goed planquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik vraag maar. ik wil er ook 1... beetje doorsparen, maar dat wordt lastig
Dan moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik moet voor andere dingen sparen. ik denk dat mn vriendin het niet leuk vind als iets ga kopen van het gespaarde geld, dat voor iets anders bedoeld is.
idd... als ik een ps3 wou hebben dan had ik er al 1quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren
Komt vanzelf wel een keer
staat wat anders in de planning volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:07 schreef lynda het volgende:
Voor ps3 sparen i.o met vriendin
Daarom zei ik ook doorsparen![]()
Als ik 'r een beetje ken, gaat dat overleg niets uithalen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:07 schreef lynda het volgende:
Voor ps3 sparen i.o met vriendin
Daarom zei ik ook doorsparen![]()
Ha! Ik weet 't!quote:
quote:
Nee afgesproken klus. Een fabriek in Zaandam gaat vandaag zijn elektrische installatie vernieuwen, en daarvoor moesten wij de spanning eraf halen om 07.00 uur. Morgen om 17.00 uur moet ik het er weer opzetten...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vroeg opgestaan om naar je werk te gaan? Ging het alarm af?
Lekker begin van je weekendquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
Nee afgesproken klus. Een fabriek in Zaandam gaat vandaag zijn elektrische installatie vernieuwen, en daarvoor moesten wij de spanning eraf halen om 07.00 uur. Morgen om 17.00 uur moet ik het er weer opzetten...
Ach ja, het verdient weer geld. En het moet gebeuren en ik heb hart voor de zaakquote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:40 schreef Bart het volgende:
Ach ja, het verdient weer geld. En het moet gebeuren en ik heb hart voor de zaak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |