Nah dat vond ik nietsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ook genoeg van te vinden, hehe. Had laatst ook een meisje een nummer van Lady Gaga op de harp op youtube gezet.
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:11 schreef douche-eendje het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat het nog wel een aantal jaar gaat duren voordat ik zo goed kan spelen
Nintendo DS meequote:
Ja, dat zit ingamequote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt weer zo'n gamer-opmerking
Oeh waarvoor?quote:
Ah, dat is altijd leukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongens vermakenmet laagvliegende vliegtuigjes
Ook altijd leukquote:
Gelukkig heeft een gitaar maar 6 snaren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan inmiddels bladmuziek lezen en tegelijkertijd ook de juiste snaren op mijn harp vinden. Dat is al een behoorlijke vooruitgang, het is soms zo lastig om de noten te lezen, te zien welke noot het nou is en dan ook nog even van de 34 snaren de juiste te spelen. Laat staan dat je er een stuk of 8 tegelijk moet spelen, haha.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een gitaar maar 6 snaren.(uitzonderingen daargelaten natuurlijk
)
Dat is inderdaad minderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
ok opkomende migraine in de file is geen goeie combi
mja valt wel mee, 1 of 2 keer in de maand(oorzaak is bekend...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder. Vaker last van?
mobiel is genoeg.. alsnog is de reis lang en saai! Nu nog anderhalf uur te gaan voor terug reis hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |