heb net bedacht dat ik morgenochtend ga (de mr gaat ook en dan gaan we tegelijk de deur uit, om zeven uur) .. rennen na de curry is denk ik niet een heel goed ideequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:48 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, DE! En daarna badderen, zeker!
Als je het leuk vind moet je doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb net bedacht dat ik morgenochtend ga (de mr gaat ook en dan gaan we tegelijk de deur uit, om zeven uur) .. rennen na de curry is denk ik niet een heel goed idee
Mmm dan kan ik deze week maar 2 keer, maandag gegaan en morgen dan.. zaterdag geen tijd en volgende week wil ik weer ma-woe-vrij oppakken want dat voelt het lekkerst. En op donderdag ga ik misschien pilates doen natuurlijk..
Wat is er in Aalst?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
ff stukje fietsen naar Aalst en weer terug.Woon er zo dichtbij en nog nooit geweest.
ik vind het juist wel lekker 3 x per week, een fijn ritme, zoals deze week zonder dat ritme vind ik het juist niet lekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je het leuk vind moet je doen.
Maar ik wilde graag 3x pw sporten en dat werd me afgeraden. 2 x is leuk, 3 x gaat vaak als verplichting voelen. En idd, ik kan naast die 2x sporten ook zelf fietsen of wandelen of schoonmaken.
Zonder vervelend te worden? Nog 1 x meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
Hoe vaak kan je in een post ritme zeggen?
oh ik ben ook geen sportscholenmens hoor, ga liever gewoon op straat lopen, beetje om mij heen kijken, frisse neus halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zonder vervelend te worden? Nog 1 x meer.![]()
Naja, voor mij zou 3 x in de sportschool teveel zijn. Zelf invullen past beter bij mij.
Ik ben dol op de sportschool, het is een uitje voor me. Ik heb gewoon moeite met afspraken, ook leuke afspraken zijn gewoon stress.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik ben ook geen sportscholenmens hoor, ga liever gewoon op straat lopen, beetje om mij heen kijken, frisse neus halen.
ga wel een 10rittenkaart halen voor de winter dat als het een keer te glad is, ik even in de sportschool kan rennen... (anders raakt mijn ritme in de war)
dan is het een prima manier om en lekker bezig te zijn en om onder de mensen te komen, kopje koffie drinken enzo..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben dol op de sportschool, het is een uitje voor me. Ik heb gewoon moeite met afspraken, ook leuke afspraken zijn gewoon stress.
Ik heb een geweldig sportmaatje, maar ze heeft een gezin, dus koffiedrinken lukt niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan is het een prima manier om en lekker bezig te zijn en om onder de mensen te komen, kopje koffie drinken enzo..
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
P zag de amerigo vespucci net op tv langsvaren, die was er ook op de sail van '90? (of was het '91) Mooi schip is dat! (ben er toen met mijn vader geweest, leuk was dat)
He-le-maal niks, blijktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is er in Aalst?
Als je weinig geld hebt, is er heel veel te zien op fietsafstand!
Beetje jammer dat de verzekering het niet ziet als een verbetering zodat ik m'n lever niet meer hoef te verkloten met pijnstillers. Pijnstillers zijn goedkoper.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:30 schreef Isabeau het volgende:
wow, een topic geopend door Braamyo. Wanneer was de laatste? Vorige eeuw of zo, toch?
En krak, da's zo waardevol, dat je de sportschool als uitje en niet als verplichting ziet
Heel erg jammer jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Beetje jammer dat de verzekering het niet ziet als een verbetering zodat ik m'n lever niet meer hoef te verkloten met pijnstillers. Pijnstillers zijn goedkoper.
Dat is ook waardevol! Goed gedaan Steer!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He-le-maal niks, blijkt![]()
![]()
Wel 30 minuten met 20 km/u gefietst.Nu ff douchen.
Engels met een Duits accent voor alle nazi'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef LieLie het volgende:
Tv staat op net5, daar is een film op: Chocolat.
Het speelt zich af in een Frans dorp. Openingscene is een preek van een dominee in het dorpskerkje.
En dan praat ie geen Frans, maar Engels met een Frans accent.
Waarom dan toch?
U is niet de enigequote:
Blijf kijken!!!! Zo'n goeie film!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef LieLie het volgende:Tv staat op net5, daar is een film op: Chocolat.
Het speelt zich af in een Frans dorp. Openingscene is een preek van een dominee in het dorpskerkje.
Waarom dan toch?
Errr....toeristen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb net 3 kwartier in de file gestaan op 5 km afstand van mijn huis
Chocolat is een leuke filmquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef LieLie het volgende:
Waarom dan toch?
Ben het eens met krakje!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Blijf kijken!!!! Zo'n goeie film!
Ja, dom toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Engels met een Duits accent voor alle nazi'sIs al jaren zo, toch?
En ik heb geen flauw idee waarom
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
Chocolat is een leuke filmCarrie-Ann Moss Johnny Depp
Was je maar op de fiets gegaan hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb net 3 kwartier in de file gestaan op 5 km afstand van mijn huis
Ja. Over 3 jaar is mijn lever verkloot. Een transplantatie is duurder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel erg jammer jaVerzekeringen maken soms onlogische beslissingen.
quote:
Heyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef LieLie het volgende:
Waarom dan toch?
chocolat,leuke film maar zeker leuk boek ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:34 schreef LieLie het volgende:
Waarom dan toch?
Gelukkig wordt het de laatste jaren juist wat beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Engels met een Duits accent voor alle nazi'sIs al jaren zo, toch?
En ik heb geen flauw idee waarom
Of Kate Winslet in The Reader. Klonk alsof ze daar heel lang op heeft moeten oefenen dat Duitse accent. Maar waarom nou toch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Heyis leuke film
En 't is net als Liam Neeson in Schindler's List.
Vervolgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
chocolat,leuke film maar zeker leuk boek ook
(vervolg trouwens ook)
Skybox?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vriend van me is dit jaar sponsor geworden van PSV (z'n bedrijf staat op de reclameborden) en deze zondag mag ik met hem mee naar PSV - AZ![]()
Ik ben al een keer daar in een Skybox geweest met hem bij PSV - Excelsior , maar toen werkte hij nog bij een ander bedrijf die daar een Skybox heeft. Ik weet eigenlijk niet wat we zondag gaan doen.quote:
De meeste boeken van Joanne Harris zijn mooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VervolgHmmm...toch eens even zoeken dan
Hoe heet dat boek?
Bubbels en voetbalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben al een keer daar in een Skybox geweest met hem bij PSV - Excelsior , maar toen werkte hij nog bij een ander bedrijf die daar een Skybox heeft. Ik weet eigenlijk niet wat we zondag gaan doen.Hij heeft iig niet het goedkoopste sponsorpakket zei 'ie
Hoe heet die film toch, over het kerstbestand tijdens de eerste wereldoorlog.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het de laatste jaren juist wat beterMaakt films een stuk beter imo.
En nederlandse acteurs die om hun accent als Rus gecast werden.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het de laatste jaren juist wat beterMaakt films een stuk beter imo.
Whaaa!quote:
quote:
En dan altijd de bad guy spelenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
En nederlandse acteurs die om hun accent als Rus gecast werden.....
geen idee meer! maar het was iig leukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VervolgHmmm...toch eens even zoeken dan
Hoe heet dat boek?
Doet het pijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef Isabeau het volgende:
En oh ja, mijn broer is officieel toch getrouwd maandag. Ik hoop maar dat hij gelukkig is en blijft.
Alleen jammer hoe het allemaal is gelopen.
Tim Krabbéquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En nederlandse acteurs die om hun accent als Rus gecast werden.....
Hmm...ik weet het niet, het is zo surrealistisch. Ik droom er wel over, dus het houdt me denk ik wel bezigquote:
Ja hallo, dat is toch niet zo gekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...ik weet het niet, het is zo surrealistisch. Ik droom er wel over, dus het houdt me denk ik wel bezig
Hoe gaat het met z'n ex vrouw en z'n kinderen? Hij ziet z'n kinderen niet meer?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...ik weet het niet, het is zo surrealistisch. Ik droom er wel over, dus het houdt me denk ik wel bezig
logisch het is ook nogal watquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van vind of voel. Ik heb er even geen echte mening over. Ik meen oprecht dat ik hoop dat hij gelukkig is. Maar mijn vrouwelijke intuitie denkt dat hij gewoon naief is en het fout afloopt. Maar ook dat heeft het vaak genoeg misquote:
Goezoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Wel 30 minuten met 20 km/u gefietst.Nu ff douchen.
Ja, tuurlijk houdt het je bezig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Achquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
Toen ik nog bij wat toen PCM heette werkte waren wij ook sponsor van Ajax in de Arena.
Bijna wekelijks verplicht met relaties eerst uit eten in het restaurant van de Arena (dat overigens zeer behorlijk voedsel klaarmaakt) om vervolgens in een businessseat de wedstrijd te bekijken met meestal gasten uit de provincie die geen benul en verstand van voetbal hadden.
![]()
Was blij toen ik daarna weer gewoon zelf tussen de echte fans en voetbalkenner op de gewone tribune een wedstrijdje kon meepikken.
Enige voordeel van dat sponsorpakket was dat je goede parkeerplekken in de garage van de Arena had.
quote:Een jonge Noord-Chinese luipaard ziet het daglicht in een dierentuin in Hamburg. De soort wordt zelden gefokt in dierentuinen.
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
Toen ik nog bij wat toen PCM heette werkte waren wij ook sponsor van Ajax in de Arena.
Bijna wekelijks verplicht met relaties eerst uit eten in het restaurant van de Arena (dat overigens zeer behorlijk voedsel klaarmaakt) om vervolgens in een businessseat de wedstrijd te bekijken met meestal gasten uit de provincie die geen benul en verstand van voetbal hadden.
![]()
Was blij toen ik daarna weer gewoon zelf tussen de echte fans en voetbalkenner op de gewone tribune een wedstrijdje kon meepikken.
Enige voordeel van dat sponsorpakket was dat je goede parkeerplekken in de garage van de Arena had.
Al die provincialen die naar Ajax gaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?Dat zegt toch niks over verstand van voetbal?
Alleen z'n oudste wil niet meer naar z'n vader. En met zijn ex is grote ruzie. Die heeft hij heel lang geen alimentatie (alleen voor de kinderen en heus niet bizar veel) betaald waardoor zij een advocaat heeft ingeschakeld waarna hij prompt weer begon met betalen, maar nu wil ze het via de rechter regelen en niet meer redelijk vrijblijvend zoals het was. Maar dat was opgesteld toen ze nog dikke vrienden waren (ja, heus...dat ging direct kapot toen deze nieuwe vrouw in beeld kwam)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe gaat het met z'n ex vrouw en z'n kinderen? Hij ziet z'n kinderen niet meer?
Als je echt voor de voetbal komt kun je beter gewoon op de tribune zitten inderdaad. Maar een keer zonder verplichtingen in een skybox zitten is wel lachenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
![]()
nee LieLie, alleen mensen uit de randstad weten iets van voetbal, dat je dat niet weet!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aldus de provinciaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al die provincialen die naar Ajax gaan![]()
Maar werkt die ex zelf niet of zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Alleen z'n oudste wil niet meer naar z'n vader. En met zijn ex is grote ruzie. Die heeft hij heel lang geen alimentatie (alleen voor de kinderen en heus niet bizar veel) betaald waardoor zij een advocaat heeft ingeschakeld waarna hij prompt weer begon met betalen, maar nu wil ze het via de rechter regelen en niet meer redelijk vrijblijvend zoals het was. Maar dat was opgesteld toen ze nog dikke vrienden waren (ja, heus...dat ging direct kapot toen deze nieuwe vrouw in beeld kwam)
Klopt helemaal, want ik weet ook niets van voetbal, dus de hypothese is bewezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef DarkElf het volgende:
nee LieLie, alleen mensen uit de randstad weten iets van voetbal, dat je dat niet weet!
Natuurlijk weet ik dat niet, ik kom uit de provinciequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee LieLie, alleen mensen uit de randstad weten iets van voetbal, dat je dat niet weet!
Ja, natuurlijk wel, maar het is toch niet meer dan normaal dat mijn broer bijdraagt in de kosten voor zijn eigen kinderen?quote:
Volgens mij stond dat in het bericht wat je quote....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar goed is om dit via de rechter of een tussenpersoon te regelen, aangezien je broer met zijn nieuwe vrouwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen z'n oudste wil niet meer naar z'n vader. En met zijn ex is grote ruzie. Die heeft hij heel lang geen alimentatie (alleen voor de kinderen en heus niet bizar veel) betaald waardoor zij een advocaat heeft ingeschakeld waarna hij prompt weer begon met betalen, maar nu wil ze het via de rechter regelen en niet meer redelijk vrijblijvend zoals het was. Maar dat was opgesteld toen ze nog dikke vrienden waren (ja, heus...dat ging direct kapot toen deze nieuwe vrouw in beeld kwam)
ik ben geboren in Utrecht en weet niets van voetbal dus ik bewijs weer precies andersomquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt helemaal, want ik weet ook niets van voetbal, dus de hypothese is bewezen
Die uitgenodigde zakenrelaties werden meestal helemaal overdonderd door de entourage van de Arena en gingen over het algemeen zelf nooit naar voetbalwedstrijden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
In welk hotel zitten die nu?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben verliefd geloof ik
[ afbeelding ]
link
Ik ga dude sms'en dat ze maar ff langs hamburg een pakketje op moet halen
Ik ben Tukker en voetbalgoeroe, dus tjaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben geboren in Utrecht en weet niets van voetbal dus ik bewijs weer precies andersom
Met de kinderen had ik altijd nog wel contact en met haar eigenlijk weer toegenomen contact sinds mijn broer geen contact meer wilde. Omdat ik dikke vriendinnen met zijn ex was. Die ik 2x per jaar op de verjaardag van mijn neefjes zagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het voor haar goed is om dit via de rechter of een tussenpersoon te regelen, aangezien je broer met zijn nieuwe vrouwniet meer toerekeningsvatbaar meer is.
Heb jij nog contact met haar en de kids?
Ik vind dat nou helemaal geen man voor jou...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
link
Als ze geen co-ouderschap voeren en hij ziet ze niet veel wel jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, natuurlijk wel, maar het is toch niet meer dan normaal dat mijn broer bijdraagt in de kosten voor zijn eigen kinderen?
hehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mij vind je nog niet dood bij Ajaxhoor.
voetbalgoeroequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben Tukker en voetbalgoeroe, dus tja
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat nou helemaal geen man voor jou...
cute!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
link
Het was volgens mij 150 euro per maand. Zij verdient het minimumloon. Hij verdient 2700 netto per maand (om maar niet te spreken van alle nevenverdiensten van zijn partner).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Als ze geen co-ouderschap voeren en hij ziet ze niet veel wel ja
Maar veel vrouwen maken daar zo'n misbruik van
nee precies, al hadden ze me maar even geconsulteerd voor de finalequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voetbalgoeroe
jammer toch dat je niet thuis was toen ze belden of je bondscoach wilde worden
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Kijk Isa, zij vind hem wel wat *wijst naar Elf
Wat Steer zegt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar goed is om dit via de rechter of een tussenpersoon te regelen, aangezien je broer met zijn nieuwe vrouwniet meer toerekeningsvatbaar meer is.
Heb jij nog contact met haar en de kids?
ik moet altijd zo lachen (als in funny, niet uitlachen) om iedereen met zoveel verstand van voetbal, zoals bij dit WK ook weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee precies, al hadden ze me maar even geconsulteerd voor de finale
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Het was volgens mij 150 euro per maand. Zij verdient het minimumloon. Hij verdient 2700 netto per maand (om maar niet te spreken van alle nevenverdiensten van zijn partner).
ah gossie..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
Mijn vriend droomde vannacht dat ie het uit had gemaakt met mij.
Hij vond het geen leuke droom (moest er bijkomen zeg)
Vóór 2005 kon voetbalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hehe![]()
Maar hoe jij nu bij AZ terecht gekomen bent is me wel een raadsel eigenlijk??
Ik geloof dat ze 1 weekend per 14 dagen naar mijn broer gingen en dat vaak niet eens. En 3 weken in de zomervakantie. Maar daar had mijn oudste neefje dus totaal geen trek in en de jongste kon er de hele vakantie klussen en er geld voor krijgen en die spaart voor spelletjes voor de spelcomputer. Ze zijn 15 en 17.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Idd dan mag ie wel wat bijdragen, tenzij hij ook de helft zorgt voor de kinderen, maar dat doet ie dus niet?
Hoe oud zijn ze eigenlijk?
Ik heb absoluut geen echt verstand van voetbal, als je mij als trainer benoemd heb ik geen idee wat ik zou moeten doen. Maar gelukkig is dat geen belemmering om er een mening over te hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik moet altijd zo lachen (als in funny, niet uitlachen) om iedereen met zoveel verstand van voetbal, zoals bij dit WK ook weer
(vond ik van mijn vader ook zo grappig.. die kon zich ook zo druk maken)
Ik hoop dat hij heel naar wakker werdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
Successupportje dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Vóór 2005 kon voetbalme gestolen worden.
In 2005 was ik op bezoek bij een vriend, toen AZ - Auxerre met de UEFA Cup op TV was. AZ won toen met 2-0 en dat vond ik wel grappig om te zien. In de 1/16-finale moest AZ tegen Shakhtar Donetsk, waar mijn destijds vriendin was geboren en nog steeds woonde. Dus dat moest ik natuurlijk óók zien. Etc. etc. en toen 5-5-05 AZ heel triest van Sportingverloor in de halve finale was ik echt fan geworden.
Nogal scheef dus, terecht dat je exschzus meer wil nodig heeft voor hun kinderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ze 1 weekend per 14 dagen naar mijn broer gingen en dat vaak niet eens. En 3 weken in de zomervakantie. Maar daar had mijn oudste neefje dus totaal geen trek in en de jongste kon er de hele vakantie klussen en er geld voor krijgen en die spaart voor spelletjes voor de spelcomputer. Ze zijn 15 en 17.
Ah ok, ik snap. In die tijd speelden ze ook erg goed voetbal moet ik zeggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vóór 2005 kon voetbalme gestolen worden.
In 2005 was ik op bezoek bij een vriend, toen AZ - Auxerre met de UEFA Cup op TV was. AZ won toen met 2-0 en dat vond ik wel grappig om te zien. In de 1/16-finale moest AZ tegen Shakhtar Donetsk, waar mijn destijds vriendin was geboren en nog steeds woonde. Dus dat moest ik natuurlijk óók zien. Etc. etc. en toen 5-5-05 AZ heel triest van Sportingverloor in de halve finale was ik echt fan geworden.
Brrrr....FF, ik hoop dat de klus morgen wel leuk is! Zal ik even komen kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf achterbank auto samen met danseres (17..ja, ik ben oud), voorin steltloper (32) en vader de fotograaf en chauffeur (60). Laatstgenoemde is n beetje een eng ventje, beetje vies. Ook gore achterbank vanwege een inmiddels overleden hond dus straks onder de oude haren (zo vies vind ik dat). We slapen in n herberg (Meppel's Inn) en als enge man de grote slaapzaal geregeld heeft mag ik n hotel boeken op kosten van manager. Gelukkig maar en ze bood dat al aan voor ze wist wie t was, en ze weet t nog niet. Die enge vent raakt nog onschuldig schouders aan maar kijkt je toch aan waarvan je rilt
Ja vrijdag vaart de pont weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goezo
Ik wil vrijdag op de fiets naar het werk, maar zou dat wel kunnen met SailDan zijn ze toch allang niet meer in IJmuiden en vaart het pontje weer Boris
Hard gillen en snel wegwezen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:vanaf achterbank auto samen met danseres (17..ja, ik ben oud), voorin steltloper (32) en vader de fotograaf en chauffeur (60). Laatstgenoemde is n beetje een eng ventje, beetje vies. Ook gore achterbank vanwege een inmiddels overleden hond dus straks onder de oude haren (zo vies vind ik dat). We slapen in n herberg (Meppel's Inn) en als enge man de grote slaapzaal geregeld heeft mag ik n hotel boeken op kosten van manager. Gelukkig maar en ze bood dat al aan voor ze wist wie t was, en ze weet t nog niet. Die enge vent raakt nog onschuldig schouders aan maar kijkt je toch aan waarvan je rilt ;{
Hij zei van welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij heel naar wakker werd
Misschien beeldt het zijn grootste angst uit?
Toen ik ging scheiden had ik recht op alimentatie voor mezelf, zonder kinderen. Ik wilde dat niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was volgens mij 150 euro per maand. Zij verdient het minimumloon. Hij verdient 2700 netto per maand (om maar niet te spreken van alle nevenverdiensten van zijn partner).
weet hij ook nog waarom?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef LieLie het volgende:
Hoe kan zo'n man (okee, 't is je broer) waarvan lijkt dat hij een steekje los heeft in een baan terechtkomen waar hij een friggin 2700 netto verdient per maand?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geloof van niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet hij ook nog waarom?
Misschien is het gelogen, maar dit heeft hij iemand anders verteld. Hij is vrachtwagenchauffeur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kan zo'n man (okee, 't is je broer) waarvan lijkt dat hij een steekje los heeft in een baan terechtkomen waar hij een friggin 2700 netto verdient per maand?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:vanaf achterbank auto samen met danseres (17..ja, ik ben oud), voorin steltloper (32) en vader de fotograaf en chauffeur (60). Laatstgenoemde is n beetje een eng ventje, beetje vies. Ook gore achterbank vanwege een inmiddels overleden hond dus straks onder de oude haren (zo vies vind ik dat). We slapen in n herberg (Meppel's Inn) en als enge man de grote slaapzaal geregeld heeft mag ik n hotel boeken op kosten van manager. Gelukkig maar en ze bood dat al aan voor ze wist wie t was, en ze weet t nog niet. Die enge vent raakt nog onschuldig schouders aan maar kijkt je toch aan waarvan je rilt ;{
Hm. Schijnt dat die met contraband nog een boel kunnen bijverdienen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het gelogen, maar dit heeft hij iemand anders verteld. Hij is vrachtwagenchauffeur.
quote:
quote:en droom over relaties uit het echte leven duidt veelal op de vervulling van een (onbewuste) wens. In een droomtoestand is het mogelijk om kwesties te confronteren die je normaliter zou negeren of waarvan je bang bent om ze naar voren te brengen. Vergelijk de droomrelatie met die uit het echte leven. Waarin zit het verschil?
hij werkte toch offshore?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het gelogen, maar dit heeft hij iemand anders verteld. Hij is vrachtwagenchauffeur.
Dat wilde zij niet meer omdat hij dan te veel van huis was.quote:
Henk Timmerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah ok, ik snap. In die tijd speelden ze ook erg goed voetbal moet ik zeggen
Ik maak me er ook niet echt druk om hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef DarkElf het volgende:
klinkt naar FFsucces!
en lielie ik zou het meer als angst om kwijt te raken opvatten hoor, zeker als hij van slag was
*maal maal*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk om hoor![]()
oh jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wilde zij niet meer omdat hij dan te veel van huis was.
...mij ook. Maar dat was wat hij zei.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja
maar dan lijkt mij 2700 netto sterk
Laten we alles wat je broer zegt met een korrel zout nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...mij ook. Maar dat was wat hij zei.
hij blijft een apart kindquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds ik naar de reünie heb gekeken geloof ik mensen niet meer zo erg op dit gebied. Al die klassen, al was het lts zwakstroom, verdienden gemiddeld minimaal 5000 bruto per maand volgens de ingevulde vragenlijstenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is net fokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
Sinds ik naar de reünie heb gekeken geloof ik mensen niet meer zo erg op dit gebied. Al die klassen, al was het lts zwakstroom, verdienden gemiddeld minimaal 5000 bruto per maand volgens de ingevulde vragenlijsten
Mooi gedaan door je wederhelft hoorquote:
Check, dat blijkt dus representatief voor de gemiddelde Nederlander te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is net fokDaar schept ook iedereen op over penislengte (minimaal 25 cm), IQ (minimaal 145) en inkomen
Unthinkablequote:
vrienden kies je zelf iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar gelukkig heb ik hier een enorme berg met toffe broers, broertjes, zusjes en zussen
En een opa
idd, hilarisch is datquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is net fokDaar schept ook iedereen op over penislengte (minimaal 25 cm), IQ (minimaal 145) en inkomen
Het idiote is toch dat jullie zoveel meer van mij weten dan vrienden die niet op fok zittenquote:
Het is net Fok!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds ik naar de reünie heb gekeken geloof ik mensen niet meer zo erg op dit gebied. Al die klassen, al was het lts zwakstroom, verdienden gemiddeld minimaal 5000 bruto per maand volgens de ingevulde vragenlijsten
Spuit 11quote:
quote:
Ik heb geen penis, weinig inkomen en vast ook weinig iq.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Per vandaag officieel 20 septemberquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Je hebt vast een lange klit, krak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb geen penis, weinig inkomen en vast ook weinig iq.
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
Per vandaag officieel 20 september.
Nja, dat is wel erg vergezochtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is vast off-topic, maar ik kook graag.....
LOL!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Het is vast off-topic, maar ik kook graag.....
Ik denk even terug aan wat je zei over je opvoeding.....ROFL!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt vast een lange klit, krak.
Ik rebelleer. * Stereotomy trekt samen met Krak een leren jas aan en gaat op z'n motor zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk even terug aan wat je zei over je opvoeding.....ROFL!
13.30u, 14.30u en 16.30u een show. Als je een giraffe ziet met een groen doekje ben ik hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Brrrr....FF, ik hoop dat de klus morgen wel leuk is! Zal ik even komen kijkenHoe laat is het optreden?
PdH, dit roept om foto's!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
13.30u, 14.30u en 16.30u een show. Als je een giraffe ziet met een groen doekje ben ik het
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
13.30u, 14.30u en 16.30u een show. Als je een giraffe ziet met een groen doekje ben ik het
* krakkemiekehelm opzet en achter Steer op de motor kruiptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rebelleer. * Stereotomy trekt samen met Krak een leren jas aan en gaat op z'n motor zitten
Hij valt mij wel mee, maar dat Engelse is wel irritant ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. kan er niet echt in komen.. in Chocolat.. Vind het hinderlijk dat het niet gewoon een Franse film is, of dat ze het niet ergens in de USA gesitueerd hebben.. Amerikaans sprekende Fransen![]()
Weet niet, maar vind dat niet altijd echt vervelend, maar nu wel. Komt misschien omdat we vanmiddag Amelie gekeken hebben..
Anyway, die vreselijk irritante reclames helpen ook niet echt
Ja, maar daar ben ik niet zo wild van eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Maar die kapitein ofzo...![]()
Was dat niet Johnny Depp?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Maar die kapitein ofzo...![]()
Was dat niet Johnny Depp?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
groot pluspunt van de film.. dat dan weer wel
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt vast een lange klit, krak.
Op D_H 's zijn roze motor?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Fijn fijn fijn!
En Steer, wat doe je weer anaal.
Boek alsnog dat hotel waar je agent het over had.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
we zijn er en damn het word steeds gekker. Zoon komt net uit inrichting en vieze vader raakt ons bij arm, hoofd, schouders en rug aan en maakte net n opmerking die niet door de beugel kan... Slaapkamer lijkt net gevangenis. Smal met 4 stapelbedden. Bedoeling was ons 4en in 1 kamer! Gelukkig blijven wij met zn 2en maar dit is NIET leuk en ik kan vast niet slapen....
ow bahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
we zijn er en damn het word steeds gekker. Zoon komt net uit inrichting en vieze vader raakt ons bij arm, hoofd, schouders en rug aan en maakte net n opmerking die niet door de beugel kan... Slaapkamer lijkt net gevangenis. Smal met 4 stapelbedden. Bedoeling was ons 4en in 1 kamer! Gelukkig blijven wij met zn 2en maar dit is NIET leuk en ik kan vast niet slapen....
laat je ophalen door Isa en Rossquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vader heel streng vertellen dat hij van je af moet blijven, of dat je anders naar huis gaat en dat hij toch moet betalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Die hebben geen auto.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat je ophalen door Isa en Ross
idd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Boek alsnog dat hotel waar je agent het over had.
Wegwezen daar bij die griezels.
Ik heb het filmpje niet gezien. Maar nee, niet alles is geoorloofd als je bedreigd wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
Pfff heftig filmpje, interessant dilemma: is alles geoorloofd als je bedreigt wordt / denkt bedreigd te worden... ?
Als je denkt dat iemand je dood gaat maken, is alles geoorloofd. Krabben, halsslagader doorbijten, alles!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:05 schreef DarkElf het volgende:
Pfff heftig filmpje, interessant dilemma: is alles geoorloofd als je bedreigd wordt / denkt bedreigd te worden... ?
quote:
Huh, wat, en waar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die hebben geen auto.
Dan eerder Sun en Tav....
IMHO ben je er te kort , dit is de gewone narigheid van CUL hoor...quote:
Volgens mij heb je nog een PM......quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef AnneX het volgende:
Zo, ze zijn weer thuis van Inception.
Laat ik zeggen : bijzondere film.
Alleen een beetje minder geweld vind ik niet erg.
* verder bijlezen gaat.
edit: valt er nix meer te lezen, want (bijna) iedereen is slapen.
FFt zit in een slaapzaal en morgen in een giraffepak....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:31 schreef TAV74 het volgende:
FFT bedoelde ik ja, waar zit die ergens? (heb niet alles gevolgd geloof ik, oma van CF heb ik wel meegekregen)
Ja ook wel zo maar toch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och zo gaat dat.
Hoe is het met je knie en je huis?
Ik vond het bed al leuk, en ik was single.....!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ook wel zo maar toch.
Och en ik hobbel gewoon door![]()
heb vanaf 25 september 3 weken vrij genomen en dan kan ik ff bij tanken.. nu ff doorgaan en zien of ik het volhou
Morgen matras en bed overbrengen naar nieuwe huiswordt het 1e nachtje dan en tis nog een lekkere bende
Dat wordt er wel eentje om te onthouden, denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:59 schreef MissHobje het volgende:
Morgen matras en bed overbrengen naar nieuwe huiswordt het 1e nachtje dan en tis nog een lekkere bende
Ik vat hem niequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt er wel eentje om te onthouden, denk ik.
quote:
Het gaat goed met graded activity. Dus meer doen met dezelfde pijn. Maar dat houdt op. De verzekering vergoedt maar 1 x per week sporten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:00 schreef MissHobje het volgende:
Maare krakje?
Hoe gaat het met jou?
Dus op zich goed maar wel balen dat het niet meer kan zegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat goed met graded activity. Dus meer doen met dezelfde pijn. Maar dat houdt op. De verzekering vergoedt maar 1 x per week sporten.
Brrrr. Klinkt als: ga sowieso maar naar een hotel... *huiver*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:vanaf achterbank auto samen met danseres (17..ja, ik ben oud), voorin steltloper (32) en vader de fotograaf en chauffeur (60). Laatstgenoemde is n beetje een eng ventje, beetje vies. Ook gore achterbank vanwege een inmiddels overleden hond dus straks onder de oude haren (zo vies vind ik dat). We slapen in n herberg (Meppel's Inn) en als enge man de grote slaapzaal geregeld heeft mag ik n hotel boeken op kosten van manager. Gelukkig maar en ze bood dat al aan voor ze wist wie t was, en ze weet t nog niet. Die enge vent raakt nog onschuldig schouders aan maar kijkt je toch aan waarvan je rilt ;{
Geen idee, hij is niet echt the sharpest tool in the shed IMHO.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kan zo'n man (okee, 't is je broer) waarvan lijkt dat hij een steekje los heeft in een baan terechtkomen waar hij een friggin 2700 netto verdient per maand?
We moeten snel na m'n vakantie afspreken! Ik mis jequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar gelukkig heb ik hier een enorme berg met toffe broers, broertjes, zusjes en zussen
En een opa
Als bijstandsmens krijg ik 100 euro per jaarvoor cultuur en sport. Deze sportschool is goedkoop, maar toch 70 euro per kwartaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dus op zich goed maar wel balen dat het niet meer kan zeg![]()
Enne op een andere manier?
Naar een hotel. Nu! 't Is dat ik dubbele whiskey op heb, anders kwam ik je nog brengen ook!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Dem dat betaal ik per 7 maandenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als bijstandsmens krijg ik 100 euro per jaarvoor cultuur en sport. Deze sportschool is goedkoop, maar toch 70 euro per kwartaal.
Jeejtje Krak... Wat onwijs moeilijk. Sporten of pijnstillers... Duur maar beter, of goedkoop (want: vergoed) en leverschade...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
Als bijstandsmens krijg ik 100 euro per jaarvoor cultuur en sport. Deze sportschool is goedkoop, maar toch 70 euro per kwartaal.
Doordat ik nu 2 x per week sport, ga ik ook vaker een stuk fietsen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dem dat betaal ik per 7 maanden![]()
Jammer dat dat niet goedkoper kan. Maar zelf meer buiten doen? gewoon wandelen, fietsen, ?
Ja die terug vallen sucks enorm..en kost veel meer kracht en tijd, wel logisch maar dan is het wel knap dat je het juist wel doet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doordat ik nu 2 x per week sport, ga ik ook vaker een stuk fietsen.
Laatst was ik een week ziek. Ik baalde dat ik te ziek was om naar de sportschool te fietsen.....
En het kostte me twee weken om op mijn niveau te komen.....
Nou, ik vind die keus niet zo moeilijk. Ik ga liever sporten zodat ik niet meer op apegapen lig van die pillen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeejtje Krak... Wat onwijs moeilijk. Sporten of pijnstillers... Duur maar beter, of goedkoop (want: vergoed) en leverschade...
Dan is sporten niet zo'n goed idee, met tramal in je lijf.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:37 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, ik vind die keus niet zo moeilijk. Ik ga liever sporten zodat ik niet meer op apegapen lig van die pillen.
Nu kan ik het redden met para/codeine. Als ik maar 1 x per week kan sporten, vrees ik dat ik tramadol nodig heb.
aah gekke lieve Leinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naar een hotel. Nu! 't Is dat ik dubbele whiskey op heb, anders kwam ik je nog brengen ook!!
wat kan t Riagg wel oplossenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
En bovendien: Ik heb depressieve klachten waar het RIAGG niks mee kan. Die klachten verbeteren zo erg door het sporten... Maar ga maar eens uitvinden wie dat gaat vergoeden...
Ja dat eeuwige gekut met die instellingen pfff.. wanneer ze nu eens gaan inzien dat het anders kan! ik hoop erg snel in jou gevalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
En bovendien: Ik heb depressieve klachten waar het RIAGG niks mee kan. Die klachten verbeteren zo erg door het sporten... Maar ga maar eens uitvinden wie dat gaat vergoeden...
Ik WIL verdomme geen tramadol! Maar als ik niet genoeg kan trainen, gaat het er wel van komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan is sporten niet zo'n goed idee, met tramal in je lijf.
absoluut moeilijk maar hopelijk wel met een vruchtbare oplossing waar jij je in kunt vinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:01 schreef krakkemieke het volgende:
Adem in, adem uit... Ik kan verdorie uitzoeken waar ik recht op heb en dat is al moeilijk...
Trusten en sterkte!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:06 schreef MissHobje het volgende:
Ik gooi de handdoek in de ring, ga slapen.. morgen naar dokbevolkingsonderzoek gedoe
Truste![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:09 schreef krakkemieke het volgende:
Maar dat is zo akelig.
Ik heb het al moeilijk en dan moet ik ook nog alles uitzoeken en regelen.
Ik heb al moeite met de administratie.....
oja, ook van mijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en BORISZ gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
Wauwquote:
iets langzamer dan maandag maar hé een kniesoor die daar op letquote:
die oma, geeft wel aan dat ze iig wil! dat is belangrijkquote:Oma is inmiddels stabiel; ze vond zelf dat ze wel naar huis kon
't Is niet dat ik van de zorgen niet slaap, hoormaar het is wel even spitsuur in mijn hoofd momenteel en ik vind het lastig om het allemaal stop te zetten en te ontspannen geloof ik.
Gadverdamme FFquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
gefeliciteerd Borisz!jaa ik ben er nog
stond net onder de douche en komt die griezel gewoon badkamer voor vrouwen binnen: "staan jullie lekker onder de douche?" ik heb niks gezegd, *ril*. Hijs nu ff weg, kunnen we rustig aankleden en ontbijt halen. Straks in het hete pak!
Jij hebt hetzelfde met je werk als wat ik met m'n studie hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga naar mijn werk'gezellig' bijpraten over de vakantie en daarna nog wat dingetjes voorbereiden..
Zie je dit weekendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:58 schreef Aure het volgende:
Ik kom nog even zwaaienWe gaan over een uurtje naar Utrecht en dan nog es een keer richting Biddinghuizen
Ik heb er zinn innn
balen! hb ik ook wel eens gehad, dacht dat het niet doorging en toch werd ik aangenomenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef Vork het volgende:
Nou, ik denk niet echt dat dit wat wordt. Echt een aanwijsbare reden heb ik daar ook niet voor, gewoon gevoel.
Waren ze wat lauw in hun reacties, ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef Vork het volgende:
Nou, ik denk niet echt dat dit wat wordt. Echt een aanwijsbare reden heb ik daar ook niet voor, gewoon gevoel.
Uhu, dan brengen we Sammie naar zijn logeeradres en rijden daarna door naar LL. Zit toch al te stuiteren, dus de tijd mag snel gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Half 9
Ik hoop dat het net ff wat eerder kwart voor 5 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |