Ja en gelukkig heb ik ook goed en lang geslapen, ongeveer 4 uur denk ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee!Maar wel weer vroeg je nest uit terwijl je had kunnen uitslapen
Ja vette shit hequote:[..]_____!!!!!!!!!!!!!!
Het was hier ook iets van 2 uur...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:44 schreef Bart het volgende:
Ja en gelukkig heb ik ook goed en lang geslapen, ongeveer 4 uur denk ik.
[..]
Ja vette shit he.
Gewoon veel alcohol voeren, dan slapen ze lekker langquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was hier ook iets van 2 uur...
En de jongste sliep uit tot half 9wat een genot
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:00 schreef Bart het volgende:
Gewoon veel alcohol voeren, dan slapen ze lekker lang.
Vanavond is mijn vrouw weg en komt een vriendin langsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen mag ik uitslapen.. vanavond stappen in Utrecht
Middagtukje doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:17 schreef Bart het volgende:
Vanavond is mijn vrouw weg en komt een vriendin langs.
Alleen ben ik dus vet gaar.
Dan kan ik nooit slapenquote:
Zo zou ik het niet helemaal willen omschrijvenquote:Dus je vrouw gaat weg en je minnares komt langs
Ja dat is uhm vervelend en lastig.... koffiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan kan ik nooit slapen.
[..]
Zo zou ik het niet helemaal willen omschrijven.
Lust ik nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is uhm vervelend en lastig.... koffie
Hoezoquote:mijn humor is niet nog niet wakker
Niet in huisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan neem je redbull oid
nvmben nog niet wakker denk ik
Daar ben ik te gaar voorquote:
wtfquote:
Japanners hequote:
nou ja spannendquote:
Ga je trouwenquote:
quote:
Toe maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
tis nog niet officieel, maar iedereen die het moet weten weten het
je lijkt mijn moeder welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Toe maar. Al een datum geprikt? En hoe was het aanzoek
.
Hoezo, dat zijn toch de geijkte vragenquote:
Ah, romantischquote:de bedoeling is 24 juni 2011. en het was niet echt aanzoek, we zouden op een gegeven moment toch wel gaan trouwen maar wanneer wisten we nog niet
Je hoeft ook niet op je knieënquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
ja he? en wendy vind het niet zo leuk als ik op mn knieeen gaat
idd. mn knieeen zijn niet zo bestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op je knieën. Heb ik ook niet gedaan. Veel te vermoeiend
.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd. mn knieeen zijn niet zo best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |