Ah leuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:23 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik wil ook nog steeds meedoen!
Morgen oid mijn toestel af laten drukkenBen benieuwd wat erop staat!
Oeh, thanks voor de tips!quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:18 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ah leuk!
Tip voor goedkopere ontwikkelkosten (bij Hema iig): sloop zelf het rolletje uit de wegwerpcamera. Kost geen moeite en scheelt in mijn geval alweer 30% van de ontwikkel- en afdrukkosten. Oh en bij kruidvat is een rolletje afdrukken 7 euro incl fotocd!
Mij lukt het niet. Ik kan ze woensdag ophalen, maar kom donderdag pas weer in de stad ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:36 schreef Miendientje het volgende:
Misschien moeten we het nog met een weekje verlengen zodat iedereen zijn foto's op tijd heeft ontwikkeld? Of lukt dat allemaal nog morgen?
EDIT: vandaag dus eigenlijk.
Ik gooi het even in de groep ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef Miendientje het volgende:
Zullen we de datum naar 13 oktober verschuiven? Als er dan nog bijna geen inzendingen zijn, pech.
vooruitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn rolletje hier nog liggen, dus ik ben denk ik te laat.
Als we het een week uitstellen kan ik misschien nog meedoen, kan je bij de hema ook je foto´s op cd erbij krijgen? Want als iemand ze nog moet inscannen kan het al helemaal niet meer qua tijd.
Kruidvat? Mijn zouden woensdag klaar zijn, maar ze waren er vrijdag nog niet. Zou eigenlijk voor komende vrijdag daar niet meer komen, maar denk dat ik ga proberen dinsdag toch nog even langs te gaan. Stomme indicaties die niet kloppenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn foto's (en cd) zijn als het goed is zaterdag de 16e klaar. Als dat een probleem is dan doen jullie het gewoon lekker zonder mijn foto's.
AH.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:42 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Kruidvat? Mijn zouden woensdag klaar zijn, maar ze waren er vrijdag nog niet. Zou eigenlijk voor komende vrijdag daar niet meer komen, maar denk dat ik ga proberen dinsdag toch nog even langs te gaan. Stomme indicaties die niet kloppen.
had me polaroid ook al in de auto liggen maar geen tijd gevonden hem te gebruiken vandaagquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:01 schreef bl0emetjE het volgende:
Vandaag mooi weer, ik heb net een wegwerp vol geschoten! Morgen gaan ze naar de 1 uur service, dus dan heb ik ze
Ook een paar polaroids geschoten vandaag ♥
Die zijn alvast erg gaaf geworden!
Jammer! Het licht was erg mooi vandaag!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:09 schreef T42 het volgende:
[..]
had me polaroid ook al in de auto liggen maar geen tijd gevonden hem te gebruiken vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |