ik er wel bijzeggen dat mn moeder geen schokkende feesten gaf verder :P stukje taart voor vrienden en vooral familie, dat werk.

Als het zo uitkomt dat er een week tussen onze verjaardagen zit (of minder) dan vier ik het wel tegelijk denk ik, met wel de nadruk op de verjaardag van het kind. Maar als er meer tussen zit is het maar net hoe het uitkomt.
Je zit op termijn eigk al met 2 keer vieren, 1 keer een kinderfeestje en 1 keer de opa's en oma's die langskomen enzo ik ben niet zo van de opa/oma aanwezig op het kinderfeestje eerlijk gezegd..., dus ik gok zomaar dat ik het tegen die tijd wel best vind met mn eigen verjaardag :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85537367
Ik had ook echt mijn eigen verjaardag. Het kwam er meer op neer dat mjin moeder er geen meer had. :+ Binnen ons gezin natuurlijk wel, maar van haar eigen familie kreeg ze bijvoorbeeld een cadeautje op mijn verjaardag. Dat vond ze zelf ook wel best.

Het hangt er denk ik ook maar net vanaf om welke mensen het gaat en hoe ver weg ze wonen. Mijn schoonouders wonen zo dichtbij dat ze wel 3x zouden komen. Bij mijn moeder ligt dat anders. En dan zijn er nog zussen van mijn vader die het wel leuk vinden om een keer aan te komen waaien maar waar ik geen intensief contact mee heb. Die zie ik ook niet 3x komen.
pi_85537398
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had ook echt mijn eigen verjaardag. Het kwam er meer op neer dat mjin moeder er geen meer had. :+ Binnen ons gezin natuurlijk wel, maar van haar eigen familie kreeg ze bijvoorbeeld een cadeautje op mijn verjaardag. Dat vond ze zelf ook wel best.

Het hangt er denk ik ook maar net vanaf om welke mensen het gaat en hoe ver weg ze wonen. Mijn schoonouders wonen zo dichtbij dat ze wel 3x zouden komen. Bij mijn moeder ligt dat anders. En dan zijn er nog zussen van mijn vader die het wel leuk vinden om een keer aan te komen waaien maar waar ik geen intensief contact mee heb. Die zie ik ook niet 3x komen.
Ja psies, zo zie ik het ook wel zitten :7 geen gedoe met vieren enzo.

En mn schoonouders wonen ook eigenlijk net te ver om een week later weer langs te komen, tel daarbij op dat mn schoonmoeder weer een week eerder jarig is dan ik ben, dus je ziet elkaar sowieso al wel in die periode, dan denk ik dat mijn dag de eerste is die overgeslagen wordt :D
vind k helemaal niet erg, zolang mn lief maar aan me denkt op die dag.

En nu ben ik bezig met de verjaardag van Amélie voorbereiden en ik vind het zo'n gek idee, dat ik vorig jaar nog rondliep met een nouja we zien het wel gevoel, met zo'n niet-wetendheid over wanneer je nou zou gaan bevallen en nu is daar ineens die vaste datum ieder jaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85537669
Meld met baby in buik en gaar hoofd. :O
pi_85537810
Whaha, kaarsjes rond het bad :D :D :D :D :D Ja dat was wel wat geweest!

Zo t bilzweet staat nog in mn bilnaad, alles gestofzuigd, incl de banken (kutklus) en loopt puberdochterlief ff lekker met dr bagger schoenen door t huis... Oh!! :X
pi_85537976
Wij zijn hier ook vlak achter elkaar jarig, Graeme 20 juni, Jaap 25 juni en ik 30 juni. Dus Jaap en ik vieren onze verjaardagen voorlopig niet meer *O* Heerlijk vind ik dat.
Ik heb trouwens maar 4 uur geslapen, en ben echt niet meer moe dan normaal :D Bizar!

Oh ik las trouwens nog iemand, ik geloof Shireley, die het over een soort raar spierpijn gevoel in de buik. Ik heb dat ook wel eens, maar het is bij mij wel anders dan harde buiken. Soms voelt het gewoon echt alsof mijn buikspieren (had ik die nog? :') ) soort van verkrampen ofzo... heel raar.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85538038
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Whaha, kaarsjes rond het bad :D :D :D :D :D Ja dat was wel wat geweest!

Zo t bilzweet staat nog in mn bilnaad, alles gestofzuigd, incl de banken (kutklus) en loopt puberdochterlief ff lekker met dr bagger schoenen door t huis... Oh!! :X
en nu staat het zweet in haar bilnaad? :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85539059
Nee t ging nog verder... Ik leg altijd kleding klaar voor Jen... Die ging even douchen met papa zodat ik de stofzuiger ter handen kon nemen... Priscil was blijkbaar gevraagd om Jen aan te kleden... Had ze het kind een trui aangetrokken... Dus ik al "Ik had kleding klaargelegd, je loopt zelf in een spagettitruitje en je trekt je zus een trui aan... Hoe moeilijk is het nou helemaal??".

Loop ik net de kamer van Jen op, ligt het truitje incl natte handdoek gewoon op het bedje gepleurd... Ja joh ik strijk voor jan lul... Echt he, soms denk mevrouw dat ik haar persoonlijk huishoudster ben...

Oh en nog een ergenis: Overal tamponhulsen... Echt he, hoevaak moet ik nou vragen om die dingen in de prullenbak te gooien? Ik heb 4 prullenbakken in huis en toch is het blijkbaar te moeilijk om ze daar ff in te gooien... Nee kan ik ze achter het toilet vandaan halen, achter de wasmachine, uit mn mandje van het wasmiddel.. :X :X :X

Echt vandaag is een goede dag. Hij begon al zo fantastisch... Maar het is nog niet eens middag en ik ben het al helemaal spuugzat.
pi_85539506
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Echt vandaag is een goede dag. Hij begon al zo fantastisch... Maar het is nog niet eens middag en ik ben het al helemaal spuugzat.
Goeie reden om de dag positief te laten eindigen Tico...baren maar! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85539658
Goedemorgen. Ik ben alweer 36 weken vandaag! *O*
Onze uk was vannacht wel erg aanwezig en ik heb dus echt heel slecht geslapen. Ik snap er helemaal niks meer van, de ene keer voel ik haar amper en dan is ze mega druk. En dan lees ik in van die nieuwsbrieven dat je op een gegeven moment een patroon moet gaan ontdekken? :?

Nog geen verse babietjes? -O-

Saffier, heftig hoor, dat je kleine meisje al zo snel onder het mes moet. Maar het is voor een goed doel zullen we maar denken :) Gelukkig dat een van de eierstokken in ieder geval niet weggehaald hoeft te worden.
pi_85540815
Goedemiddag :)
Wederom slecht geslapen, 's nachts pijnlijke buik waardoor slapen niet echt lekker gaat. Tel daarbij nog een spokende dochter en alles is compleet. Elke ochtend wordt ik nu dus ook wakker met zo'n pijnlijke buik, was vanmorgen ook echt hard, trok daarna wel weer weg. Wel vervelend in ieder geval
Herken ik toch niet echt van de zwangerschap van Lotte, woensdag moet ik toch naar de VK, dan maar even vragen
pi_85540894
Ik ben 19/10 uitgeteld en 16/10 samen met tweeling broer jarig. Ik ga gewoon voor 10/10/10 ^O^
maja dat is dan wel 9 dagen te vroeg..

Hier ook slecht geslapen, beeb was mega druk! Gelukkig ging de wekker weer om 7 uur.. Laatste weekend werken dit jaahaar!! *O*

DML, Spannend! Ik ben benieuwd of je een meisje krijgt!

Huup, je gaat hard! Wanneer had je de echo ook alweer?

Tessie, fijn dat je weer vriendjes bent met je man! :P
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:18:18 #148
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85541285
Mooie datum idd!

Ik vind 20-10-2010 ook wel een mooie datum :D (reserveer ik alvast)
pi_85541393
haha 20/10 heb ik nog helemaal niet aan gedacht! Is inderdaad ook een mooie datum! Als ik de 10e mag, dan mag jij van mij de 20e :P
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85541692
20/10 red ik in elk geval niet. Dat weet ik zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')