Kan ik niet meer sinds ik weer zwart benquote:
Was jij ooit een blauwequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik niet meer sinds ik weer zwart ben.
Ja.quote:
Want?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
Dat had je wel even eerder mogen vertellen Bart...
GAM. En ik ben niet gestoptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van wat? Waarom ben je er mee gestopt?
Uiteraard van GAMquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Want?
[..]
GAM. En ik ben niet gestopt.
Bart is geen crew meer.
Zie edit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard van GAM
Waarom hebben ze je eruitgeflikkert?
Doe ze allebei maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef douche-eendje het volgende:
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?![]()
Wat heeft dat met elkaar te makenquote:Ik heb zin om in bad te gaan en er is toch vrijwel niemand thuis... hmmm
Moderators zijn zeer vreemde wezens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ze allebei maar.
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken.
Oeh jaloersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef douche-eendje het volgende:
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?![]()
Ik heb zin om in bad te gaan en er is toch vrijwel niemand thuis... hmmm
Niet allemaalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moderators zijn zeer vreemde wezens.
Hoezo? Ik pas er wel tussen aangezien ik raar benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je weer zwart bent
De meeste mods zijn zeikerdsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Ik pas er wel tussen aangezien ik raar ben.
Als mod was ik ook tofquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De meeste mods zijn zeikerds
Jij bent tof
Getuige het feit dat de meeste topics niet langer zijn dan 2 pagina's zegt genoegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Bart het volgende:
Getuige deze topics:
Bedank hier Bart voor z'n werk op de frontpage en op games
Bart speelt geen spelletjes meer. Bedank hem hier.
Bedank hier Bart
en natuurlijk Wie vind Bart de irritantste moderator van FOK!? en Hoe vinden jullie Bart
Dat komt omdat ik een trouwe doch kleine fanbase hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Getuige het feit dat de meeste topics niet langer zijn dan 2 pagina's zegt genoeg
quote:
Oooohhhh 2 maanden maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:51 schreef Bart het volgende:
Dat komt omdat ik een trouwe doch kleine fanbase heb.
Plus dat ik maar twee maanden mod was ofzo, het meeste werk heb ik achter de schermen verricht.
Meer dan jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |