NIcequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef lynda het volgende:
Playstation 3 gekraakt
Zal er hier 1 blij mee zijn 8-
Hier PS3 dus.. Wii verkocht nadat hij 6 maanden nutteloos niets lag te doen..![]()
erm jij en ps3?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat hier waarschijnlijk ook PS3 worden. Japanse meuk
Oh dan zou ik juist daarna lekker rozig een dutje willen doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, geen last van. Maar ik kom eigenlijk net uit bad.
Ja 40 uur is best pittigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef douche-eendje het volgende:
40 uur werken is toch best pittig. Nog 2 uur te gaan.
Ja?quote:
quote:
Ik ga vanavond aan Prisonbreak seizoen 2 beginnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:30 schreef Bart het volgende:
Ik ben trouwens gisteren begonnen aan Flashforward, wat een vette serie.
Seizoen 2 is het slechtste. Drie wordt weer iets beter en vier is weer supergoed, maar nog steeds niet zo goed als 1.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ga vanavond aan Prisonbreak seizoen 2 beginnen
Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Seizoen 2 is het slechtste. Drie wordt weer iets beter en vier is weer supergoed, maar nog steeds niet zo goed als 1.
Geen probleemquote:
ik vraag maar. ik wil er ook 1... beetje doorsparen, maar dat wordt lastigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja?
Da's echt niet iets om verbaasd over te zijn hoor.
Nee, Engels. Maar ondertitels vind ik meer ontspannen kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:15 schreef lynda het volgende:
ondertitels![]()
Is het in het chinees gesproken ofzo
Neem een Xbox, stuk goedkoper...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik vraag maar. ik wil er ook 1... beetje doorsparen, maar dat wordt lastig
ik moet voor iets anders sparenquote:
Dat kan inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, Engels. Maar ondertitels vind ik meer ontspannen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |